Azi dimineata ma uitam prin blogroll si am ajuns si pe la Bogdana in treacat. Am gasit un post despre o „campanie” a lactatelor DEL. Initial am ramas fara cuvinte. Va las si pe voi sa va reveniti dupa ce vizualizati spoturile.
Ei, si acum sa va spun parerea mea. Primul cuvant care-mi vine in minte este CURAJ. Trebuie sa fii extrem de curajos sa folosesti show-ul lui Dan Diaconescu ca insight pentru spot. Multa lume s-ar fi gandit probabil la show ca posibil touchpoint. Nu si cei de la DEL. Cum spunea si Bogdana, depinde de ceea ce vor sa obtina. Valoare de brand sau buzz?
In ceea ce priveste valoarea … as zice oups eroare. Nu cred ca Dan Diaconescu este o sursa buna pentru endorsement. Nu stiu cate persoane s-ar atasa de un produs promovat de Dan Diaconescu. Daca obiectivul lor este buzz-ul atunci felicitari. Probabil vor castiga mult din asocierea asta. Important e cum vor gestiona acest buzz. Exista multe pericole care pandesc la tot pasul. Lumea o sa-si aminteasca de un spot cu Dan Diaconescu si acesta se bucura de mult awareness dar oare isi vor aminti si produsul? Apoi, unde o sa difuzeze spoturile? Ce televiziune o sa accepte sa-i creasca „cota” lui DD, pentru ca implicit se va bucura de o crestere a awareness-ului? Va fi un viral? Blog related?
Deocamdata nu stiu dar voi reveni cu info.
Ovidiu Miron a zis
Blog related va fi cu siguranta. Da, e clar ca alte televiziuni nu vor difuza spotul. Probabil ca au dorit buzz-ul.
Paula a zis
Initial citisem postul Bogdanei printre randuri…si am crezut ca e vorba de laptopurile DEll. :)) A fost o sperietura, dar s-a evaporta odata cu clipurile. 😀
alex popovici a zis
Eu vin si intreb: personajele au fost alese special pentru „spot”-uri sau sint invitati de-ai casei la Diaconescu?
Oricum, de remarcat mesajul transmis prin intermediul clarvazatorului: „campanie concertata de oameni dintr-o tara cu «I»”. Tnuva, cind suntati in direct la Diaconescu sa va balacariti pe tema asta? 😀
Buzz, i agree. Dar cred ca o sa prinda. Fix la cei care l-au saltat pe DD in audientele pe mediul urban.
Oare-n spotul 4 o sa apara si Elodia sa spuna ca a fost rapita la pachet cu brinzeturile? 🙂
adi a zis
Mono, tu zici curaj, eu zic prostie.
Motivatia: e clar ca fanaticii care sufera pe meterezele nesomnului impreuna cu DD noapte de noapte se vor apuca sa cumpere. Insa ce se intampla oare cu cei care nu apreciaza DDD (Dan Diaconescu Direct)? E ca si cum Base s-ar apuca sa-si faca spoturi in care sta la pahar cu Ceausescu…
Daniela a zis
Pai insight=adevar de consumator=se leaga de target, nu de show, nu? Deci DD nu are cum (prin definitie) sa fie un insight. Pe buzz imi pun si eu banii, dar stii cum e, pana nu vezi brief-ul, n-ai cum sa taxezi creatia 🙂
marian a zis
domnu adi, asta inseamna ca nu o sa cumperi matale branza aia. o s-o cumpere altii. nu poti sa impaci pe toata lumea.
iar spoturile sunt data si sunt facute exclusiv pentru otv. deci nu, nu vor fi preluate de alte televiziuni
Corina a zis
eficienta cu bani foarte putini :))
Grigoriu Ioana a zis
E clar ca au definit targetul (cei ce urmaresc emisiunile lui DD), dar sincer mi se pare prost transpusa ideea…domana din ultimul spot parca recita o poezie…sunt curioasa cat de bine va reflecta in vanzari…
Intr-adevar dau dovada de mult CURAJ..spoturile nu pot fii folosite si la alte posturi avand in vedere concurenta existenta…
adi a zis
@domnu Marian: oare care-s mai multi? aia care apreciaza emisiunea sau aia care nu? e ca si cum te-ai apuca sa faci reclama la Maserati in Zambia sau in Congo.
Alexandru Petraş a zis
# domnu Adi: branza Del nu este Maserati
Adrian Monoranu a zis
Aici inclin sa-i dau dreptate domnului Marian. Branzeturile Del nu sunt pozitionate intr-un segment premium. E clar ca segmentul de consumatori adresati printr-un astfel de spot este diferit de cel „premium”. Totusi nu uitati ca spoturile urmaresc doar un buzz si nu se vor traduce neaparat intr-o crestere a vanzarilor. Dan Diaconescu atrage atentia si cred ca e o strategie potrivita. Nu stiu cat de ok va fi strategia pe viitor… I guess we’ll see!
adi a zis
Dar oare buzz mai ok nu ar fi fost un spot cu (hor)Monica hranind-o pe Irina cu branza Del?
De ce as vrea eu, companie producatoare de… orice… sa ma asociez cu Dan Diaconescu?
Mi se pare o greseala doar pentru ca se asociaza cu ceva ieftin, de prost gust, kitch, de umplutura sau cum vreti sa-i mai spuneti.
maricescu anca a zis
dane imi pare bine ca te ai eliberat dar te rog frumos di tot sufletul meu de fan otv sa va amintiti si de michael jackson.