Bergenbier revine in prag de sarbatori cu un spot mai vechi pentru varianta fara alcool. Noutatea este data de asocierea cu Brigada de Politie Rutiera. Cateva informatii despre asta gasiti pe site-ul AdPlayers sau pe IAA.
Spotul de mai jos (Wild Christmas) este realizat in 2005 de McCann si a fost si premiat la New York cu bronz. A mai fost difuzat in 2005 dar pentru o perioada foarte scurta, tot in preajma Craciunului. Sincer nu-mi prea aduc aminte sa-l fi vazut in perioada respectiva dar acum mi-a atras atentia cu siguranta. Premiul atesta si calitatea spotului asa ca prea multe nu sunt de comentat. Are un iz de CSR si cred ca de asta si cei de la Politie au fost interesati de colaborarea cu Inbev. Inteleg ca va fi o campanie mai complexa, spotul TV fiind sustinut si de materiale tiparite si de BTL. Un lucru bun de altfel dar as vrea sa vad mai multa implicare din partea Politiei si in implementare. Ma refer la educarea agentilor cu privire la mesajul campaniei si la evenimente organizate de catre Politia Rutiera. Ramane de vazut ce se va intampla. Pana atunci enjoy!
Paula a zis
Nici eu nu imi amintesc spotul din 2005. E nou-nout pt mine. 🙂 F buna initiativa de comunicare..mai ales ca vine din partea unei brand de bere.
marius sescu a zis
Nici eu nu mi-l amintesc, dar imi place!
Alex Ciobanu a zis
Imi amintesc acest spot, pe care l-am vazut intradevar prin 2005 si din cate stiu a fost destul de mult difuzat pe TV. Oricum ideea si asocierea din spot dunt destul de interesante.
sarjiulica a zis
boreing risipa de timp, nu avut succes atunci de ce ar avea acuma mai ales cand e aceeasi abordare nic nou.
ianiss a zis
Hellooooo!!!….Sunt singurul caruia nu ii place deloc spotul???? …..Ce e asta??? Ideea de a nu bea si apoi conduce e buna(nu iti trebuie multi neuroni), dar ca sa asociezi acest concept cu saracul Mos Craciun, ei abia atunci cred ca iti lipsesc toti neuronii.
Cat despre premiul primit de acest spot mi se pare comparabil cu filmele care primesc premii la Cannes (plictisitoare)
Adrian Monoranu a zis
Ianiss, spotul a fost premiat la New York si nu la Cannes. Oricum, spoturile premiate nu sunt intotdeauna si eficiente. Asta mi se pare totusi destul de bun. Sunt subiectiv dar am si eu dreptul la o parere. 🙂
Carina a zis
Unde era difuzat spotul asta sau unde erm eu in 2005? Nu-mi amintesc deloc 🙂 De apreciat initiativa Bergenbier. Nu e prima de genul asta.
Ianiss, nu stiu cum sunt filmele premiate la Cannes, dar reclamele sunt grozave 🙂