Cred ca toti cei care au citit macar o carte de marketing, dar nu numai acestia, stiu ca unul dintre principiile de baza ale marketingului este acela conform caruia este mai usor sa-ti fidelizezi clientii existenti decat sa alergi in permanenta dupa clienti noi. Acesta, combinat cu regula lui Pareto conform careia 80% din incasari provin de la 20% dintre clienti, s-a dovedit mereu a fi cheia succesului pe termen lung. Atragerea de noi clienti este benefica dar este foarte costisitoare si, pentru un business matur regula lui Pareto se aplica si intr-o alta forma, si anume: 20% din eforturi iti aduc 80% din rezultate. Restul de 80% efort inseamna atragerea de clienti noi dar care aduc doar 20% din rezultate.
Urmand aceste principii sanatoase de marketing, Iulius Mall Iași lansează aplicația pentru smartphone Fidelity. Începând de astăzi, cumpărătorii fideli vor avea un portofel de economii virtual, care le va aduce vouchere de cumpărături. Iata ce spun cei de la Iulius despre noul lor program de marketing.
Iulius Mall Iași dă startul unei campanii inedite. De astăzi, sesiunile de cumpărături din magazinele preferate îi ajută pe clienți să economisească. Pentru a avea propriul portofel virtual, iubitorii de shopping trebuie să viziteze site-ul Iulius Mall şi să îşi creeze cont în secţiunea special creată: www.iuliusmall.com/fidelitate. Pasul următor este să descarce aplicaţia Fidelity by Iulius Mall din App Store sau Google Play, în funcţie de sistemul de operare al telefonului mobil, şi să se înregistreze cu datele create pe site. Clienţii vor trebui să se prezinte cu bonurile de cumpărături la Centrul Info, acolo unde le va fi scanată aplicaţia şi li se va aloca valoarea cash – back.
Cei care urmează toţi paşii vor primi înapoi 5% din tot ce cumpără, în contul lor virtual. În funcţie de suma economisită, clienţii vor putea achiziţiona vouchere de cumpărături sau CEC-uri cadou. De acum, celor pasionaţi de cumpărături nu le rămâne decât să se bucure şi mai mult de periplul lor prin magazinele Iulius Mall.
Scrie un comentariu!