Cautand astazi prin statisticile de la trafic.ro si uitandu-ma printre refferali am descoperit o campanie misto la Cristi. E vorba de promotia celor de la Sprite. Scriu aici despre asta pentru ca vreau sa atrag din nou atentia asupra coerentei in comunicare a celor de la Sprite (nu degeaba a fost votat ca fiind cel mai coerent brand). Cu alte cuvinte, Sprite nu se dezminte. Daca anterior au adus pe piata „rable” tunate, premii gigant si alte traznai, iata ca acum Sprite se ia si de campaniile cu fotbal ale diferitelor branduri de bere si nu numai.
Spotul in sine nu mi se pare extraordinar dar premiile sunt marfa rau de tot. Cel putin cataligele si pompele de umflat mingea m-au dat pe spate. Poate unii se intreaba cine naiba ar vrea sa castige o pereche de catalige sau un tricou cu leduri. Tocmai asta e si ideea campaniei. Sprite are un public fidel si acesta bea bautura pentru gust si pentru ca se identifica cu personalitatea brandului. Sprite nu are nevoie sa atraga consumatori de ocazie ci vrea sa intareasca legatura dintre cei existenti si brand.
Laudabil!
Paula a zis
Foarte faina ideea. Eu sper doar sa continue mult timp sa comunice pe ideea asta. Pentru ca in momentul in catre vor renunta la adevarurile crude si vor trece pe comunicarea clasica din categoria sucurilor chiar va fi o decadere. Hope this never happenes. 🙂
Mihai a zis
Consider ca expresia „hei sefu” va ramane mult de timp de acum inainte in istoria publicitatii si putem oare considera ca Sprite se apropie de client intr-un anumit mod,apropiindu-l astfel?O alta chestie o reprezinta faptul ca mai mereu toate personajele principalele sunt un pic mai „speciale”, genul de persoane ce nu atrag de obicei atentia, visatoare, si care se bucura cand ii baga cineva in seama si chiar le ofera premii.
Si intr-adevar dupa cum bine a zis Mono,se intregeste si se incheaga relatia cu consumatorii deja existenti.
p.s: am auzit undeva ca Sprite ar fi bautura pentru „IEMO” , o fi sau nu pe bune?spune pe bune:D
Paula a zis
M-au innebunit emo astia. Nu ca as cunoaste vreunul, dar se scrie mult prea mult despre pseudo-fenomenul asta. 😀 Deci chiar n-as vrea sa fie si Sprite prins in povestea asta. 😛
Mihai a zis
In curand o sa iubiti manelarii mai mult dekt IEMO :))
Adrian Matei a zis
Spun pe bune că îmi place cum comunică Sprite cu publicul său. Chiar dacă nu sunt nici consumator, nici măcar cumpărător (nu sufăr acidul).
Unele persoane nu se mulţumesc că au creierul neted; în plus le apar bubiţe la cap. Şi aşa ajung să fie EMO. Dacă mai pui la socoteală că e şi la modă …
Mihai a zis
Nooo problema in ziua de azi este ca aproape toata lumea cauta scuze si asa nu e deloc the right way. X isi cere scuze ca a intarziat deoarece…. ; Y isi cere scuze ca a uitat ceva deoarece.. ; Z este EMO deoarece..si asa mai departe.
Ajung la concluzia ca scuzele mai mult ajung sa irite uneori decat sa exprime ceea ce trebuie. Dar nu vreau sa ma abat de la subiect cu alte aberatii, pentru care nu este nici locul nici momentul 😀 Sa ramanem in nota „hey shefu”
Ioana Grigoriu a zis
Sprite se detaseaza lejer de celelalte bauturi carbogazoase prin mesajul inedit prin care se adreseaza consumatorilor sai. Ceea ce m-a impresionat a fost felul in care si altii au profitat dintr-o campanie de acest gen si aici ma refer la cei de la Radio 21, care au organizat la un moment dat un concurs pentru cei care nu ies cu nimic in evidenta sau nu exceleaza in vreun domeniu ajutandu-l astfel sa iasa din anonimat. Castigatorului i s-a oferit o masina si posibilitatea de a avea propriul sau pogram in eter.
Cei de la Sprite au venit mereu cu premii ciudate si cred ca tocmai ideea pe care se bazeaza ii ajuta in constituirea brand.
Imi place la nebunie spotul 🙂
Mihai a zis
@Ioana : ne bucuram ca esti de acord cu noi 🙂
alex popovici a zis
foarte tari astia de la Sprite. De departe cele mai misto premii mi s-au parut tricoul de 2 metri si masinile vechi „tunarite” (bestii parca le zicea 🙂 ).
Cu toate ca au avut si premii rezonabile, cum au fost segway-urile!
alex popovici a zis
am gasit: „Fiare pentru fiara din tine”. Cea mai tare e aia cu „aeroterma cu dispozitiv clic-clac” 😀
video spot
si lista masinilor: Renault 16 – 2 bucati, Trabant 601K, Fiat 850, Ford Taunus 17M, Wartburg 312, Citroen GSA Special, Fiat Ritmo, Renault 5GTL si Wartburg 353.W
Adrian Matei a zis
@Mihai – Yesss, ai văzut tu om sănatos la cap să fie EMO? Unii caută să fie altfel, nu caută neapărat scuze.
Azi mi-am făcut curaj şi am luat un Sprite, de dragul campaniei lor. Când mai fac un spot bun, le mai fac vânzare. Până atunci, aştept să văd şi alte spoturi bune
Bogdan Alupoaie a zis
crezi ca le pasa lor ca ai cumparat tu un sprite la jumatate ? :)))
oricum cam toata strategia de la sprite e geniala dupa parerea mea
Dani a zis
S-au suparat cei de la Mccann ca au pierdut divizia fotbal a Bergenbier si isi folosesc creativitatea ramasa intr-o sticla cu suc?
Corina a zis
Eu am o singura remarca, in timp ce Sprite dadea pompele pentru umflat mingea, Coca Cola dadea mingiile. Asa ca, la nivel corporate, se rezolva alte lucruri 🙂