Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Hostway – eu vreau la mama de revelion

Scris de Adrian Monoranu pe 1 decembrie, 2008 12 comentarii

Zilele trecute am dat peste niste spoturi cri-mi-nale! Ce-i drept nu toate sunt de aceeasi valoare dar cel pe care vi-l arat si voua astazi m-a facut sa rad cu lacrimi. Poate si pentru ca m-am confruntat cu situatia asta de cateva ori. Nu sunt casatorit si nu a fost neaparat ideea de a pleca „la mama” dar au fost nepotriviri de planuri cu motive stupide. Nu cred ca puteau sa expuna mai bine ideea asta totusi decat prin motivul invocat de tipa din spot. Cred ca e problema reala a oricarui barbat. Imi place reactia lui dar cred ca vine dintr-o refulare a celor ce au gandit spotul si e mai degraba o situatia idealista pentru ca nu stiu cati barbati chiar ar raspunde asa. E adevarat ca multi isi doresc asta dar de cele mai multe ori prefera sa faca un compromis. 🙂 Totusi, ca potential insight e foarte bun. E un adevar despre consumator. 😉
Alaturi de campania celor de la Neogen (pe care ii consider niste marlani obositi care abuzeaza de clienti pentru ca mi-au facut cont pe toate comunitatile lor desi eu am optat doar pentru bestjobs si colegi), campania celor de Hostway iese din tiparul spoturilor fie ciudate, fie plictisitoare din industria „internetului”. Hostway promoveaza back-up-ul si cred ca strategic vorbind unele spoturi sunt destul de bune. Nu toate insa. Ce-i drept, nu cred ca vor ajunge toate sa fie promovate insa pot fi niste virale foarte bune. Brand Growers si-a facut binisor treaba. Spoturile sunt prezente pe youtube insa la capitolul tags nu stau foarte bine si de aici potentialul de viral scade. Cred ca partea de online si seo ar fi putut sa fie un pic mai mult exploatata. Avand in vedere potentialul viral al spoturilor eu as fi denumit spoturile altfel si le-as fi incarcat cu taguri mai atragatoare. Cei mai multi internauti cauta filmulete funny cu titluri pe masura. Si cum spoturile sunt funny cred ca trebuie putin lucrat la titluri si la etichete. Asta bineinteles daca se vrea promovarea lor pe cale virala.
Cum Hostway are mai degraba nevoie de notorietate si nu de reamintirea numelui de brand cred ca youtube poate fi un canal foarte bun. In plus, avantajul concurential comunicat nu este strain pentru internauti si tocmai de aceea imi sustin punctul de vedere conform caruia potentialul viral ar trebui mai mult exploatat. Intrebarea e „oare stim sa facem virale?” Eu unul abia astept sa aflu de la Claudiu Florea la Zilele Marketerului 2008. 😉

More from my site

  • La Peizani a castigat Cava d’Oro!La Peizani a castigat Cava d’Oro!
  • The Digital Story of Nativity – Christmas 2.0The Digital Story of Nativity – Christmas 2.0
  • I guess this is worth sharing :)I guess this is worth sharing 🙂
  • Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si NextTestul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next
  • Millennium Bank granny wants to go viral …Millennium Bank granny wants to go viral …
  • Iancu – brandy cu nea Mitrut!Iancu – brandy cu nea Mitrut!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, insight, internet, online marketing, strategic planning Etichete: brand growers, hostway, internet, publicitate, rusu si bortun, spot, viral

