Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Bravatar.me – check it out!

Scris de Adrian Monoranu pe 14 ianuarie, 2014 Un comentariu

Cred ca sunt aproape 2 ani de cand am auzit prima data de Bravatar.me. Eram la TEDx si Marius Ursache si-a prezentat acest proiect care la momentul respectiv era mai mult o idee. Mi-a placut de la inceput si l-am urmarit din cand in cand asteptand sa imi creez bravatarul dar abia azi am facut-o. Si imi place si mai tare ideea.

De fapt ce este un bravatar? brand + avatar. Este o asociere pe care o faci cu 8 branduri care iti plac. Pot fi definite anterior de alti utilizatori sau poti ajuta chiar tu la definirea acestora prin inregistrarea numelui brandului, a categoriei din care face parte si prin uploadarea logo-ului. Eu am adaugat doua si ma simt mandru ca unul dintre acestea este FEAA, institutia la care invat in fiecare zi. Da invat, pentru ca altfel nu se poate sa fii profesor.

Care este scopul proiectului? Pai din ce spun autorii si din cate am inteles eu se doreste crearea unei retele prin care utilizatorii acelorasi branduri sa interactioneze, ceea ce mi se pare foarte misto. Sigur, proiectul este la inceput si nu stim deocamdata ce va presupune aceasta interactiune dar am un feeling ca nu vor fi chestii intruzive si chinuitoare ca pe facebook sau pe alte retele.

Cand vor aparea brandurile? In viitor cand bravatar.me va deveni popular si va avea suficienti utilizatori, companiile care detin brandurile pe care utilizatorii le definesc vor fi contactate si reteaua va deveni o modalitate prin care vocea utilizatorilor se va face auzita de catre acestea. Sa speram ca bravatar.me va creste mai repede decat a crescut pana acum.

Succes Marius&Co! Iata mai jos bravatarul meu. No surprises! 🙂

bravatar-monoranu

More from my site

  • Dilema etica a produsului chinezesc.Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Cum am supravietuit orelor online?Cum am supravietuit orelor online?
  • De ce ne conectam pe LinkedIn?De ce ne conectam pe LinkedIn?
  • Samsung Galaxy S6 – un cantec de lebada?Samsung Galaxy S6 – un cantec de lebada?
  • Puterea unui brand – Starbucks Iasi.Puterea unui brand – Starbucks Iasi.
  • Gandeste inainte sa apesi Like!Gandeste inainte sa apesi Like!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: online marketing Etichete: brand, bravatar, network, online, retea

Comentarii

  1. Andreea a zis

    14 ianuarie, 2014 la ora 4:30 pm

    Ce tare. Asta chiar nu o stiam … o imagine care spune multe despre tine!

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d