Da prieteni, va vine sa credeti sau nu, marmota de la Milka face customer service. Tot vad un spot in ultima vreme cu celebra marmota care vorbeste la telefon incercand sa anticipeze dorintele amatorilor de ciocolata. Frumos nu? Imi pare rau ca nu am si spotul dar ideea mi se pare foarte potrivita. Oricum e imposibil de ratat.
Ca strategie mi se pare ok. Partea aceasta de „customer service” prinde destul de bine la public. In plus marmota este un personaj destul de simpatic si grija pentru calitate ii este caracteristica. Din punct de vedere al continuitatii este iarasi bine, pentru ca anul trecut cam in aceeasi perioada, marmota era tot la telefon si facea un research cu privire la preferintele consumatorilor (din pacate spoturile Milka sunt dublate si nu le gasesc nicaieri pe net). Singura chestie care nu-mi place este finalul adaugat de agentia care o reprezinta in Romania. „Cumpara si tu una pana nu te suna marmota?” Inteleg ca e un accelerator pentru a grabi achizitia insa nu mi se pare potrivit cu restul spotului. Hai sa zicem ca accept ideea ca prin cumpararea ciocolatei ai putea sa-i raspunzi marmotei la intrebari, insa tot nu ma multumeste. Voi ce credeti?
Astept si eu sa ma sune marmota!
marius sescu a zis
Nu vrei sa te sune si Mos Craciun?:)
sarjiulica a zis
devine plictisitoare ideea cu marmota, nu reclama nu ciocolata, doar marmota… au reusit anul trecut sa se faca cunoscuti cu marmota asa de tare incat mereu auzeam aceea gluma cu marmota de ma seca… marmota marmota marmota… dintr-o fiinta care face ciocolata buna a ajuns acuma sa raspunda la telefon (nu e de mirare ca in norvegia copii cred ca vacile au culoarea roz sau cei din state – unii copilasi – ca laptele il face supermarketul) oricine poate sa vada ca e buna , prinde la public, marketingul miroase de la o posta si e aplicat corespunzator , dar intrebarea mea este urmatoarea… ei ce vor sa promoveze… ciocolata sau marmota? Intreb asta pentru ca ciocolata are aceeasi culoare, aceeasi aroma ca si celelalte (lapte :> , alune) a da stai … e ciocolatica cu bulbuci , oo daaa … nimic nou pe cand marmotica a evoluat de la „hai ursule si fa un shake cu asta” la „buna ziua, sunt marmota shi fashi? ”
PS: curios e daca si in state prinde reclama :)) … tentativa de reclama … wanna be nigga … o marmota cu fesul e ochi care merge pe strada la care… ‘sup laidys „break yourselfs” or buy my some coco or I’ll bust a (move :)) )cap in your ass …sau nu nu :> sexul vinde :> in state! o marmota care sa aca reclama la prezervative :)) (dar dupa aia daca ai o minte bolnava ca si subsemnatul o sa te duca la ideea urmatoare …. fuck women , I’ll get myself a cow, or a sheep …d ema aude prietena imi zboara una peste cap ^^) anywayz … marmota vinde ciocolata si nu invers.. astept si eu telefon de la marmote ca am invatat marmoteasca … ntzu mtzu btzu tsz tsz tsz (traducere: am ceva intre dinti … wow ciocolata.. milka? neee poiana :)) )
alex a zis
io de-a dracu n-o sa cumpar milka numai ca sa ma sune marmota! si daca nu primesc nici un telefon de la marmota sa vezi cum o invelesc in staniol si-o bag in cuptorul cu microunde!!!
Adrian Monoranu a zis
Sarjiulica, intradevar ai o imaginatie bogata si … bolnava. Felicitari!
Acum sa-ti explic un lucru (ce aiurea suna asta, pre didactic). In epoca marketingului cam toate produsele seamana intre ele. E greu sa mai faci diferentiere prin calitati organoleptice, in cazul ciocolatei. Astfel ca diferentierea se face prin asocierea cu diferite simboluri. Chestii care construiesc ceea ce cunosti sub denumirea de BRAND. Marmota e un element important al brandului Milka. Cred ca e mai cunoscuta, la nivelul consumatorului roman, chiar si decat vaca mov. Inchipuie-ti ce-ar fi Bic fara omuletul acela sau McDonalds fara Ronald.
Marmota vinde si crede-ma ca nu o sa dispara prea curand. Eu apreciez strategia unitara. Daca schimbau de la o campanie la alta nimeni nu mai stia exact despre ce e vb. Azi o vaca, maine o marmota, apoi un elefant, o bufnita si tot asa. :O
alex a zis
Adrian, sint de acord cu tine la faza cu marmota pentru continutate! (nu era asta si un slogan al unui partide de pe la noi parca? :-?) dar nu sint sigur in privinta lui Ronald! Cel putin la noi nu e deloc prezent. Iar in state, tind (sau imi place) sa cred ca americanu’ de rind pur si simplu se bucura ca are de unde sa ia mult junk food ieftin si atiiiit de delicios! (my ass!) puteau sa-l puna si pe hitler sau pe quasimodo sa vinda haburgeri, ca tot acelasi lucru era.
