Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Mika Hakkinen si Johnnie Walker promoveaza consumul responsabil de alcool.

Scris de Adrian Monoranu pe 20 aprilie, 2013 Lasă un comentariu

Pe vremuri, pe cand inca ma mai uitam la Formula 1 eram un mare fan al lui Michael Schumacher si evident il uram pe Mika Hakkinen si pe toti ceilalti care il concurau. Dar Mika Hakkinen mi-a fost cel mai antipatic. Cu calmul lui, cu figura sa deloc expresiva, cu zambetele seci si false … […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, auto, celebrity endorsement, consumer psychology, evenimente, Marketing, PR Etichete: Bucuresti, johnnie walker, join the pact, mika hakkinen, romania

Vino la Noaptea Devoratorilor de Publicitate – Iasi 2012!

Scris de Adrian Monoranu pe 19 octombrie, 2012 8 comentarii

Crezi ca esti pregatit pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate? Ei bine afla de la mine ca ai de infruntat 8 ore de reclame din cele mai diverse categorii, unele care te vor face sa te tavalesti de ras, altele care iti vor da de gandit, altele care te vor provoca si tot asa. 8 ore […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, advertising, celebrity endorsement, evenimente, filme, insight, Marketing, strategic planning Etichete: 9 noiembrie 2012, iasi, noaptea devoratorilor de publicitate, palas mall

Brand-blogger-consumator – un triunghi conjugal.

Scris de Adrian Monoranu pe 16 iulie, 2012 Lasă un comentariu

Nu de putine ori s-a discutat despre asocierile dintre branduri si bloggeri. S-au scris zeci de articole, s-a vorbit pe la conferinte, s-au facut campanii si s-au tras concluzii. Uneori a iesit bine, alteori a iesit mai putin bine, ca sa nu zic prost. Cert e ca asocierea dintre cele doua entitati pare a fi […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Blogging, celebrity endorsement, consumer psychology, editoriale, internet, Marketing, online marketing, social media Etichete: bloggeri, brand ambassador, branduri, consumatori, endorsement

O melodie pentru fiecare … candidat!

Scris de Adrian Monoranu pe 29 mai, 2012 10 comentarii

Revin cu un post despre perioada in care ne aflam, adica in plina campanie electorala. De data aceasta e o situatie tragi-comica pe care nu ma pot abtine sa n-o comentez. Si cum ne-am obisnuit ca moldoveni destoinici sa fim luati la misto de toata lumea, se pare ca mai trebuie sa ne-o facem si […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, celebrity endorsement, Marketing, politica, romanisme Etichete: botosani, catalin flutur, fara zahar, imn electoral, melodie

Nationalism, mandrie si pricing.

Scris de Adrian Monoranu pe 16 mai, 2012 3 comentarii

Acesta ar fi putut fi lejer un alt post din seria „omul cat traieste invata” dar am ales sa nu fac un foileton. Voi incerca sa va obisnuiesc cu invataturile mele zilnice insa va voi face sa le cautati cu atentie si sa le descifrati. Azi am sa va vorbesc despre intalnirea mea cu un […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, celebrity endorsement, consumer psychology, editoriale, evenimente, Public speaking Etichete: actor, conferinta, dan puric, pricing, scena

Despre siguranta cu Mircea Badea.

Scris de Adrian Monoranu pe 4 aprilie, 2011 22 comentarii

Vad de ceva zile pe TV un spot cu Mircea Badea insa datorita aversiunii mele declarate vis a vis de acest personaj n-am urmarit niciodata pana la capat spotul sa vad despre ce e vorba. Azi mi-a fost trimis un link cu rugamintea de a-mi da o parere si cu sugestia de a o scrie […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, celebrity endorsement, Marketing, strategic planning Etichete: endorser, mircea badea, reclama, renania, siguranta

Se cauta endorseri?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 aprilie, 2010 6 comentarii

Cam de vreo luna si ceva am remarcat un trend destul de ciudat in publicitatea din RO. Au inceput sa dispara endorserii tineri. Probabil asta se datoreaza vietilor tumultoase pe care acestia le duc si prezentei lor prin tabloide si emisiuni TV de aceeasi factura. Probabil brandurile nu-i mai vor si probabil puterea lor de […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, celebrity endorsement, strategic planning Etichete: artanu, cristi minculescu, endorser, holograf, millennium bank, novatini, romtelecom

Of, Mutule unde esti tu tata?

Scris de Adrian Monoranu pe 11 noiembrie, 2009 3 comentarii

Eh, si iata cum ceva ce asteptam de multa vreme se intampla. Nu sunt prea multe de zis pentru ca totul e muuuult prea clar. Sponsorul principal al Nationalei de Fotbal il vrea inapoi pe Mutu. Oficial e doar parerea lui Stroe dar neoficial e un strigat de nemultumire la adresa lui Lucescu Jr. Marketingul […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: celebrity endorsement, fotbal, Marketing Etichete: adi mutu, dacia, endorsment, fotbal, nationala

Huidu & Gainusa vs. Serial Caller & Tarzan

Scris de Adrian Monoranu pe 5 noiembrie, 2009 8 comentarii

Azi vorbim despre endorseri vs. personaje create in publicitate. Si cum avem si materiale noi de disecat, era pacat sa ratam ocazia. Banuiesc ca deja ati vazut pe AdCritics (daca n-ati vazut ar fi cazul sa va abonati) ca divizia digitala a celor de la RDS-RCS a lansat o campanie integrata de promovare pentru serviciile […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, celebrity endorsement, strategic planning, telecom Etichete: celebrity, digi, dolce, endorseri, gainusa, huidu, planning, romtelecom, strategic

Despre endorseri si plus-valoare …

Scris de Adrian Monoranu pe 18 octombrie, 2009 8 comentarii

Azi, din episodul „despre” am hotarat sa scriu despre mult discutatele noastre vedete si despre puterea lor de endorsare. Si pentru ca in ultima vreme una din cele mai prezente vedete in reclame este Cristi Chivu, el va fi subiectul acestui post. Dupa cum probabil ati remarcat deja, este personajul principal al doua campanii foarte […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, celebrity endorsement, Pozitionare, telecom Etichete: bergenbier, chivu, endorsement, endorser, fotbal, vodafone

  • 1
  • 2
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d