Azi va aduc spoturile Doncafe in caz ca nu le-ati vazut deja. Primul e pentru promovarea noului sortiment denumit Gold. E clar ca aici se vede o schimbare in strategia de comunicare. De data asta se comunica o pozitionare premium (si repet nu e o repozitionare ci pur si simplu introducerea unui nou produs in acest segment) si se vede lucrul acesta prin folosirea unui insight simplu. Brazilia e cea mai rapida asociere pe care o face cineva cu cafeaua desi daca am sta sa analizam mai atent de fapt nu e singura sursa din lume si stim asta.
Iata spotul prin care Doncafe arata cum a adoptat brandurile Elita si Selected. Sincer analogia cu altoirea arborelui de cafea mi se pare foarte potrivita desi nu stiu daca se practica. Oricum cred ca este foarte bine sugerata trecerea celor doua branduri sub umbrela Doncafe. Nu va plicitisesc prea mult cu comentariile mele pentru ca deja am facut-o in postul anterior.
Acestea sunt spoturile prin care se comunica Doncafe Mixes. Prea multe nu sunt de spus pentru ca mi se par cele mai slabe. Incerc sa fac niste asocieri cu segmentul caruia i se adreseaza acest produs insa deocamdata sunt destul de confuzat. Help? 🙂
Ioana Grigoriu a zis
Al doilea spot nu merge 🙁
Penultimul e jalnic din toate punctele de vedere, ultimul se pliaza mai bine pe ideea ce vor s-o comunice. Cred ca cele doua spoturi se adreseaza iubitorilor de 2 in 1, 3 in 1 sau orice fel de cafea instant.
Anna a zis
Mie una imi place al doilea spot. Probabil isi doreste o informare a cumparatorilor si s-ar putea sa reuseasca. Dar cele doua spoturi cu mixul lor ma dau peste cap. Nu le gasesc acel umor gata sa capteze si sa retina pe cineva mult timp. Daca publicul tinta sunt tinerii activi sub 35 de ani…trebuie ceva mai mult sau mai bine facut.
vioss a zis
Reclama ca reclama dar cafeaua e super si nu o laud dar din lider de piata sa devii lider absolut nu e nici o rusine , sa diversifici si sa dai peste nas altor firme cu reclame prost adresate categoriei de varsta.Eu cred ca segmentele sunt bine alese chiar daca reclama nu e cea mai buna (mie chiar nu-mi place),ma refer la mixes dar poate celor carora se adreseaza poate le place sau le atrage atentia,. A cumpara si a te distra in acelasi timp e o palcere pt tineri am vazut si cand spun tineri nu ma refer la cei de peste 20 de ani ci la cei scolari, chiar daca asta e un atentat la bunacrestere din partea DONCAFE dar cu parere de rau va spun ca publicul tinta e cel mai tanar posibil.