Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Don’t drink and drive by Bergenbier

Scris de Adrian Monoranu pe 9 decembrie, 2007 8 comentarii

Bergenbier revine in prag de sarbatori cu un spot mai vechi pentru varianta fara alcool. Noutatea este data de asocierea cu Brigada de Politie Rutiera. Cateva informatii despre asta gasiti pe site-ul AdPlayers sau pe IAA.

Spotul de mai jos (Wild Christmas) este realizat in 2005 de McCann si a fost si premiat la New York cu bronz. A mai fost difuzat in 2005 dar pentru o perioada foarte scurta, tot in preajma Craciunului. Sincer nu-mi prea aduc aminte sa-l fi vazut in perioada respectiva dar acum mi-a atras atentia cu siguranta. Premiul atesta si calitatea spotului asa ca prea multe nu sunt de comentat. Are un iz de CSR si cred ca de asta si cei de la Politie au fost interesati de colaborarea cu Inbev. Inteleg ca va fi o campanie mai complexa, spotul TV fiind sustinut si de materiale tiparite si de BTL. Un lucru bun de altfel dar as vrea sa vad mai multa implicare din partea Politiei si in implementare. Ma refer la educarea agentilor cu privire la mesajul campaniei si la evenimente organizate de catre Politia Rutiera. Ramane de vazut ce se va intampla. Pana atunci enjoy!

More from my site

  • Am facut un internship de PPC la CanopyAm facut un internship de PPC la Canopy
  • De unde invata copiii tampenii!De unde invata copiii tampenii!
  • Hangouts – Montecatini Iasi.Hangouts – Montecatini Iasi.
  • Stolen identity … what would you do if this happened to you?Stolen identity … what would you do if this happened to you?
  • Despre reclamele de la Super Bowl 2010Despre reclamele de la Super Bowl 2010
  • Orange Young vs. Vodafone 2=10Orange Young vs. Vodafone 2=10
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, CSR

Comentarii

  1. Paula a zis

    9 decembrie, 2007 la ora 6:04 pm

    Nici eu nu imi amintesc spotul din 2005. E nou-nout pt mine. 🙂 F buna initiativa de comunicare..mai ales ca vine din partea unei brand de bere.

    Răspunde
  2. marius sescu a zis

    10 decembrie, 2007 la ora 10:57 am

    Nici eu nu mi-l amintesc, dar imi place!

    Răspunde
  3. Alex Ciobanu a zis

    10 decembrie, 2007 la ora 1:35 pm

    Imi amintesc acest spot, pe care l-am vazut intradevar prin 2005 si din cate stiu a fost destul de mult difuzat pe TV. Oricum ideea si asocierea din spot dunt destul de interesante.

    Răspunde
  4. sarjiulica a zis

    10 decembrie, 2007 la ora 1:45 pm

    boreing risipa de timp, nu avut succes atunci de ce ar avea acuma mai ales cand e aceeasi abordare nic nou.

    Răspunde
  5. ianiss a zis

    12 decembrie, 2007 la ora 6:44 pm

    Hellooooo!!!….Sunt singurul caruia nu ii place deloc spotul???? …..Ce e asta??? Ideea de a nu bea si apoi conduce e buna(nu iti trebuie multi neuroni), dar ca sa asociezi acest concept cu saracul Mos Craciun, ei abia atunci cred ca iti lipsesc toti neuronii.
    Cat despre premiul primit de acest spot mi se pare comparabil cu filmele care primesc premii la Cannes (plictisitoare)

    Răspunde
  6. Adrian Monoranu a zis

    13 decembrie, 2007 la ora 12:25 am

    Ianiss, spotul a fost premiat la New York si nu la Cannes. Oricum, spoturile premiate nu sunt intotdeauna si eficiente. Asta mi se pare totusi destul de bun. Sunt subiectiv dar am si eu dreptul la o parere. 🙂

    Răspunde
  7. Carina a zis

    14 decembrie, 2007 la ora 9:33 am

    Unde era difuzat spotul asta sau unde erm eu in 2005? Nu-mi amintesc deloc 🙂 De apreciat initiativa Bergenbier. Nu e prima de genul asta.
    Ianiss, nu stiu cum sunt filmele premiate la Cannes, dar reclamele sunt grozave 🙂

    Răspunde

Trackbacks

  1. Poeţii din popor: o analiză satirică în plin sezon « Profil virtual spune:
    27 decembrie, 2007 la 2:26 pm

    […] … bucurii, sănătate, succese sunt tipice urărilor româneşti. Dar poate moşul ăsta nu mai nimereşte nici fereastră, nici horn, beat fiind; nu de alta, dar se cunoaşte apetitul pentru licori […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d