Adrian Monoranu a zis
La naiba cu partidele astea. Brrrr, nu vreau sa ma gandesc ca cineva spurca marketingului cu politica dar din pacate se intampla. Cat despre Ronald, da ai dreptate, in Romania e aproape absent. Big mistake daca ma intrebi pe mine. In afara totusi e foarte cunoscut. Mai ales in State.
andi a zis
Din pacate nu am vazut reclama in cauza, dar mi se pare o idee buna sa continue cu marmota. ai zis foarte bine ce ai zis mai sus. Ma pregateam sa ii raspund eu lui „sarjiulica”, dar probabil nu imi iesea asa bine. Cat despre acceleratorul de la sf raclamei, inca nu pot sa ma pronunt, insa orice adaugire negandita poate sa strice efectul.
Cat despre marmota eu nu o astept. oricum e una dintre primele 2 variante de cumparare.
sarjiulica a zis
Da Mono stiu despre partea cu brandul, dar pe mine ma enerveaza (nu sunt nevrotic! :P)faptul ca iti prezinta un lucru ca sa vada altul desi asta vinde 🙂 mie mi place sa mi se zica in fata si na cand vad ca ma duce de nas ca sa cumpar o ciocolata :)), …. exemplu: curbele ei. luciul ei, iti alegi tu culoarea ai sansa sa reinventezi cuvantul frumos :> cu ele faci atmosfera cu ele faci lumea sa vada, dar de ce nu faci ca sa vezi tu mai bine? … foloseste noile lentile de contact ! cu ajutorul lor vei putea vedea adevarata calitate a bateriilor de masina „DamiDoamneSantate” … iti descriu ceea ce poti face cu o pereche de lentile de contact dar eu vreau decat sa-ti vad baterii de masina ….numai ca la faza cu marmota.. care inveleste ciocolata, a stai acuma a invatat sa raspunda la telefon :)) … uof ,la faza cu marmota e mai mult fler, un adevarat preludiu de informatii daca esti atent, desi un lucru imi place la ei … prin introducerea marmotei (atrage si sensibilizeaza piata tinta) ofera o descriere a modului de preparare, a calitatii (probabil contestate de altii- concurenta asta ) ofera informatia necesara si dorita de anumite mentalitati as putea spune pt ca pana la urma nu toti cautam acelasi lucru la o ciocolata si nu numai (cumperi pt gust, calitate, pt ca iti palce ambalajul etc.) fiecare piata stie la ce sa se uite umai ca depinde modul de adresare.. la noi reclama a ajuns cu o nunata colorata de „hai sa zic ma bag in seama” si aici ma refer la accelerator uof, gata am fugit la illustratorul meu
Adrian Monoranu a zis
Sarjiulica, m-ai naucit complet. 🙂 Totusi raman la ideea mea ca asocierea cu marmota e cat se poate de benefica pentru ei. 😉
sarjiulica a zis
hmm, esti profesorul meu :)) nu imi faceam indoieli in ce ai zis mai sus, dar aia e parerea mea:P
Adrian Monoranu a zis
Si ai dreptul sa ai o opinie. Cat despre treaba cu profesorul … hmm, sa trecem peste subiect. Ssssssst! Nu mai zi la nimeni!
sarjiulica a zis
>:) asa te am la mana :)) eu nu zic asta, iar tu nu ai sa ma zici ca am stat 2 ore si jumatte ca sa mi se zica in 10 minute ce sa fac la licenta :))
sarjiulica a zis
eiiiii tastatura asta si tot am zis ca nu am sa mai manac deasupra tastaturii dar degeaba… cine ede ca mai manac litere NU E VINA MEA lenea e de vina :))
Daniela a zis
ia ghiciti cine mi-a trimis mesaj azi? marmota de la milka…..nu glumesc!ma intreaba daca am incercat cel mai pufos desert cu lapte din alpi…..ce tare…..se pare ca au trecut la fapte, nu s-au rezumat doar la reclama….
Adrian Monoranu a zis
Foarte tare! Ce-i drept inca nu am cumparat ciocolata respectiva dar imi place ca se tin de cuvant. 🙂
Daniela a zis
nici eu nu am cumparat-o…poate au o intelegere ceva cu Vodafone de mi-au trimis mesaj…:-?
gabriel a zis
pe mine m-a sunat marmota si nu stiu ce sa fac
cgkgvlopbr a zis
testik cool 2