Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Brandurile isi schimba imaginea … sau macar incearca!

Scris de Adrian Monoranu pe 24 ianuarie, 2007 Un comentariu

Ma tot gandeam la niste amici de-ai mei care dominati de un patriotism uneori exagerat, sustineau sus si tare ca romanii sunt un soi de asi ai proverbelor si ca asta e o dovada a intelepciunii and so on, and so on … De fapt nu suntem nici pe departe asa de priceputi la acest domeniu, majoritatea zicalelor fiind imprumutate de pe la vecinii nostri de la nord, est, vest sau sud. Partea buna e ca ne pricepem la un alt soi de „zicala” mai la moda in vremurile noastre si anume la slogan. Aruncand o privire in peisajul autohton putem remarca cateva bune de tot. Incepand cu „V-am prins vrajitoarelor!” si „Titan Ice, alta viata!” si terminand cu „Connex – Viitorul suna bine” si altele mai recente. Apropos, Inca una si ma duc a fost tare de tot! Nu mai stiu cine l-a lansat dar stiu ca a prins la roman foarte bine. Pacat ca produsul nu prea s-a cumparat. Oricum e mai bine decat „Las-o ba ca merge-asa!”. Cati stiati insa ca renumitul de-acum „Prietenii stiu de ce!” e adaptat dupa un slogan al unei beri din Belgia pe numele ei Jupiler – „Men know why!” Totusi bautura a mers mai bine.

Am cam batut campii cu sloganul cand de fapt vroiam sa va arat o serie de posibile evolutii ale unor logo-uri pe care sunt sigur ca le cunoasteti.

Courtesy of Gabi Nistoran!

More from my site

  • Noul BMW X3 lansat in IasiNoul BMW X3 lansat in Iasi
  • Omul cat traieste, invata!Omul cat traieste, invata!
  • Zanul de la Banca Transilvania garanteaza cu „2 cai frumosi”Zanul de la Banca Transilvania garanteaza cu „2 cai frumosi”
  • Patrunde acum in lumea internetului??? :)Patrunde acum in lumea internetului??? 🙂
  • AdCritics a facut 1 an! LMA!AdCritics a facut 1 an! LMA!
  • Soferul roman sufera de teribilism.Soferul roman sufera de teribilism.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising

Comentarii

  1. andrei a zis

    12 iunie, 2008 la ora 3:13 pm

    Ciuc – Inca una si ma duc
    [reclama era mai faina decat berea]
    Bergenbier – Prietenii stiu de ce
    [a generat niste poante de genu „bergenbier este berea barbatului inselat” „de ce” „prietenii stiu de ce”]

    oricum amandoua sloganurile[ele] sunt de la niste bauturi, atata doar ca nu prea bea lumea bere Ciuc [desi are un gust bun, e apa foarte curata]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d