Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Ultra Pro si bomboanele

Scris de Adrian Monoranu pe 16 noiembrie, 2007 6 comentarii

Daca tot ne-am indulcit cu Magura, continuam cu Ultra Pro si niste bombonele. In ultima vreme se deruleaza o campanie Ultra Pro (din pacate nu am gasit nicaieri spoturile) in care sunt prezentate diverse produse si contravaloarea lor in …  bomboane. Destul de ciudat nu? Ce treaba au bomboanele cu IT-ul si electronicele? Va spun eu. Nimic!?!

Ei bine, tocmai asta e si ideea. E o campanie care mie imi place mult. Nu neaparat pentru realizare ci pentru strategie. Asocierea cu un produs care nu are nicio legatura cu cele comercializate de Ultra Pro este foarte potrivita. Atrage interesul si scoate in evidenta ideea de a irosi banii pe nimicuri. Dulciurile sunt intotdeauna vazute ca o chestie care genereaza placere dar in acelasi timp si ca o chestie daunatoare. Cu alte cuvinte un fel de viciu. Rationamentul pe care il sesisez eu este unul aproape evident. „Nu cheltui banii pe vicii sau nimicuri, fa o investitie mai serioasa!”

De asemenea imi place asocierea cu PacMan in rolul celui care devoreaza bomboanele. Ce nu-mi place este trecerea prea brusca catre indemnul de cumparare. „Decat sa cumperi 2500 de bomboane si sa nu intelegi nimic, mai bine cumpara un computer ….”. Sunt curios cum au gandit pretul bomboanelor si la cat a fost estimat acesta.

More from my site

  • N-ai clienti? Mareste preturile, sigur o sa fie bine!N-ai clienti? Mareste preturile, sigur o sa fie bine!
  • Junk learning – drumul catre prostie.Junk learning – drumul catre prostie.
  • Discounturi de sezon – scoateti banii!Discounturi de sezon – scoateti banii!
  • Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.
  • Aventuri cu facturi!Aventuri cu facturi!
  • BrandviewBrandview
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising

Comentarii

  1. Razvan a zis

    16 noiembrie, 2007 la ora 1:16 pm

    Campania nu e chiar noua, e doar o reciclare a campaniei de pe la inceput de an cred. Iar pretul bomboanelor nu e chiar fix gandit, sunt mai multe variante de spot, unele cu acelasi nr. de bomboane si produse la preturi diferite. Campania imi place si mie, e genul de banc oarecum sec daca ar fi sa comparam 🙂 Decat sa-ti iei 2500 de bomboane si sa nu te alegi cu nimic… mai bine iti iei un laptop… poti contrazice asta? Evident ca nu! 🙂

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    16 noiembrie, 2007 la ora 2:32 pm

    Sincer chestia asta cu cantitatea de bomboane aleasa la intamplare o consider o greseala. Gandeste-te ca e vb de produse IT si cumparatorii sunt de obicei destul de calculati. Chiar cred ca multi estimeaza pretul unei bomboane si calculeaza macar mental valoarea a 2500 de bomboane. Cine stie ce asteptari ar putea genera? 🙂

    Răspunde
  3. Razvan a zis

    16 noiembrie, 2007 la ora 5:47 pm

    Poate 🙂 Evident ca era bine sa faca ei niste calcule realistice, dar merge si asa, vezi repede reclama la TV… ramane comparatia bomboane – produs IT. Si cred ca te gandesti ca e chiar ieftin produsul IT, daca il gandesti in bomboane… pentru ca bomboanele sunt ieftine 🙂

    Răspunde
  4. Adrian Monoranu a zis

    16 noiembrie, 2007 la ora 8:28 pm

    Ce-i drept, bomboanele sunt ieftine si prin tranzitivitate s-ar putea crea efectul asta de pret mic si pentru produsele IT. Totusi nu cred ca asta au intentionat. Nu stiu daca e cea mai buna asociere, fiindca ieftin=slab calitativ de multe ori. In fine, cred ca gandim mai mult decat cei care au facut strategia. 🙂

    Răspunde
  5. Razvan a zis

    17 noiembrie, 2007 la ora 12:08 am

    Asta cu siguranta! :))

    Răspunde
  6. Ana a zis

    17 noiembrie, 2007 la ora 1:28 am

    Nu e obligatoriu sa asociem bomboanele cu ideea ca sunt ieftine. Daca ne gandim la intalnirile ce uneau lumea buna a Micului Paris servind delicatesuri din ciocolata – bombonele, prin analogie putem spune,referitor la componentele IT ca satisfac anumite „placeri ale vietii” . Dar avand in vedere mesajul “Decat sa cumperi 2500 de bomboane si sa nu intelegi nimic, mai bine cumpara un computer ….” aceasta teorie nu are farmec…

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d