Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Probabil cel mai catchy mesaj din RO.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 mai, 2013 5 comentarii

De mai bine de o luna mi-a intrat in cap un jingle care ma bantuie. Si il tot fredonez frate, obsesiv. Ma termina psihic, nu mai scap de el. Culmea e ca nu mi se adreseaza, nici n-am vreo intentie sa cumpar produsul dar mi-a ramas in minte si gata. Acum ma intreb daca toata treaba asta ii ajuta pe cei care difuzeaza spotul. Probabil ca da. Din moment ce il fredonez intruna si ceilalti il asculta si daca mai si scriu despre el … Of of of! Un sac fara fund cu jucarii …

Strategic vorbind, pare a fi unul dintre cele mai bune spoturi din RO in momentul de fata. Traim intr-o perioada in care reclamele cu mesaje cantate sunt din nou la moda si pare ca cei de la ING au dat lovitura. Ma rog, ei sau agentia de creatie care le-a facut spotul. Cred ca familistii au pus-o pentru ca am auzit destui copii cantant aceasta reclama si stim cu totii ca influenta acestora asupra parintilor e mare. Efectul e diminuat insa simtitor prin faptul ca kinderii nu stiu care-i treaba cu asigurarile si ei isi doresc doar jucariile. Pam pam!

More from my site

  • Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA.Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA.
  • Au si ei impotentii lor.Au si ei impotentii lor.
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • Despre impotenta strategica si creativaDespre impotenta strategica si creativa
  • Hitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclameHitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclame
  • Costache reloaded – incepe sa-mi placa GrafittiCostache reloaded – incepe sa-mi placa Grafitti
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Sonor Etichete: ing, reclama, spot, un sac fara fund cu jucarii

Comentarii

  1. Sorana a zis

    29 mai, 2013 la ora 4:31 pm

    Oo da! Cîntam asta prin casă de se întreba tata ce am:)))

    Răspunde
  2. Justin a zis

    29 mai, 2013 la ora 7:49 pm

    Reclama e mediocra. Ia sa vedem ce as alege ca parinte fictiv; sa ma inham la plata trimestriala a unei mari sume de bani, sau sa-i inchid gura progeniturii cu un robotel de 20 de lei luat de la magazinul de proximitate din fata blocului? Cat despre copii, unde-s i-phonurile si laptopurile care-i fac sa jubileze pe langa parinti? Poate pe la tara mai vezi copii interesati de ursuleti de plus, dar nu cred ca-i un segment de piata vizat de ING. Daca ING are succes, e doar din motivul ca au o politica foarte buna in relatia cu clientii si, dupa parerea mea, fara birocratie. Sa nu mai discutam de comisioanele foarte mici. Astea-s elementele care-i califica, nu un spot penibil. Parerea mea….

    Răspunde
  3. Mihaela Stefan a zis

    9 iunie, 2013 la ora 10:31 am

    De acord cu Justin, mie mi se pare o reclama tampita, nu prea ii vad mesajul dar de obicei reclamele astea prind

    Răspunde
  4. Nicu a zis

    25 iulie, 2013 la ora 4:47 pm

    http://www.zf.ro/media-advertising/cna-a-interzis-difuzarea-la-televizor-a-unui-spot-publicitar-ing-11155988

    Hop si CNA.

    Răspunde

Trackbacks

  1. Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA. | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    25 iulie, 2013 la 5:10 pm

    […] 2 luni scriam un post intr-o pauza de la scoala despre o reclama care imi statea pe creier. Spuneam atunci ca influenta […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d