Stiu ca am mai adus in discutie puterea de convingere a lui Florin Piersic cand discutam despre un spot pentru RCA de la Astra. Ei bine, daca atunci credeam ca prezenta „ciocoflenderului” aducea un plus, acum nu mai sunt de aceeasi parere. Cei de la Lemarco au mizat pana acum pe niste spoturi destul de ciudate fara nici un fel de celebrity endorsement insa acum se pare ca si-au indreptat atentia si catre un personaj care sa-i reprezinte. Probabil cei mai multi s-ar fi gandit la o persoana de sex feminin sau cel mult la vreun bucatar cat de cat notoriu pe la noi. Sa zicem ca Dan Chisu ar fi putut fi o alegere oarecum anticipata. Poate ca de asta nici nu au ales sa mearga pe mana acestui Don Juan din bucatarie si au ales mai degraba imaginea unui fost Don Juan care scuipa seminte si pocnea in stanga si in dreapta cu pistolul sau cu 6 tevi prin anii ’70-’80. Florin Piersic n-a fost niciodata un seducator cu imagine soft. L-as asocia mai degraba cu un fel de Jean Paul Belmondo decat cu Alain Delon.
Din pacate in ultimele doua decade Piersic si-a pierdut mult din aerul sau de seducator. A devenit un fel de povestitor nostalgic al unor vremuri demult apuse si pe deasupra, in segmentul tinerilor si-a capatat si o eticheta de libidinos si fals (poate asta se datoreaza faptului ca insista inca cu vopsitul parului si vestimentatia hippie). E drept ca poate asupra gospodinelor din segmentul 50+ ar putea sa aiba un efect bun dar sunt foarte tentat sa cred ca in segmentul 30-50 ar putea provoca mai degraba lipsa poftei de mancare daca nu si mai mult. 🙁 Sa presupunem (si nu cred ca sunt departe de adevar) ca majoritatea gospodinelor din Romania sunt in segmentul 50+. Astfel alegerea lui Piersic ar fi justificata, daaar … ce-i cu pustoiaca cu tortul in cap? Adica asta ar trebui sa le motiveze pe bucatarese sa foloseasca Lemarco ca sa intre in gratiile „ciocoflenderului al mai mare”? Si ce-i cu crema roz care aduce a capsuni sau zmeura cand el spune „dulceata mea de piersici”? Macar de dragul asocierii vizualului cu adutivul trebuia sa fi pus o crema cu o culoare mai apropiata de ideea de galben-portocaliu. Aaa, o fi vreo legatura cu numele lui … dar din nou de ce????? La ce bun????
Poate o sa ma urasca autorii spotului si ma gandesc in special la planneri dar sunt niste detalii care ma conduc catre ideea ca treaba a fost facuta mai degraba pe jumatate. Nu zic ca nu e bine sa ai banuieli ca planner dar nu te poti baza doar pe asta. Mai demult Stefan imi spunea ca un planner trebuie sa aiba indoieli si ii sustin punctul de vedere. In spotul asta insa nu se vad indoielile. Sa fie oare asa de siguri ca Piersic vinde?
nico a zis
Pe mine reclama m-a enervat de la prima vizionarea.. Nu am inteles ideea lor cu tipa cu tortul in cap,iar pe Florin Piersic il apreciez doar ca actor si atat.
Nici macar amuzant nu mi s-a parut clipul, daca cumva mizau pe un astfel de efect.
Yoyo a zis
de acord…nici mie nu imi place…absolut deloc…mi se pare de prost gust…tipa in fusta mine si cu un tort in loc de cap…plus ca nu mi se pare ca se potriveste cu produsul…urat, chiar urat! 🙁
L3ST a zis
Nu prea au nici o treaba fanteziile lui Piersic cu zaharul.
magikcip a zis
Lemarco a comunicat altfel inca de la inceput, s-a diferentiat ceea ce este ok. Nici celalte spoturi nu au fost foarte ‘artistice’ (a se citi „de placut”), la fel si asta, deci au o continuitate in strategie.
Cred ca se merge pe ideea de crearea de notorietate, pt ca la genul asta de produs nu poti sa vii cu alte avantaje clare, nici la ambalaj nici la proprietatile intrinseci ale produsului. Poate doar la pret. Si la pozitionare..ceea ce face Lemarco.
Legat de spot, nu ma pronunt…nu s in piata tinta (aviz celor care au scris mai sus) :))))
ps: Dan Chisu face reclama la zaharul Margaritar, so..era cam greu sa apara si aici!
Ioana Grigoriu a zis
Diferenta dintre Lemarco si Margaritar consta si in pret. O fi Piersicuta mai scumpa? Oricum spotul este mult sub nivelul asteptarilor, imi da senzatia de Irinel nu de marele actor Florin Piersic. In plus nici ambalajul nu este iesit din comun, asa ca tot la Margaritar ma intorc 🙂
Anna a zis
Mie nu mi s-a parut ca a facut prea mult bine imaginea lui nici in reclamele la RCA, mai ales ca majoritatea soferilor prefera sa studieze inainte sa cumpere asigurarile si nu se bazeaza pe reclame.
Cele doua clipuri cu Dan Chisu mi se par mult mai bine facute la zaharul Margaritar, plus ca cei de la Margaritar au chiar un produs nou pentru prajituri, un zar cu granulatie mai mica, la care inca nu fac reclama.
Mi s-a parut foarte ciudata si postura mainilor acelui tort cu trup atasat spre sfarsitul clipului. Un fel de „hai sa terminam si cu asta”.
Laura Alexandru a zis
Este foarte dificil sa te diferentiezi atunci cand promovezi un produs de baza, care nu se consuma de sine statator, ci este un ingredient (vezi, zahar, ulei, faina). De aceea de multe ori prefera sa te socheze, pentru a nu trece neobservat. La un astfel de produs, de foarte multe ori, ultimul cuvant il are pretul. Core targetul pentru zahar in general, il reprezinta femeile, intre 30 si 55+ ani, poate de aceea, in ambele cazuri alegerea a fost catre un personaj cu faima de Casanova…
Corina a zis
Tu la cine te referi cand zici planneri? Ca daca e media planneri, acu’ se face dulceata si vinu. Toamna zaharul se vinde cel mai bine. Daca e de srategic planneri, sunt cumva pe strategie cu Margaritar, hai sa-l endorsam pe Lemarcu cu cel mai iubit dintre … da ala oriucm nu se simtea bine si nici fiu cunoscut nu avea pentru Brun, asa ca Piersic sa fie. 🙂
consultantul a zis
spoturile au fost un tun finaciar tras de agentie.o tzeapa publicitara cum nu se mai trage de prin anii 90, decat cu acordul partzilor. va propun sa va dati cu parerea, cat credeti ca a costat spotul cu piersic batran si dupa o sa va spun eu cat a fost pe bune. si nu socotiti onorariul actorului pt ca a fost platit separat.
iaodi, se observa diferenta intre brandul margaritar, tanar, proaspat, occidental si brandul lemarco alb, prafuit, vechi, greoi.zic, se observa si prin mentalitatea clientului in a alege inclusiv actorii co-brandati, chisu versus piersic cel batran, batran de tot