Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Q Fort o da pe spoof-uri cu Mariaaaa!

Scris de Adrian Monoranu pe 30 septembrie, 2008 Lasă un comentariu

Azi am remarcat un spot nou al celor de la Q Fort. Se pare ca brandul acesta a investit destul de mult in ultima vreme in buzz-ul pe care si l-au dorit. De altfel era si normal sa faca asta pe o piata in care exista deja cativa competitori care beneficiaza de o notorietate foarte buna (Gealan, Rehau, etc.). Strategia gandita de cei de la Next (pe care ii apreciez din ce in ce mai mult in ultima vreme) s-a dovedit a fi foarte buna. Un mesaj deosebit de penetrant (aproape deranjant pentru unii) a reusit sa faca din Q Fort un brand destul de prezent pe buzele oamenilor. Chiar daca unii s-au declarat iritati de repetitiile enervante din spoturi, obiectivul a fost atins. BUZZZZZ! Alegerea foarte buna a melodiilor arata research-ul cuprinzator pe care l-au facut. Toate sunt destul de iconice pentru segmente bine definite de utilizatori (melodiile acopera cam toate segmentele care ar putea fi interesate). Poate ca s-au hazardat un pic cu alegerea trupei Choco-Latte pentru penultimul spot dar se pare ca au avut succes. Si de asemenea si cei din trupa cred ca au profitat, dar despre asta scriam saptamana trecuta.
Acum Q Fort revine cu un spot care este de fapt un spoof. Un spoof dupa un notoriu spot pentru cartela Connex Go care il avea ca protagonist pe Ioan Gyuri Pascu (din pacate nu l-am gasit pe nicaieri). Probabil cei care sunt mai batraiori isi amintesc. Gyuri Pascu arunca cu pietricele si o striga pe Maria sa iasa la geam pentru ca in final cand ea iesea sa-i spuna ca vroia doar sa vada ce mai face. Ei bine, acum Maria nu mai iese la geam ca si-a pus termopane. Si cel care o striga (desi nu mai e Pascu) a imbatranit strigand-o iar pe deasupra si-a diversificat arsenalul aruncand acum practic cu tot ce ii vine la indemana. Nu stiu cati dintre voi ati vazut deja spotul insa daca nu ati facut-o va invit sa aruncati acum o privire. E funny. Va spun apoi si care e catch-ul. 😉

Next trece deja spre urmatoarea etapa din strategia de marketing a celor de la Q Fort. Buzz-ul a fost creat iar prin acest spot el este doar mentinut (devine un obiectiv secundar). Acum Q Fort comunica avantaje ale ferestrelor. Mai exact comunica mai amanuntit sloganul. Ferestrele sunt facute sa reziste si tocmai de aceea personajul ramane fara succes in tentativa lui de a vorbi cu Maria. Fata si-a pus ferestre Q Fort si acum nu numai ca nu mai aude zgomotul de afara (unul dintre avantajele cautate de consumatori in cazul acestui produs) dar sunt si foarte reziste pentru ca nu se sparg indiferent de arsenalul folosit. Eu unul am perceput mai rapid ideea de izolare fonica decat rezistenta pentru ca mosul o striga si ea nu aude iar asta poate ca e singura hiba din strategie. Avantajul principal comunicat de slogan e perceput ulterior datorita demonstratiei. In rest, dpdv strategic e gandit foarte bine, pastreaza unitatea cu celelalte spoturi, e coerent cu comunicarea de brand dar subtil introduce faza a doua. Felicitari celor de la Next. Astept insa si alte spoof-uri pe alte spoturi adresate si celorlalte segmente de consumatori pentru a vedea ca-si fac treaba pana la capat.

Articol aparut si pe AdCritics.

More from my site

  • Un spoof Heineken marca Heineken – Walking fridge!Un spoof Heineken marca Heineken – Walking fridge!
  • Un post despre CEC BankUn post despre CEC Bank
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!
  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, coerenta, insight, research, Sonor, strategic planning Etichete: gyuri pascu, maria, melodie, q fort, spoof, spot

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d