Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Ce ne facem cu ChatGPT?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 martie, 2023 Lasă un comentariu

chat-gpt

De cand a inceput lumea sa descopere ChatGPT, au explodat polemicile in mediul academic cu privire la „pericolele” folosirii acestui AI de catre studenti. Ce mi se pare ciudat este ca in majoritatea discutiilor se vorbeste despre cum studentii vor trisa. Si mi se pare aiurea ca pornim din start de la acest scenariu. Daca […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, content marketing, experimente, research Etichete: chat gpt, drobul de sare, joburi

Dilema etica a produsului chinezesc.

Scris de Adrian Monoranu pe 26 octombrie, 2022 3 comentarii

china

Traim vremuri ciudate. Putem fi de acord cu totii asupra acestui fapt. Razboiul din Ucraina, tensiunile crescande China vs Taiwan, instabilitatea din UK si chiar si USA sunt elemente care ne dau peste cap. Ma rog, pe noi cei carora ne pasa sau care suntem afectati profesional si personal de acestea. Insa chiar si daca […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology Etichete: brand, china, dilema etica, produs chinezesc

The generation gap.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 octombrie, 2022 Lasă un comentariu

generation gap

Una dintre cele mai frecvente erori pe care le poti face in marketing este sa-ti pozitionezi brandul gresit. Asta inseamna ca nu ai inteles consumatorii si nevoile lor. De ce? Fie ca nu ai facut suficient research (sau deloc), fie nu ai fost suficient de atent la rezultatele acestuia. Intelegerea precara a obiceiurilor consumatorilor se […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, consumer psychology Etichete: consumatori, generation gap, Marketing, research

Misticism, superstitii si vaccinare.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 octombrie, 2021 Lasă un comentariu

vaccinare

Citeam deunazi un articol in care se faceau ceva corelatii intre procentul de vaccinare al populatiei si rezultatele de la testele Pisa. Deloc surprins, aflu exista o legatura puternica intre cele doua. Cu alte cuvinte, cu cat rezultatele sunt mai slabe, cu atat si procentul de vaccinare in tara respectiva este mai scazut. In cuvinte […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, editoriale Etichete: credinte populare, romania, superstitii, vaccinare

Cum scrii un articol bun pe blog?

Scris de Adrian Monoranu pe 15 iulie, 2020 Lasă un comentariu

articol

Raspunsul e unul atat de simplu: scriind DES! Lucrurile s-au schimbat atat de mult in online incat nu mai conteaza atat de mult documentarea, subiectul sau compozitia articolului. Pentru ca poti scrie azi un articol foarte muncit si cool in acelasi timp si deja maine nimeni nu mai stie de el. Ca s-a dus hype-ul. […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Blogging, consumer psychology Etichete: articol, audienta, blogger, cititori, content

Millennials – how to „catch” them?

Scris de Adrian Monoranu pe 14 decembrie, 2019 Lasă un comentariu

millennials

Thursday I was invited to speak to the students of PRIME Iasi about a very interesting subject – how to catch millennials? And since I did not prepare a visual presentation, I thought it would be maybe useful for them (and you) to have a transcript of what I actually said. It was a very […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, Marketing, Public speaking

As emigra din Romania pentru ca …

Scris de Adrian Monoranu pe 10 iulie, 2019 7 comentarii

emigra

Cand ajungi sa te gandesti ca vrei sa pleci din Romania, o faci pentru ca ai niste motive. Dar probabil deasupra tuturor, se gasteste motivul ala principal, chestia aia de care te-ai saturat, care ti-a ajuns si cu care nu mai ai chef sa traiesti. E ca musca aia care nu-ti da pace dimineata si […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology Etichete: emigrare, fara cuvant, neseriosi, plecare, romania

Primarul Iasului face exact ceea ce trebuie.

Scris de Adrian Monoranu pe 17 martie, 2019 7 comentarii

iasi

Noi romanii ne pricepem toti la marketing, politica si fotbal. Si iesenii nu fac exceptie. Iar cand vine vorba despre combinatia marketing si politica, toti suntem experti. Dati-mi voie sa va explic mai jos doua chestii simple despre marketing si politica. Si poate asa o sa intelegeti mai bine de ce au loc schimbarile pe […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, Marketing, politica Etichete: alegeri, Marketing, parcuri, politica, primaria iasi

Mental obesity – te simti obez deja?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 ianuarie, 2019 Lasă un comentariu

mental obesity

Obezitatea fizica e o problema despre care se discuta activ de ceva timp. Nu mai e neaparat un subiect trending. Stim aproape toti care sunt consecintele, stim si ce trebuie sa facem pentru a nu deveni obezi, nu inseamna insa neaparat ca si facem ceva in sensul asta. Dar mental obesity e un concept nou […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology Etichete: alexa, decizii, google, mental obesity, siri, virtual assistant

Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2018 Lasă un comentariu

lidl-aeroport-iasi

Se pare ca nu prea pot sa stau departe de aeroporturi. Chiar si atunci cand nu am de plecat undeva, imi fac de treaba si tot ajung pe acolo. Aseara de exemplu, am avut de asteptat pe cineva care sosea in tara din Germania. Pana aici nimic special. Doar ca in aeroporturi se intampla multe […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, retail Etichete: aeroport iasi, bun venit acasa, depozit roman, lidl, mesaje, recrutare

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 14
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d