Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Adoption = rebranding by Doncafe!

Scris de Adrian Monoranu pe 2 septembrie, 2008 3 comentarii

Azi va aduc spoturile Doncafe in caz ca nu le-ati vazut deja. Primul e pentru promovarea noului sortiment denumit Gold. E clar ca aici se vede o schimbare in strategia de comunicare. De data asta se comunica o pozitionare premium (si repet nu e o repozitionare ci pur si simplu introducerea unui nou produs in acest segment) si se vede lucrul acesta prin folosirea unui insight simplu. Brazilia e cea mai rapida asociere pe care o face cineva cu cafeaua desi daca am sta sa analizam mai atent de fapt nu e singura sursa din lume si stim asta.

Iata spotul prin care Doncafe arata cum a adoptat brandurile Elita si Selected. Sincer analogia cu altoirea arborelui de cafea mi se pare foarte potrivita desi nu stiu daca se practica. Oricum cred ca este foarte bine sugerata trecerea celor doua branduri sub umbrela Doncafe. Nu va plicitisesc prea mult cu comentariile mele pentru ca deja am facut-o in postul anterior.


Acestea sunt spoturile prin care se comunica Doncafe Mixes. Prea multe nu sunt de spus pentru ca mi se par cele mai slabe. Incerc sa fac niste asocieri cu segmentul caruia i se adreseaza acest produs insa deocamdata sunt destul de confuzat. Help? 🙂

More from my site

  • Doncafe + Guta = mix bun?Doncafe + Guta = mix bun?
  • Elite catre Doncafe – repozitionare NOT!Elite catre Doncafe – repozitionare NOT!
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!
  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, insight, Pozitionare Etichete: doncafe, elita, gold, mixes, selected, spot, tvc

Comentarii

  1. Ioana Grigoriu a zis

    2 septembrie, 2008 la ora 9:23 am

    Al doilea spot nu merge 🙁
    Penultimul e jalnic din toate punctele de vedere, ultimul se pliaza mai bine pe ideea ce vor s-o comunice. Cred ca cele doua spoturi se adreseaza iubitorilor de 2 in 1, 3 in 1 sau orice fel de cafea instant.

    Răspunde
  2. Anna a zis

    2 septembrie, 2008 la ora 12:17 pm

    Mie una imi place al doilea spot. Probabil isi doreste o informare a cumparatorilor si s-ar putea sa reuseasca. Dar cele doua spoturi cu mixul lor ma dau peste cap. Nu le gasesc acel umor gata sa capteze si sa retina pe cineva mult timp. Daca publicul tinta sunt tinerii activi sub 35 de ani…trebuie ceva mai mult sau mai bine facut.

    Răspunde
  3. vioss a zis

    18 octombrie, 2008 la ora 8:55 pm

    Reclama ca reclama dar cafeaua e super si nu o laud dar din lider de piata sa devii lider absolut nu e nici o rusine , sa diversifici si sa dai peste nas altor firme cu reclame prost adresate categoriei de varsta.Eu cred ca segmentele sunt bine alese chiar daca reclama nu e cea mai buna (mie chiar nu-mi place),ma refer la mixes dar poate celor carora se adreseaza poate le place sau le atrage atentia,. A cumpara si a te distra in acelasi timp e o palcere pt tineri am vazut si cand spun tineri nu ma refer la cei de peste 20 de ani ci la cei scolari, chiar daca asta e un atentat la bunacrestere din partea DONCAFE dar cu parere de rau va spun ca publicul tinta e cel mai tanar posibil.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d