Elena Ionita dovedeste din nou ca e un strateg bun. BTW, chiar daca ai incalcit un pic mintile cititorilor de pe Iqads, Eleno, treaba a iesit bine. :)) Banca Romaneasca nu se diferentiaza prea mult ca esenta a mesajului. Strategia de comunicare e un pic diferita. Cu alte cuvinte Leo a gasit un alt mod de a spune „poti avea mai mult”. Iti spune doar ca poti avea mai mult. Daca Transilvania foloseste Zanul sau Raiffeisen o casa ultra-dimensionata aici lucrurile sunt aduse in prim plan mai degraba pragmatic. De ce sa te bucuri pentru un apartament cand poti avea o vila?
E lesne de inteles ca e vorba de un target care isi permite sa-si faca un credit pentru casa dar care isi subestimeaza potentialul. Nu e vorba de un credit mic (peste 50k de euro) si nicidecum nu e vorba de un venit mic. Sunt acei tineri casatoriti care au joburi cu venituri bunisoare, sunt in crestere, pe punctul de a avea primul copil dar care nu stiu inca daca sunt pregatiti pentru a se muta la casa. Nu e neaparat frica de credit si de rate mari. E si ideea de a te izola un pic. Poate ca unii considera ca un venit bunisor la o varsta de 28-30 de ani n-ar trebui neaparat ingropat intr-un credit, ci mai degraba cheltuit pe chestii pe care nu le-au avut (credit mai mic, rate mai mici, bani mai multi ramasi pentru alte investitii sau cheltuieli).
Nu stiu daca strategul a ales si masina care apare in fata casei sau e pusa acolo intamplator. E un Fiat (Stilo parca) ceea ce nu inseamna ca cei care au casa sunt neaparat niste persoane din high class. Putea sa fie un Mercedes sau Lexus dar atunci e clar ca spotul s-ar fi indepartat de target. Si casa si masina scumpa poate fi cam mult pentru un cuplu de tineri casatoriti. In plus, cuplul nu e neaparat foarte afectat de ideea tanarului si e clar ca ospitalitatea (oarecum falsa) arata ca si ei sunt ajunsi nu demult in cartierul de vile (poate tot prin intermediul unui credit 😉 ).
Vise realizabile? De ce nu? 🙂
alex negru a zis
Articolul pare corect si anume ca Banca Romaneasca are o strategie de comunicare diferita,
dar
daca o cunosti pe Elena si discuti cu ea, sau daca citesti pe aici,Elena; poti spune care e feedback-ul acestei campanii?
Intreb asta pentru ca desi clipul video nu a trecut neobservat, multe pers din jurul meu nu au retinut care este banca din spot…