Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Wash & Go si Ziua Barbatului

Scris de Adrian Monoranu pe 10 mai, 2007 4 comentarii

Uite ca a trecut si Ziua Barbatului dar efectele inca se mai vad. Iata ce spot am gasit ieri.

Sincer, mie imi place foarte mult campania celor de la Leo Burnett dar ideea asta cu „femeile stiu de ce” mi se pare putin cam departe de insight. Citeam ieri la Stefan cateva randuri despre insight si din definitia data de el am retinut ca „e un adevar de profunzime despre consumator, despre care nici macar consumatorul nu stia ca exista deja”. Daca luam in calcul aceasta definitie e clar ca ceea ce foloseste Leo pt. cei de la Wash&Go nu se poate numi tocmai insight. Pai toata lumea stie ca femeile isi doresc sa le dai cate un telefon atunci cand esti in oras cu baietii. Asa ca sa se simta si ele bagate in seama (de fapt cine stie ce cred ele in momentele alea). De fapt daca stau sa ma gandesc mie imi suna mai degraba a „barbatii stiu de ce!”
Intrebarea mea e … oare asta e cea mai buna alegere? Hmmm… Voi ce ziceti?
Astept pareri din ambele tabere!

More from my site

  • Beko – frigiderul cu mesaje!Beko – frigiderul cu mesaje!
  • Despre mid-life crisis si fake-uriDespre mid-life crisis si fake-uri
  • Un workshop la care m-as duce.Un workshop la care m-as duce.
  • Nu te bucura, citeste atent.Nu te bucura, citeste atent.
  • Dor de ducaaaaaa …Dor de ducaaaaaa …
  • Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!Adevarul despre MARKETING e ca SE INVATA!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Stiri

Comentarii

  1. claudia_olaru a zis

    12 mai, 2007 la ora 11:41 am

    Mda, mai bine nu analizezi unele lucruri… cum ar fi spotul asta. Impactul creat la prima vizionare spune multe despre mesaj, mie spotul mi s-a parut ok… vezi insa campaniile pentru Napolact si Napoca.

    Răspunde
  2. Oana-Livia Bistriceanu a zis

    20 mai, 2007 la ora 12:29 am

    Mie mi se pare ca e un insight ok, atat timp cat acesta inseamna un adevar fundamental despre consumator, e acea descoperire din mintea publicului vizat. Si ai dreptate cand spui ca toata lumea stie de telefonul asteptat mereu de femei din partea iubitilor aflati in…diferite locatii pentru Ziua Barbatului.:) That’s why this campaign will work, dupa parerea mea, ne putem raporta la mesaj cu usurinta, it comes naturally. E funny si o retii, unde mai pui ca mai si povestesti despre ea prietenilor.
    Tocmai am ajuns in Iasi de la seminariile Ad’Or si am vrut sa impartasesc si eu cate ceva despre mult discutatul insight.

    Răspunde
  3. Tudor Mateescu a zis

    1 octombrie, 2007 la ora 2:10 pm

    femeia casatorita cu barbatu care bea bergenbier nu mi se pare targetul wash and go…

    Răspunde

Trackbacks

  1. Branduri adoptive pentru campania “De ce iubim Bucurestiul?” - Constructive Brand Strategy Criticism spune:
    29 septembrie, 2007 la 1:38 am

    […] Pana acum mie mi-a venit un raspuns: un medicament cu lecitina, care s-ar putea adresa bucurestenilor daramati de stresul constant din viata lor. Plecand de la ipoteza ca atribuirea corecta va fi slaba in post-evaluarea campaniei, eu as lua in considerare o astfel de idee de guerilla daca as avea in portofoliu un produs din aceasta categorie. Cam cum a profitat Wash&Go de Ziua Barbatului… […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d