Vorba vine! Urmariti spotul de mai jos. Mesajul de la inceput spune ca e o tema pentru „scoala” dar imi vine greu sa cred pentru ca e prea profi filmat. In fine, nu judecam asta, mesajul e cel care mi se pare genial. O alta maniera creativa de a prezenta un insight destul de tehnic. Si ceea ce e super cool e faptul ca intr-un singur spot sunt prezentate 2 variante creative. Cea clasica, oarecum lame, in care masina detecteaza fetele care se joaca, o chestie oarecum previzibila, safe si usor de acceptat de catre toata lumea, si varianta indrazneata, pe care niciun brand manager n-ar accepta-o dar care aduce cu sine potentialul de viralizare si evident, engagmentul publicului. So, pareri?
Gabi a zis
Foarte creativ filmul si bine realizat. Chiar cred ca e facut de studenti – studentii de la scoala de film, asa cum mentioneaza la inceput, de unde si calitatea.
Danifeld a zis
Vorba circula prin targ ca studentii au cerut acceptul Mercedes pt proiect.