Acum vreo saptamana puneam o mica „rautate” pe Facebook si comentam atunci cumva ca Minculescu e o alegere proasta pentru Bergenbier. Si cam asa si este. Adica omul a fost un alcoolic notoriu (sa nu-l judecam insa pentru asta, fiecare e liber sa faca ce vrea cu viata lui) dar noi l-am idolatrizat pentru muzica lui si cand i-a fost greu am facut pe naiba in patru sa-l ajutam sa treaca peste povestea aia. Si-acum ca s-a lasat in sfarsit de vodka, s-a apucat de bere. Ma rog …
Au mai fost si altii cu probleme si nu i-au bagat popoarele lor in seama decat dupa ce-au dat ortu’ popii si nimeni nu s-a scandalizat ca se putea face mai mult. Ok, poate doar la Michael Jackson. Dar noi suntem romani si tinem la simbolurile noastre. Si Stefan cel Mare si-a inselat de nenumarate ori nevasta dar asta nu ne-a oprit sa il ridicam in slavi pentru ca i-a batut pe turci si a facut manastiri. Fiecare cu bune si rele.
Cei de la Bergenbier au lansat o noua reclama care il are protagonist pe Cheloo de la Parazitii sau mai nou de la X-Factor. Lumea zice ca e foame de bani de partea lui Cheloo si stupizenie de partea celor de la Bergenbier. Eu nu-i judec frate. Cheloo a facut muzica buna si Bergenbier bere buna. Cheloo a baut multa bere, si probabil mai bea. Na asocierea. Ce aveti cu oamenii?
Si de Freaka de ce nu zice nimeni, ca si el apare pe canapea. Sau de Ombladon ca se aude si vocea lui. Ce, ei n-au baut bere?
Apropo de Minculescu … Bergenbier, tu cand esti beat, esti beat?
Cristian Florea a zis
Mie mi se pare proastă ideea în sine a reclamei, indiferent de protagonist. Când ai fost tu cu colindul şi oamenii stăteau pregătiţi cu paharele de bere? Dar, mai ales, când ai fost tu cu colindul şi cel care te-a primit în casă avea un dozator de bere, ca să poată turna în pahare ca la cârciumă?
Adrian Monoranu a zis
@Cristian Floarea: Daca judeci asa, majoritatea reclamelor sunt proaste pentru ca prezinta situatii complet nerealiste. Nimeni nu se duce la o petrecere cu o sticla de Perwoll si nicio barmanita nu are sub tejghea o sticla de Head&Shoulders, clar! Cei mai multi consumatori nu vad aceste detalii, sau ma rog, nu le dau asa de multa importanta. Endorserul e cel care conteaza, dupa principiul „omul sfinteste spotul” :). Sau brandul.