Alaturi de noul spot pentru Click-Net, Grey Advertising aduce un suflu proaspat si pentru Romtelecom. Spotul este destul de catchy dar mie mi se pare ca se potrivea mai bine cu niste plasme. De altfel ideea a mai fost folosita intr-o forma putin modificata pentru promovare televizoarelor. Romtelecom doreste sa promoveze noile facilitati pentru a telefona in tarile UE, SUA si Canada (adica acolo unde sunt cei mai multi romani din diaspora). Pentru asta in spot apar scene de cabaret, lupte cu tauri si rugby, toate caracteristice unor tari din UE. Ce ne facem cu SUA si Canada? Asteptam un spot viitor?
Daca ar fi sa spun cateva cuvinte despre strategie as incepe prin a spune ca ea lipseste. Exista cateva urme de research dar e posibil ca ele sa vina in brieful clientului. In plus asocierea serviciu-concept creativ e mai mult decat evidenta. E un spot de produs dar care mie nu mi se pare ca se integreaza in strategia de brand a celor de la Romtelecom de pana acum. Spre deosebire de ceea ce se intampla pe contul Click-Net, unde se vede o strategie clara, la Romtelecom lucrurile sunt un pic cam imprastiate. Din fericire Grey are directori de creatie buni si spotul a iesit bine. Se intampla des in agentiile de la noi. Inca nu se simte atat de mult nevoia de planning. Sper ca acum, odata cu venirea lui Stefan Stroe la Grey, lucrurile se vor mai schimba.
Ca o concluzie, mie imi place spotul si le urez succes celor de la Romtelecom in noua lor campanie. Cel mai mult imi place schimbarea de atitudine. Acum clientul e important si asta e foarte bine!
Da intr-adevar este un spot reusit, dar dupa parerea mea creaza putina confuzie poate era mult mai bun pentru al produs al celor de la Romtelecom. Ideea este insa buna, as vrea sa pot si eu sa fiu in mai multe locuri in acelasi timp, dar nu se poate.
Spotul imi aminteste insa de altul, tot cu toreadori, tauri si altele dar nu-mi amintesc exact, am sa-l caut pe youtube poate imi reimprospateaza memoria.
Cine stie apropo de intrebarea ta poate urmeaza unul si pentru SUA si pentru Canada. 😉
Orice va urma nu cred ca este o idee buna sa incerce ca cuprinda specificul a „n” tari in 30 de secunde.
@Paula Cu siguranta ca nu va merge. 🙂
Scuze, Adrian, ca dau pe langa subiect, dar pe mine m-au distrat teribil vacutele alea maaaari! Saracele, alergau bezmetice…cred ca erau mai debusolate decat oamenii care alergau, din clip 😉
Prima data cand am vazut spotul nu am observat partea in care foloseste si telefonul si singurul lucru la care ma gandeam era „Draguta reclama… oare e doar pt un HD TV sau un home cinema complet?!” Nu este foarte potrivit pentru produsul promovat, in special partea in care sunt oamenii aceia pe canapea… de cate ori ati vorbit la telefon cu cineva stand in linie pe o canapea? Eventual puteau fi in jurul telefonului cumva daca vroiau sa-l puna pe speaker. Altfel… :-S
Ups… telefonul era in fata lor. Eu l-am perceput ca fiind in lateral undeva, cum probabil ca tinem cu totii telefonul in casa. Nu in mijlocul mesei din sufragerie, intre canapea si ceea ce ar fi trebuit sa fie TV-ul.