Brandul este o notiune despre care vorbesc multi dar foarte putini o inteleg cu adevarat. E un termen la moda, trebuie sa recunoastem. Il auzim la persoane care il folosesc pentru a evidentia calitatea sau pretul ridicat al unui produs („e brand frate, d’aia costa”). Il auzim la persoane care fac referire doar la elementele […]
Despre mituri si branduri.
Zeii vor exista atat timp cat oamenii vor crede in ei. Cand oamenii inceteaza sa mai creada, zeii dispar. Ce sunt astazi Zeus, Hera, Hermes, Ares, Hefaistos, Poseidon, Hades? Personaje in povesti, istorii si filme sau cel mult surse de inspiratie pentru branduri. 🙂 Au disparut pentru ca oamenii nu au mai crezut mituri si […]
Politia Romana si DNA se pricep la naming.
De ani de zile urmaresc creatiile celor care denumesc operatiunile Politiei Romane si dosarele DNA-ului. Ma refer la numele de cod pe care acestea le primesc. Si ma gandesc oare cine le inventeaza si pe ce criterii. Nu vreau sa le critic in vreun fel. Unele sunt chiar foarte nostime, altele mai serioase, toate insa […]
Integrati strategiile de comunicare cu vanzarea personala!
Foarte important. Daca nu cumva cel mai important. O sa pornesc postul de azi de la o experienta personala traita chiar acum cateva minute. De dimineata, mi-am spalat masina. Am ales una dintre spalatoriile mai cunoscute din oras dar nu sunt unul dintre clientii lor fideli. Am ales-o pentru ca am prins cu coada ochiului […]
Totul despre pasarica si barza. Punct!
Intre Craciun si revelion mi-am vizitat fratele, cumnata si nepotul in Sibiu. Am petrecut cateva zile in orasul meu natal si m-am simtit excelent. M-am plimbat, am facut pe ghidul pentru prietena mea care nu fusese pana atunci acolo vreodata si am facut o gramada de poze. In timpul relativ scurt petrecut in casa am […]
What about „brending”?
Am ratat cursul de branding de luni seara dar am supravietuit si pentru ca nu vreau sa treaca o saptamana fara sa vorbim despre acest subiect am sa incerc sa suplinesc lipsa mea cu acest post. Ii multumesc lui Andrei Danila pentru materialul trimis. Subiectul de azi este legat de naming si brand statements. Discutam […]
Web Naming – o sarcina dificila!
De cand am ajuns la PR 4 au inceput sa curga comentariile vanatorilor de pagerank. Tot felul de tipi sau tipe interesate de plasarea unui link care sa aduca o crestere de pagerank de pe site-ul meu se chinuie sa ma convinga sa le aprob comentariile. E cea mai simpla metoda de a reusi sa […]
Si totusi exista … Rom american
Pentru cei care nu ma urmaresc pe FB, revin cu o fotografie facuta in urma cu cateva zile pe cand vizitam Gheorgheniul. Am zabovit putin intr-un soi de supermarket local unde plimbandu-ma printre rafturi am dat peste ceva ce cautasem cu infrigurare si prin Iasi si prin Bacau in urma cu cateva luni, dar fara […]
Starbucks evolueaza – redesign of the Siren
In 2011 primul mare semn de refresh in lumea brandingului este dat de Starbucks. Dupa aproape 20 de ani (1992 ultima schimbare) compania decide sa evolueze in zona unei identitati mai simple, mai aerisite si mai vesele, zic eu. Pasul marcheaza inceputul unei noi era in istoria companiei si dupa cum puteti vedea se renunta […]
Genial – Santa brand book
Pentru ca am intrat oarecum in vacanta, nu chiar 100%, dar cat de cat, azi m-am gandit ca si blogul meu ar putea sa prinda un aer mai funny. Urmeaza o perioada in care trebuie sa ne destindem si sa fim mai buni asa ca eu mi-am propus sa va mai descretesc fruntile. Evident nu […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 5
- Pagina următoare »
Comentarii recente