In timpul weekend-ului ma tratez de obicei cu o supa de ceapa pe care o gasesc numai in restaurantul meu preferat din Iasi. In acest week-end am omis sa fac rezervarea necesara pentru restaurantul respectiv asa ca am improvizat si am mers in alta parte. Normal ca nu aveau supa de ceapa dar ciorba de vacuta a fost buna si servirea ok. Totusi am ramas un pic nemultumit ca nu mi-am putut savura supa preferata … dar sunt si bucuros fiindca am dat peste un nou subiect de blog.
Clicknet, asa agresiv cum il stim are o noua „campanie” de OOH – folosind ca touchpoint-uri micile panouri din toaletele restaurantelor. Pana acum nimic nou. Nu e prima data cand fac asta. Totusi ce m-a surprins este strategia. Atat strategia de pozitionare a mesajului (sa-i zicem strategie media) cat si strategia mesajului (sa-i zicem planning). Am dat peste urmatoarele doua tipuri de mesaj.
pentru ea …
… si pentru el
Initial am remarcat OOH-ul pentru ea si pana sa ma gandesc la mesaj am incercat sa gasesc un raspuns la intrebarea „De ce naiba l-au pus in toaleta barbatilor?” (apoi am inceput sa ma intreb daca nu cumva sunt in toaleta femeilor dar pisuarul mi-a infirmat aceasta banuiala:)) )
Mesajul este acelasi pentru ambele sexe, ceea ce difera fiind doar imaginea de pe click si mesajul din textul de jos „Te-am facut curios/curioasa?”. Legat de planning, mesajul mi se pare foarte bine gandit si ideea de a deghiza sagetica clickului in gaura cheii mi se pare geniala mai ales ca imaginile folosite sunt ale unor persoane sumar imbracate. Este un lucru stiut ca majoritatea utilizatorilor de internet cauta pornografie si picanterii pe net si e clar ca multi se vor regasi in acest mesaj. Mai mult pozitionarea in toaleta a OOH-urilor vine si ea in sprijinul strategiei de comunicare intrucat apare ideea de a pandi pe cineva pe gaura cheii in momentele de intimitate (oricat de bolnava pare ideea de a pandi pe cineva la toaleta, cred ca vor fi multi care se vor regasi si in asta). Per total mi se pare o „campanie” reusita in afara de pozitionarea gresita a mesajului pentru femei in toaleta barbatilor.
In concluzie, dragi prieteni, iata ca neconventionalul bate conventionalul ca putere de transmitere a unui mesaj atunci cand se folosesc touchpointurile potrivite.
Grigoriu Ioana a zis
Nu stiam de noua strategie Clicknet, dar sunt putin surprinsa de schimbarea lor de atitudine, avand in vedere ca pana acum accentuau faptul ca viteza este ceea ce ii deosebeste de concurenta si se adresau celor care doreau internet la o viteza mai mare.
Este foarte interesanta aceasta strategie, dar ca si pozitionare iti dau dreptate, ar trebui delimitate mesajele unul pentru ea si unul pentru el (in locuri diferite :)). Oricum puteau veni cu mesaje mult mai originale, cum a fost cel de la Dedeman cu „Sotia ta are…”.
Ca si client al lor pot sa spun ca serviciile sunt foarte bune, la abonament de 1Mb/sec, am 1,5Mb/sec reali, deci jos palaria.
Ovidiu Miron a zis
Sunt convins ca neconventionalul bate conventionalul. Si cred ca asa va fi mai tot timpul.