Aseara am prins pentru prima data ultimul spot Pantene care o are in prim plan pe Monica Barladeanu. Chiar nu mai auzisem nimic de ea de ceva vreme, nu ca as fi fost extrem de interesat. 🙂 Din pacate nu l-am gasit pe nicaieri si nu am cum sa vi-l prezint dar nu e foarte spectaculos. Tiparul clasic: o tipa cu par frumos care „testimoniaza” pentru un sampon. N-ati pierdut mare lucru. Cum bineinteles nu sunt in target o sa fiu probabil luat tare dupa analiza strategica a spotului dar c’est la vie … here goes!
Dar mai intai (la cererea unora):
Endorsement = Promotion of a product or brand by an artist (usually of celebrity status) for a fee.
Asadar Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement? Pai cam asa as zice. Ce are de castigat Pantene de pe urma acestei asocieri este mai important. Cred ca parerile sunt impartite in legatura cu castigurile brandului P&G. Unii ar putea spune ca asocierea cu vedeta mai putin mediatizata in ultima vreme nu este tocmai cea mai buna alegere deoarece nu este pe val si deci nu mai reprezinta un model de actualitate pentru consumatoare (avand in vedere ca a cam disparut in ultima vreme nici eu nu mi-am amintit din prima cum o cheama …). … de parca Florin Piersic este pe val …
Eu as spune ca nu e tocmai o alegere foarte rea. Ba chiar una destul de buna. Argumente care sa sustina strategia Pantene sunt destule. De exemplu Monica Barlandeanu nu a mai fost implicata in vreun „scandal de presa” de ani buni. S-a tinut departe de mizeriile din tabloidele romanesti si lumea a uitat ca a ajuns sus mai mult pe spatele prietenului Paunescu. Bravo ei! Acum imaginea ei este cumva perceputa cam asa „aaaa, uite-o pe Monica Barladeanu, de cand nu am mai vazut-o, oare ce-o mai fi facand, nu mai apare pe la TV, …, dar tot la fel de bine arata, si chiar e o tipa cu un par frumos!„. Are un pic de mister pentru ca publicul nu prea mai stie multe de ea si asta e bine, are si un iz de noutate pentru ca are o imagine noua si are si aceeasi carisma ca in spoturile mai putin reusite de la Alexadrion (parca … ). In total cel putin 3 puncte tari cautate de orice brand care doreste sa-si reinnoiasca imaginea. Monica va avea si ea de castigat si cred ca va ridica imaginea Pantene chiar daca are in spate cateva predecesoare poate un pic mai celebre (Andreea Marin-Banica si Mihaela Radulescu).
Asadar, dragi prieteni, da Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement!
Scrie un comentariu!