Daca tot ne-am indulcit cu Magura, continuam cu Ultra Pro si niste bombonele. In ultima vreme se deruleaza o campanie Ultra Pro (din pacate nu am gasit nicaieri spoturile) in care sunt prezentate diverse produse si contravaloarea lor in … bomboane. Destul de ciudat nu? Ce treaba au bomboanele cu IT-ul si electronicele? Va spun eu. Nimic!?!
Ei bine, tocmai asta e si ideea. E o campanie care mie imi place mult. Nu neaparat pentru realizare ci pentru strategie. Asocierea cu un produs care nu are nicio legatura cu cele comercializate de Ultra Pro este foarte potrivita. Atrage interesul si scoate in evidenta ideea de a irosi banii pe nimicuri. Dulciurile sunt intotdeauna vazute ca o chestie care genereaza placere dar in acelasi timp si ca o chestie daunatoare. Cu alte cuvinte un fel de viciu. Rationamentul pe care il sesisez eu este unul aproape evident. „Nu cheltui banii pe vicii sau nimicuri, fa o investitie mai serioasa!”
De asemenea imi place asocierea cu PacMan in rolul celui care devoreaza bomboanele. Ce nu-mi place este trecerea prea brusca catre indemnul de cumparare. „Decat sa cumperi 2500 de bomboane si sa nu intelegi nimic, mai bine cumpara un computer ….”. Sunt curios cum au gandit pretul bomboanelor si la cat a fost estimat acesta.
Razvan a zis
Campania nu e chiar noua, e doar o reciclare a campaniei de pe la inceput de an cred. Iar pretul bomboanelor nu e chiar fix gandit, sunt mai multe variante de spot, unele cu acelasi nr. de bomboane si produse la preturi diferite. Campania imi place si mie, e genul de banc oarecum sec daca ar fi sa comparam 🙂 Decat sa-ti iei 2500 de bomboane si sa nu te alegi cu nimic… mai bine iti iei un laptop… poti contrazice asta? Evident ca nu! 🙂
Adrian Monoranu a zis
Sincer chestia asta cu cantitatea de bomboane aleasa la intamplare o consider o greseala. Gandeste-te ca e vb de produse IT si cumparatorii sunt de obicei destul de calculati. Chiar cred ca multi estimeaza pretul unei bomboane si calculeaza macar mental valoarea a 2500 de bomboane. Cine stie ce asteptari ar putea genera? 🙂
Razvan a zis
Poate 🙂 Evident ca era bine sa faca ei niste calcule realistice, dar merge si asa, vezi repede reclama la TV… ramane comparatia bomboane – produs IT. Si cred ca te gandesti ca e chiar ieftin produsul IT, daca il gandesti in bomboane… pentru ca bomboanele sunt ieftine 🙂
Adrian Monoranu a zis
Ce-i drept, bomboanele sunt ieftine si prin tranzitivitate s-ar putea crea efectul asta de pret mic si pentru produsele IT. Totusi nu cred ca asta au intentionat. Nu stiu daca e cea mai buna asociere, fiindca ieftin=slab calitativ de multe ori. In fine, cred ca gandim mai mult decat cei care au facut strategia. 🙂
Razvan a zis
Asta cu siguranta! :))
Ana a zis
Nu e obligatoriu sa asociem bomboanele cu ideea ca sunt ieftine. Daca ne gandim la intalnirile ce uneau lumea buna a Micului Paris servind delicatesuri din ciocolata – bombonele, prin analogie putem spune,referitor la componentele IT ca satisfac anumite „placeri ale vietii” . Dar avand in vedere mesajul “Decat sa cumperi 2500 de bomboane si sa nu intelegi nimic, mai bine cumpara un computer ….” aceasta teorie nu are farmec…