Comentarii

  1. Ioana a zis

    1 decembrie, 2008 la ora 12:42 pm

    :)) tare

    Răspunde
  2. Morph a zis

    1 decembrie, 2008 la ora 1:18 pm

    haha Da. Foarte tare. Cred ca stiu e cineva care ar fi raspuns asa 🙂

    Răspunde
  3. magikcip a zis

    1 decembrie, 2008 la ora 1:24 pm

    Am vazut toate spoturile (9 la nr.) de la campania „Back-up” de la Hostway si nu mi se par nici pe departe ‘foarte’ tari !!
    Hai sa fim un pic realisti si sa vedem ca e ceva prea simplu de facut pentru un produs din categoria asta. Si sa nu mai „aburim” lumea cu „spot de reclama cu potential de viral”..ori e reclama ori e viral!
    Cred ca numai in RO publicitarii fac asta: daca iese bine si aduce notorietate pe TV sau mediul unde e promovat – ce reclama tare am facut; daca nu merge si are trafic pe Youtube, ce viral tare am facut! Asa ca, bila neagra pt agentie.
    Spoturile mi se par subtiri tare, mesajul destul de palid si de banal. Insightul poate fi el un adevar, dar oameni buni CREATIVITATEA UNDE E ?!!! vorbim de advertising sau luam drept slogan o discutie pe care am auzit-o in statia de autobuz..
    Pentru mine e destul de clar ca doar agentiile mari stiu sa faca o treaba buna, pentru ca au oameni cu experienta care stiu ce au de facut…celelate asa zise „agentii mici, mai atente si dedicate clientului” arunca si ele cu un bulgare de zapada in geam si cred ca ne dau pe spate! Pe mine sigur nu m-au dat pana acum…

    Răspunde
  4. Adrian Monoranu a zis

    1 decembrie, 2008 la ora 1:29 pm

    Cip, publicitatea tre sa fie simpla nu complicata. De multe ori, creativitatea in exces diminueaza efectele mesajului si confuzeaza. Cat despre agentii … mai lasa-ma cu agentiile mari. Cred ca ai vazut si tu destule spoturi fara niciun fel de insight si mai rau fara sa comunice ceva in mod clar. Mie, spoturile astea imi plac. Nu toate, cum am zis, dar unele sunt ok. E drept ce spui despre virale, dar puteau sa mearga cu un spot pe tv si restul sa le de pe youtube fara sa apara mesajul de la sfarsit. Nu cred ca mai era nevoie.

    Răspunde
  5. Ionut Danifeld a zis

    1 decembrie, 2008 la ora 3:44 pm

    Is genul de spoturi care ies din tipar prin modul cum sunt realizate si prin simplitatea lor. Le-am urmarit pe toate si ce m-a distrat ca sunt multe dintre situatiile cu care m-am intalnit.
    Is genul de spoturi care face curios auditorul sa caute compania.

    Nu numai pe youtube s-au lansat, au mers si pe varianta gsptv.ro. De fiecare data cand te uiti la un filmulet, dupa apare una din reclame.

    Personal ce ma deranjeaza, ca sunt prea multe. Din pmdv, s-a mers pe principiul de gramada: cat mai multe, nu conteaza daca iese sau nu.

    Răspunde
  6. tipografie brasov a zis

    3 decembrie, 2008 la ora 11:09 am

    conceptul e interesant insa modul de prezentare lasa de dorit.

    Răspunde
  7. telefoane mobile a zis

    3 decembrie, 2008 la ora 11:10 am

    =))foarte tare…

    Răspunde
  8. Ionut Danifeld a zis

    3 decembrie, 2008 la ora 6:31 pm

    @tipografie brasov: transmite o alta idee de backup? mergi pe sensul cuvantului si ai sa vezi ca is bine gandite spoturile. 🙂

    Răspunde
  9. pascanis a zis

    6 decembrie, 2008 la ora 5:34 pm

    „Zilele trecute am dat peste niste spoturi cri-mi-nale!”

    Spotul asta este sub orice critica!
    Si pentru cine este? Si pentru ce?
    Mama – du-te (???)- Cuba si apare si ramane vesnic in mintea privitorului back-up si Hostway?
    ACESTA NU ESTE UN SPOT PUBLICITAR CI UN CUT DINTR-UN FILM ROMANESC DE DUZINA!

    Răspunde
  10. Adrian Monoranu a zis

    6 decembrie, 2008 la ora 6:56 pm

    @pascanis: CIteste mai mult despre publicitate. Deocamdata esti subiectiv. 😉

    Răspunde
  11. Yanna a zis

    10 decembrie, 2008 la ora 11:21 pm

    foarte fain :)))

    Răspunde

Trackbacks

  1. Spot: Eu vreau la mama | Marius Sescu spune:
    1 decembrie, 2008 la 12:05 pm

    […] sau email pentru a fi la curent cu ce scriu. Mersi pentru vizita!O reclama cu potential viral, via Mono. Intonatia cu care tipul spune tipei la final “Pai du-te!” face toti […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d