Uite ca a trecut si Ziua Barbatului dar efectele inca se mai vad. Iata ce spot am gasit ieri.
Sincer, mie imi place foarte mult campania celor de la Leo Burnett dar ideea asta cu „femeile stiu de ce” mi se pare putin cam departe de insight. Citeam ieri la Stefan cateva randuri despre insight si din definitia data de el am retinut ca „e un adevar de profunzime despre consumator, despre care nici macar consumatorul nu stia ca exista deja”. Daca luam in calcul aceasta definitie e clar ca ceea ce foloseste Leo pt. cei de la Wash&Go nu se poate numi tocmai insight. Pai toata lumea stie ca femeile isi doresc sa le dai cate un telefon atunci cand esti in oras cu baietii. Asa ca sa se simta si ele bagate in seama (de fapt cine stie ce cred ele in momentele alea). De fapt daca stau sa ma gandesc mie imi suna mai degraba a „barbatii stiu de ce!”
Intrebarea mea e … oare asta e cea mai buna alegere? Hmmm… Voi ce ziceti?
Astept pareri din ambele tabere!
Comentarii
Trackbacks
-
[…] Pana acum mie mi-a venit un raspuns: un medicament cu lecitina, care s-ar putea adresa bucurestenilor daramati de stresul constant din viata lor. Plecand de la ipoteza ca atribuirea corecta va fi slaba in post-evaluarea campaniei, eu as lua in considerare o astfel de idee de guerilla daca as avea in portofoliu un produs din aceasta categorie. Cam cum a profitat Wash&Go de Ziua Barbatului… […]
Mda, mai bine nu analizezi unele lucruri… cum ar fi spotul asta. Impactul creat la prima vizionare spune multe despre mesaj, mie spotul mi s-a parut ok… vezi insa campaniile pentru Napolact si Napoca.
Mie mi se pare ca e un insight ok, atat timp cat acesta inseamna un adevar fundamental despre consumator, e acea descoperire din mintea publicului vizat. Si ai dreptate cand spui ca toata lumea stie de telefonul asteptat mereu de femei din partea iubitilor aflati in…diferite locatii pentru Ziua Barbatului.:) That’s why this campaign will work, dupa parerea mea, ne putem raporta la mesaj cu usurinta, it comes naturally. E funny si o retii, unde mai pui ca mai si povestesti despre ea prietenilor.
Tocmai am ajuns in Iasi de la seminariile Ad’Or si am vrut sa impartasesc si eu cate ceva despre mult discutatul insight.
femeia casatorita cu barbatu care bea bergenbier nu mi se pare targetul wash and go…