De ani de zile urmaresc creatiile celor care denumesc operatiunile Politiei Romane si dosarele DNA-ului. Ma refer la numele de cod pe care acestea le primesc. Si ma gandesc oare cine le inventeaza si pe ce criterii. Nu vreau sa le critic in vreun fel. Unele sunt chiar foarte nostime, altele mai serioase, toate insa sunt foarte potrivite. Cred ca sunt multi specialisti care ar putea sa invete una-alta din experienta politistilor. Simple, sugestive, usor de retinut, practic respecta multe din regulile pe care le gasim in cartile specialistilor in branding. Iata mai jos cateva exemple adunate in decursul anilor. 🙂 Uite asa ma pun si eu bine cu Politia Romana, poate data viitoare cand mai intep vreun radar sa fie si ei un pic mai blanzi si intelegatori. :)))))
Una dintre cele mai noi, actualmente in curs de desfasurare: Operatiunea Vatra.
Dosarul „Transformatorul”
Operatiunea „Luna”
Dosarul „Flota”
Metoda „Accidentul”
Dosarul „Usturoiul”
si favorita mea … Dosarul „Caltabosul” !
Sursa foto: www.cotidianul.ro
[…] media dar si o alta metoda in paralel. Am botezat-o “metoda administratorul” dupa modelul DNA sau Politia Romana. Strategiile sunt […]