Nu am mai discutat de mult despre un nume de brand si simteam nevoia sa o fac. De ceva timp tot vad pe TV spotul urmator si brandul asta mi-a ramas in minte. Nu neaparat pentru ca e foarte penetrant spotul ci pur si simplu pentru ca numele brandului imi provoaca o reactie de greata.
Poate ca unii considera numele potrivit pentru produs si pentru actiunea terapeutica dar sonoritatea sa si impactul pe care il are nu mi se pare dintre cele mai bune. N-am nimic cu sin-ul de la sfarsit pentru ca nu e singurul nume de produs care se foloseste de sinusuri. Ceea ce ma deranjeaza e prima parte. Incerc sa asociez mai mult cu termenul de „mucoasa” dar parca nu-mi iese. Stiu ca e un sirop expectorant si nu prea are legatura cu sinusurile si mucoasa nazala. De asta imi tot vin in minte numai scarbosenii. Oare sunt eu singurul?
Oricum spotul e bun. Emotia negativa in cazul de fata isi face bine treaba. Nimeni nu-si doreste sa fie bolnav de ziua lui, cu atat mai mult parintii nu doresc asta copiilor. Produsul este prezentat ca solutie pentru situatia neplacuta. Nici invitatilor nu le convine ca sarbatoritul sa tuseasca deasupra tortului. 🙁
Comentarii
Trackbacks
-
[…] alt nume? In curand vom auzi reclame pentru pastilele pipi bun sau caca rapid. Mai are si Mono un articol legat de Mucosin, e pe aceeasi lungime de […]
Nu…nu esti singurul! 😉
Mucosolvan, Muco Rhinathiol 🙂
Asta avem, cu asta defilam..
Sincer, reclamele la medicamente mi s-au parut intotdeauna… deloc originale. Dar apreciez „interesul” tau pentru „prima parte” a produsului :))
Dupa cum vezi din exemplele Ioanei, nu este singurul sirop expectorant care are aceeasi radacina. Dar asta pentru ca, medical, ceea ce expectorezi poarta denumirerea de mucozitati. Adevarul e ca pharma este o piata mai speciala…uneori se uita ca pe partea de OTC-uri se aseamana cu FMCG-ul si ca perceptia consumatorului este foarte importanta.
cel mai neinspirat, prost realizat si tamp spot EVER: http://www.iqads.ro/clipul_publicitar_539/alley_si_nilsy.html