Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Merita sa lucrezi in Social Media?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 octombrie, 2013 Lasă un comentariu

Cristi mi-a trimis un raport al angajarilor in social media. Si pentru ca sunt implicat in aceasta industrie, normal ca am fost curios sa vad cam cum sta treaba. Raportul e destul de amplu, continand diverse analize facute pe tipuri de pozitii ocupate, venituri obtinute, etc. N-am sa va plictisesc cu toate ci am sa spicuiesc cateceva din concluziile studiului. Gasesc interesant faptul ca se inregistreaza o oarecare stagnare la nivel de salarii platite dar si faptul ca cei mai multi „specialisti” in Social Media se trag din zona PR si, cel mai interesant, din presa. Iata mai jos cele mai importante concluzii.

Analiza a fost realizata doar la nivel cantitativ, iar concluziile studiului la o privire de ansamblu sunt pozitive:

  • nivelul salariilor in 2013 fata de 2012 a ramas constant, lucru care este pozitiv in contextul in care exista in continuare specializari pe piata fortei de munca pentru care nivelul salarial a scazut in continuare.
  • Experienta face o diferenta, specialistii cu peste 2 ani de experienta in zona de Social Media au diferente semnificative fata de cei proaspat intrati in aceasta industrie.
  • Exista mult mai mult interes pentru cifrele din Social Media, a crescut volumul de rapoarte solicitate de alte departamente, ceea ce confirma posibila dezvoltare viitoare.

Cateva dintre cifrele care credem ca sunt relevante:

  • Majoritatea specialistilor care activeaza in Social media au fie titlul de Social Media Manager (19%) fie titlul de Social Media Specialist (13%)

  • Specializarile care par sa duca catre o cariera in Social Media sunt PR (15%) sau presa (11%)

  • Departamentele din care tind sa faca parte aceste responsabilitati sunt fie cel de Marketing, fie cel de Social media (acolo unde exista)

  • Salariul mediu lunar (raportat la numarul total de participanti) este de 660 Euro net, in timp ce salariile medii pentru Social Media Manager ajung la 844 Euro, Social Media Specialist 603 Euro, Online Manager 775 Euro

  • Pentru pozitia de Social Media Manager, media salariala urca la 1000 E pentru cei care au peste 2 ani de experienta in domeniu

  • Doar 8% dintre cei care au rolul de Social Media Manager au un nivel de venit intre 2000 si 4000 Euro, in timp ce 37% dintre cei care au rolul de Social Media Specialist castiga intre 500 si 1000 de euro

  • Datele provenite de la companii confirma nivele intre 600 si 900 Euro net pentru pozitia de Social media Manager, repsectiv 450 – 900 Euro net pentru Social Media Specialist

Prezentarea integrala este disponibila aici.

Sursa foto: www.thinkceo.wordpress.com

More from my site

  • Content in social media pentru companii.Content in social media pentru companii.
  • De ce ne conectam pe LinkedIn?De ce ne conectam pe LinkedIn?
  • Incurajarea angajarilor prin suprataxare.Incurajarea angajarilor prin suprataxare.
  • Puterea unui brand – Starbucks Iasi.Puterea unui brand – Starbucks Iasi.
  • #fashionistele#fashionistele
  • #myNYPD – cum sa te faci singur de bafta in social media!#myNYPD – cum sa te faci singur de bafta in social media!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: social media Etichete: 2013, angajari, raport, social media, venituri

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d