Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Altex si doamna de fier … Madam Multemedia!

Scris de Adrian Monoranu pe 15 februarie, 2008 7 comentarii

Astept de ceva vreme sa posteze cineva spotul asta pe youtube. In sfarsit cineva caruia ii multumesc pe aceasta cale mi-a facut o mare bucurie. E un spot foarte bun si ma suprinde faptul ca nu prea este difuzat. L-am vazut prima data in urma cu 2 saptamani si mi-a ramas in memorie. Cred ca este un exemplu foarte reusit de strategie, creatie si comunicare integrata. Campanie se desfasoara si pe radio si spoturile audio sunt cel putin la fel de reusite. Sunt sigur ca multi dintre voi le-au prins pe Kiss sau 21.

Altex aduce in prim plan o noua idee de comunicare a strategiei de pozitionare a brandului sau. Tehnologie avansata pentru orice buzunar. Comunicarea lor a fost mereu foarte coerenta. Nu stiu daca mai tineti minte spotul cu tipul care spala parbrize si scoate la un moment dat un aparat foto digital sa-i arate soferului familia si cei 5 sau 6 copii. Acum aduc in prim plan aceeasi idee doar ca personajele sunt putin diferite. Totusi ideea de accesibilitate transpira prin toti porii spotului. E vorba de 2 pensionari despre care toata lumea stie ca au pensii mici si o groaza de probleme dar care isi permit tehnologie multimedia de ultima generatie.

Accesibilitatea nu se rezuma doar la bani, desi eu cred ca asta doresc sa comunice in principal. Ea poate fi perceputa si ca usurinta in utilizare a electronicelor si electrocasnicelor prezente in magazine. De asemenea Altex bifeaza si un „popularity point” foarte important pentru ca prin asocierea cu produsele usor de utilizat si accesibile brandul beneficiaza de perceptie „customer friendly”. Tot ce mai ramane de facut este sa aiba si un personal selling foarte bun si treaba e rezolvata. Nu ma pronunt asupra acestui aspect pentru ca nu sunt prea prezent prin magazinele lor foarte des dar sper ca o campanie si o strategie atat de reusita nu vor fi compromise printr-un comportament neadecvat al personalului de vanzare si de contact.

Strategia Altex este una din cele mai solide atat sub aspect general de marketing, cat si in particular ca strategie de comunicare. Leo Burnett a scos foarte mult in fata Bergenbier si a facut un fel de vedeta din campania „Ziua barbatului”. E drept ca a castigat o multime de premii dar eu consider ca a venit vremea campaniilor Altex pentru ca de data asta exista si o strategie foarte buna de marketing in spate ceea ce nu pot spune despre Bergenbier.

Opinii?

More from my site

  • Describe life!Describe life!
  • E clar, suntem niste constipati!E clar, suntem niste constipati!
  • Mono, nu mai scrii pe blog?Mono, nu mai scrii pe blog?
  • I’m a shoemanic.I’m a shoemanic.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • Ieri blog, azi forum …Ieri blog, azi forum …
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, strategic planning

Comentarii

  1. Paula a zis

    15 februarie, 2008 la ora 2:19 am

    Intr-adevar…foarte coerenta strategia lor. Dar difuzarile spoturilor sunt mai putin coerente. 😛 Eu cel putin nu l-am vazut la TV pana acum.

    Răspunde
  2. Carina a zis

    15 februarie, 2008 la ora 11:05 am

    Dar si campaniile Altex au fost scoase in fata de catre Leo Burnett. E drept, nu la fel de mult ca Bergenbier care e vedeta, dar oricum…

    Răspunde
  3. Marius Sescu a zis

    15 februarie, 2008 la ora 11:09 am

    Ideea e buna!
    Off-topic:Pacat de blogul iLeo

    Răspunde
  4. Daniela a zis

    16 februarie, 2008 la ora 12:47 am

    doamne, ce am ras cand am vazut prima oara reclama asta…:)) si ma amuza de cate ori o vad..geniala ideea…dar am o curiozitate…de la cine e scrisoarea de e asa bine monitorizata venirea ei?:P

    Răspunde
  5. ciprian i a zis

    19 februarie, 2008 la ora 5:07 pm

    Intr-adevar, spotul si-a atins tinta: oricine isi poate permite produse hi-tech de la altex. Si a facut-o reusind sa transmita privitorului si o stare de amuzament.
    Partea trista insa e cand intri intr-un magazin altex sau media galaxy. Nu o data am avut nevoie de informatii in achizitionarea unui produs, si tot ce faceau omuletii de acolo era sa-mi citeasca de pe eticheta cu pretul. Stiu ca e greu cu resursele umane, dar parca nici fara pregatire, e imposibil de-a binelea.

    Răspunde
  6. Bogdan Alupoaie a zis

    22 februarie, 2008 la ora 2:07 pm

    sincer mi se pare super reclama … o idee marfa nota zece pentru ideea spotului

    Răspunde
  7. Grigoriu Ioana a zis

    28 februarie, 2008 la ora 8:12 pm

    O reclama de zece ori mai buna decat cea de la Flanco…pe lanaga aceasta reclama au mai fost unele reusite, ca spre exemplu cu halatul si cea cu razboiul stelelor. Dupa parerea mea o reclama care ramane in mintea consumatorului/clientului, trebuia doar sa urci intr-un autobuz si sa auzi o discutie vis-a-vis de acest tip de reclama.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d