Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cava d’oro – pentru „tarani” cu stil

Scris de Adrian Monoranu pe 22 aprilie, 2008 7 comentarii

Discutam zilele trecute cu niste amici despre aglomeratia din sectorul „rachiului” ieftin. Drumul deschis de Unirea a fost continuat cu Rachiu aprig de Calnau si acum apare Cava d’Oro, un brandy pe care Papaya Advertising incearca sa-l promoveze „cu stil”. Mi-a placut spotul si asa cum anuntam si la Stefan Stroe am promis ca o sa-l comentez. Din pacate nu am foarte mult timp pentru research si nu ma supar daca ma contraziceti. De data asta o sa merg si pe niste presupuneri sau pareri personale desi stiu ca sunt pe gheata subtire.

Prima data am vazut sticla si mi-am adus aminte de cognacul Napoleon care  a avut o evolutie interesanta de la bautura premium pana la value for money (chiar nu mai stiu daca mai e pe piata). Apoi am auzit numele si mi-a sunat un pic spanish (apropo, stie cineva ce inseamna … pentru ca eu pe google am gasit doar un hotel cu aceeasi denumire in Rodos iar pe wikipedia am descoperit asta: „cava = Cava is the name of a type of white or pink sparkling wine, produced mainly in the Penedès region in Catalonia, Spain, 40 km to the south west of Barcelona.Its name is derived from the Catalan word for cellar.”). M-am tot gandit cam cum ar suna in limba romana si nu a iesit rau. De altfel e o denumire de origine latina si pronuntia e fonetica. Deci verdit pozitiv. 🙂

Spotul nu e rau nici el … cu toate ca poate fi interpretat ca un afront adus politiei romane. 🙂 Nu stiu daca putem vorbi de o strategie dar mici franturi sunt. Se vede ideea de diferentiere fata de mediul rural asa cum este el universal perceput. E clar ca spotul vrea sa arate ca si taranii pot sa aiba stil. Nu stiu daca invatarea limbii franceze este cel mai bun exemplu (de vreme ce denumirea suna spanish) dar cred ca nici nu trebuie sa ne batem capul prea mult cu asta. Aparitia politistului (un adevarat icon in viata rurala alaturi de preot) si schimbarea canalului semnifica pentru mine rezistenta la schimbare specifica mediului rural. Totusi opozitia celor din bar vrea sa sugereze ca exista sperante. Daca targetul il reprezinta consumatorul din mediul rural, acesta se va regasi in spot si cred ca va fi motivat sa cumpere cognacul. E oricum ceva diferit!

More from my site

  • Sa nu ne grabim cu grecii.Sa nu ne grabim cu grecii.
  • Quiet quitting in universitati.Quiet quitting in universitati.
  • Despre pareri si posesorii lor …Despre pareri si posesorii lor …
  • Concursul de stiinte – Chain Reaction!Concursul de stiinte – Chain Reaction!
  • Da, am schimbat in sfarsit tema blogului.Da, am schimbat in sfarsit tema blogului.
  • Meciuri, bere, PR si bloggeriMeciuri, bere, PR si bloggeri
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, insight, strategic planning

Comentarii

  1. Bogdan a zis

    22 aprilie, 2008 la ora 5:17 pm

    E în italiană și înseamnă sursă(izvor)/ mină de aur.

    Răspunde
  2. Bogdan a zis

    23 aprilie, 2008 la ora 2:19 pm

    Apropo, au fost nominalizati castigatorii de la The Webby Awards (http://www.webbyawards.com/webbys/current.php?media_id=98&season=12 )
    Sunt citeva moduri de promovare exceptionale!

    Răspunde
  3. daniel a zis

    25 aprilie, 2008 la ora 11:50 pm

    cred ca titlul era mai corect ‘pentru tarani cu „stil”‘

    Răspunde
  4. ianiss a zis

    3 mai, 2008 la ora 10:24 am

    sincer…reclama e bestiala..e „sa o tii minte”..dar cred ca nu si-au atins deloc segmentul de consumatori

    Răspunde
  5. Bogdan a zis

    3 mai, 2008 la ora 2:38 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=YfMdYGE6Lmg NOUA RECLAMA

    Răspunde
  6. Patrocle a zis

    11 februarie, 2012 la ora 5:07 pm

    E CONIAC MA! nu cognac… pe ce teritoriu sudic traiesti?

    Răspunde

Trackbacks

  1. “Taranii” din Cava d’oro se revolta | Marketing spune:
    7 mai, 2008 la 7:51 am

    […] DImineata in drum spre servici faceam ca de obicei un periplu printre posturile de radio autohtone si ce-mi fu dat sa aud. Cica Politia Romana s-a simtit extrem de ofensata de folosirea peiorativa a expresiei “niste tarani” in primul spot Cava d’oro si au depus o plangere astfel ca RAC (Romanian Advertising Council) a interzis difuzarea spotului respectiv. Mai multe detalii puteti gasi in Adevarul de azi cu un titlu de articol pe masura. Iata ce spuneam eu acum cateva zile cand am comentat prima data spotul. Spotul nu e rau nici el … cu toate ca poate fi interpretat ca un afront adus politiei romane. […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d