Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Unul dintre cursurile alea …

Scris de Adrian Monoranu pe 13 noiembrie, 2013 Lasă un comentariu

Ieri am avut curs cu studentii de la Comunicare si Relatii Publice. Am cursurile in fiecare marti de la 14 la 16, intr-o sala in care pentru a ajunge trebuie sa ocolesti universitatea pe afara. Si ne adunam acolo 20,30,40 si uneori chiar cate 50. De obicei le povestesc vrute si nevrute despre marketing. Deocamdata. Mai tarziu o sa le povestesc si despre comunicarea integrata. Azi insa le-am povestit despre business management, despre financial management si despre regularizarea TVA-ului, lucruri despre care orice om de comunicare, mai ales daca lucreaza in zona de client service, ar trebui sa le stie. Nu ma asteptam sa iasa asa de bine dar s-a nimerit ca am avut exact argumentele potrivite pentru a-i tine in priza.

Din fericire m-am oprit la timp si am trecut inapoi la Marketing si am discutat despre strategia de marketing, despre modul in care se combina elementele mixului si despre cum majoritatea clientilor „de comunicare” de dimensiuni mici au de fapt probleme la nivelul produsului, pretului sau chiar distributiei, probleme care nu se pot rezolva prin comunicare. Si pentru ca am avut feelingul ca cei din sala, nu foarte multi din pacate, au prins ideea, sper sa nu mai aud de situatii in care bietilor antreprenori le sunt luati bani pe comunicare si li se vand promisiuni desarte de crestere a vanzarilor cand de fapt nici nu exista o piata pentru produsele pe care acestia le vand.

Mi-a placut cursul de ieri pentru ca mi-a iesit. O sa spuneti „ok, dar n-ar trebui sa-ti iasa de fiecare data?” iar eu o sa va raspund simplu, ba da! Doar ca e absurd sa crezi ca te vei descurca la fel de bine de fiecare data. Imi dau toata silinta sa iasa bine dar la fel ca si in marketing, pentru ca un curs sa iasa bine ai nevoie de o imbinare perfecta a unui mix de elemente: subiectul potrivit, starea potrivita, exemplele corecte si cel mai important, publicul potrivit si cu starea potrivita. Ieri s-au aliniat toate si singurul lucru pe care il regret e ca n-au fost mai multi studenti in sala. Well, maybe next time!

studenti in clasa

 

Sursa foto: www.blog.uwgb.edu

More from my site

  • Chiar nu ne pricepem toti la marketing.Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Research-ul, acest cosmar al marketerilorResearch-ul, acest cosmar al marketerilor
  • Vocabularul studentilor si curiozitatea.Vocabularul studentilor si curiozitatea.
  • We should get better at marketing over time!We should get better at marketing over time!
  • The generation gap.The generation gap.
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic Etichete: comunicare si relatii publice, curs, Marketing, mix, reusit

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d