Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Sunet, imagine si energie in Iasi!

Scris de Adrian Monoranu pe 1 iunie, 2016 Lasă un comentariu

Scriu acest articol cu gandul inca la probabil cel mai placut eveniment la care am asistat in ultimii 5 ani. S-a intamplat aseara la Catedrala „Sfanta Fecioara Maria, Regina” din Iasi, iar experienta a fost una deosebita. A fost un concert extraordinar sustinut de Alexandru Tomescu impreuna cu a sa vioara Stradivarius Elder-Voicu, parte din Turneul Stradivarius ajuns deja la a IX-a editie. Alaturi de talentatul violonist am avut ocazia sa admir creatiile din nisip ale Anei Munteanu pe care probabil v-o amintiti de la Romanii au talent, show la care a ajuns pana in faza finala. A fost o impletire magnifica a artei vizuale cu sunetul, o completare fireasca pe care din pacate nu o pot descrie precis in cuvinte.

Ma bucur enorm de mult ca am putut sa urmaresc live acest eveniment si ma bucur nu doar ca l-am auzit cantand pe Alexandru Tomescu, ci ma bucur ca l-am auzit si vorbind. Intr-o lume in care suntem inconjurati mereu de banalitate, e greu sa nu te lasi corupt. Pana si vocabularul pe care il folosim devine tern si limitat, pierdem din frumusetea limbii proprii, pierdem maiestuozitatea unui discurs elegant. Prea asaltati de discursuri politice si prea plictisiti de monden devenim banali, iar asta ne face sa fim modele proaste pentru cei care vin din urma.

Dincolo de cuvinte a fost aseara doar sunetul si imaginea. Acordurile ce paraseau cutia de rezonanta a superbului Stradivarius se imbinau parca perfect cu imaginile create de mainile Anei. Schimbarile de tempo dadeau nastere unor metamorfoze spectaculoase nascute din nisipul imprastiat pe masa de lucru. Nu doar urechile noastre au fost cele excitate, ci de asemenea si ochii ne-au fost in permanenta rapiti. A fost cu adevarat deosebit iar cel mai bun feedback au fost aplauzele indelungi care i-au adus inapoi pe scena pe cei doi artisti la final.

Toata aceasta experienta minunata pe care am trait-o aseara a fost posibila datorita Enel Romania si merita sa-i mentionez. Vreau de asemenea sa va povestesc si despre cel mai nou produs/serviciu lansat de acestia pentru clientii din Romania, E-light. Este un primul pachet de furnizare a energiei electrice, dedicat in special clientului familiarizat cu segmentul digital si comunicarea online. Acesta este disponibil la nivel national si are o structura simpla si transparenta, cu un abonament in valoare de 0,1 lei / zi / loc de consum, indiferent de volumul de energie consumata, plus un pret al energiei electrice de 0,162 lei / kWh (162 lei / MWh), care este constant timp de doi ani de la semnarea contractului. La acest pret, se adauga tarifele reglementate de catre ANRE – servicii de transport, sistem si distributie, cogenerare, certificate verzi, accize si TVA.

Exista si ceva conditii pentru a avea acces la oferta E-Light. Clientii trebuie sa activeze debitul direct si factura electronica, precum si sa utilizeze platforma web MyEnel drept principalul serviciu de asistenta pentru clienti. Iata si o comparatie intre acest pachet si cea mai uzuala oferta Enel de pe piata reglementata. Pentru un consum lunar de 100 kWh, factura lunara a unui client cu abonamentul E-Light este cu 6% mai mică decat cea a unui client de pe piata reglementată cu „Monom cu rezervare” (ex: zona Muntenia). Odata cu cresterea procentajului CPC din tariful reglementat, aceasta diferenta va evolua in beneficiul clientului.

Astfel, E-Light marcheaza un nou pas facut de catre Enel in vederea digitalizarii pe piata romaneasca, dupa ce a fost prima companie de electricitate care a lansat factura electronica la nivel local, a lansat o aplicatie mobila pentru clienti si a implementat unitati de tip self-care.

Oferta este valabilă până la 30 iunie 2016, doar pentru consumatorii casnici. Mai multe informații despre E-Light sunt disponibile aici.

IMG_0523

IMG_0524

IMG_0525

IMG_0526

IMG_0527

IMG_0528

More from my site

  • Cum a fost in Orasul Profi la Iasi!Cum a fost in Orasul Profi la Iasi!
  • Hai sa ne intalnim in Orasul Profi!Hai sa ne intalnim in Orasul Profi!
  • Forza ZU – probabil cel mai mare concert vazut in Iasi.Forza ZU – probabil cel mai mare concert vazut in Iasi.
  • Un show adevarat se face cu cap.Un show adevarat se face cu cap.
  • Vineri merg la Horia Brenciu in Aqua Lounge Iasi!Vineri merg la Horia Brenciu in Aqua Lounge Iasi!
  • De ce nu avem manechini grasi?De ce nu avem manechini grasi?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Uncategorized Etichete: alexandru tomescu, ana munteanu, concert, e-light, enel romania, stradivarius

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d