Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Nu mai fac nimic pe gratis!

Scris de Adrian Monoranu pe 4 decembrie, 2008 21 comentarii

Image Hosting
Da. Totul pe baza de bilet. Nu e vorba de muncit pe gratis, pentru ca asta fac de cand ma stiu, din pacate sau din fericire. E vorba de evenimente cu intrare libera. Nu mai fac asaceva cat o sa traiesc. Romanul nu merita asaceva. Romanul trebuie sa plateasca. Altfel nu vine. Nu pentru ca e snob, ci pentru ca e neserios. Ii dai omului oportunitatea sa participe gratis, ii spui ca sunt locuri limitate si mizam pe faptul ca se inscrie cu certitudinea ca vine si cu 5 minute inainte de inceperea evenimentului, sunat de organizatori, intreaba „la ce ora incepe?”. WTF? De fapt nu ma mira chestia asta pentru ca traiesc intre astfel de oameni de o viata.
Multumesc celor ce s-au tinut de promisiune si au fost alaturi de noi azi si ieri si celor ce se vor tine de promisiune si vor fi alaturi de noi vineri.

More from my site

  • INSIDE Iulius in Aula UAIC – eveniment (P)INSIDE Iulius in Aula UAIC – eveniment (P)
  • Scoala de feminitate vine la Iasi pe 28 mai!Scoala de feminitate vine la Iasi pe 28 mai!
  • Hai sa ne intalnim in Orasul Profi!Hai sa ne intalnim in Orasul Profi!
  • Missing Moldova …Missing Moldova …
  • La sfarsit de saptamana avem Blog Olympics. La sfarsit de saptamana avem Blog Olympics.
  • Vrei un internship?Vrei un internship?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Marketing, Personal s@#t! Etichete: bilet, eveniment, gratis, nimic, zm 2008

Comentarii

  1. Cristian a zis

    4 decembrie, 2008 la ora 10:10 pm

    Prietene, alor nostri daca nu le oferi loc de parcare in fata…sa li se vada masinile, daca nu li se da beep sa-si scoata telefoanele…sa vezi ce „vertu” bengos au si daca nu le ceri bani pe bilet sa-si scoata portofelele…sa le vezi ce doldora de lovele sunt…it’s not interesting…..asa ca….trebuie sa le faci pe plac…..

    Răspunde
  2. E-Bogdan a zis

    4 decembrie, 2008 la ora 11:30 pm

    Prietenul meu, eu credeam ca stii lucrul asta si anume ca romanul nostru e fudul si oricat de mult te chinui sa-ti iasa bine exista fenomene din astea care sa te scoata din minti. Regret enorm ca nu am venit si eu la proiectul vostru dar am fost super ocupat nu are rost sa intru in detalii acum.

    Răspunde
  3. Ciprian a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 2:20 am

    Intr-un fel ma simt si eu cu musca pe caciula.. dar o sa ajung si la o a doua prezentare… imi promit.
    Eu am participat pentru prima data la un astfel de eveniment, desi s-au mai organizat prin facultate ceva de genul si acum le vad utilitatea. Toti ar trebui sa avem curiozitatea sa calcam la asa ceva, plus ca acum este si foarte avantajos pentru un student.
    Cred ca romanul se cam fereste de lucruri total gratuite.. Poate ca multi nu au venit fiindca aveau impresia ca vor fi niste intalniri prea formale, plictisitoare… zic si eu.
    Si oricum daca o sa pui bilete, crede-ma ca oricat ar costa, tot se gaseste cineva sa incerce sa ti se bage pe sub piele sa ii dai o invitatie moca.
    Pune-le pret, merita si organizatorii sa iasa la un suc macar sau sa-si finanteze urmatoarele actiuni. Bafta in continuare.

    Răspunde
  4. Ioana a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 8:12 am

    Mereu trebuie sa fie cineva care sa strice treaba. Eram obisnuita cu problemele acestea la chestii mai mici si…sincer, in zilele astea doua nu ma asteptam sa fie prezenta atat de redusa.

    Tocmai seriozitatea si punctualitatea sunt cele mai importante doua caracteristici (dupa parerea mea) care te ajuta mult in relatia cu cei din jur…bineinteles, atunci cand exista.

    Răspunde
  5. elle a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 10:25 am

    Asa este.Romanii nu acorda inportanta lucrurilor oferite gratis.

    Răspunde
  6. elle a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 10:25 am

    importanta 😀

    Răspunde
  7. alex a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 10:52 am

    total de acord cu tine 😉

    Răspunde
  8. Noni a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 11:04 am

    Pai nu ai promovat cum trebuie.

    Le-ai zis ca e o gala in care urmeaza sa primeasca premii pentru „activitatea” desfasurata? 🙂

    Faza naspa e ca nici la asta nu vin… da am patit asa ceva. Era eveniment cu presa cu tot ce trebuie si doar jumatate din companiile invitate au venit.

    Răspunde
  9. Ciprian Gavriliu a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 1:55 pm

    Iaşul şi Moldova încă are mult de recuperat la capitolul ăsta, e regretabil însă când şi tinerii sau studenţii dau cu piciorul la şanse.

    Şi da, trebuie să plătească, chiar dacă este vorba de 2 RON.

    Succes şi nervi de oţel, cunosc mult prea bine senzaţia.

    Răspunde
  10. Adrian Matei a zis

    5 decembrie, 2008 la ora 10:11 pm

    Ba da … romanii acorda importanta lucrurilor oferite gratis, uitati-va in marile magazine cum sunt manipulati de tehnicile de marketing, merchandising. Cand pui la oferta cuvantul gratis, ai succesul garantat.
    Eu când vad ceva gratis, fie ca e vorba de produse la supermarket, fie de servicii sau evenimente, ma gandesc de 2 ori daca să „profit” sau nu. De ce? Nimic nu e gratis in lumea asta. Poate doar aerul.

    Răspunde
  11. pascanis a zis

    6 decembrie, 2008 la ora 5:21 pm

    Total de acord cu Adrian Matei!
    Vorbea cineva de Marketing pe aici? Hm…

    Răspunde
  12. Andreea a zis

    6 decembrie, 2008 la ora 5:33 pm

    Am fost si la workshop si la gala si vreau sa va felicit pentru ceea ce a iesit. Cat despre cei care nu au venit, au avut multe de pierdut. Chiar am aflat lucruri interesante despre marketing. De-acum asteptam ZILELE MARKETERULUI 2009 🙂

    Răspunde
  13. Adrian Monoranu a zis

    6 decembrie, 2008 la ora 6:40 pm

    @pascanis: Normal ca la mancare si bautura moca se baga toata lumea dar cand vine vorba de a invata ceva, de a castiga experienta, s.a.m.d. crede-ma ca situatia nu e asa roza. Ceea ce ma deranjeaza cel mai tare e ca looserii se inscriu pe liste, desi sunt rugati sa o faca doar daca stiu sigur ca vin, si apoi nu apar. Desi le sunt trimise mailuri si li se reaminteste ora si data evenimentului, nu catadicsesc sa raspuna macar sa spuna daca vin sau nu. 🙁 Din pacate asta e romanul. Paine si circ! Asta vrea el moca, nu stiinta 😉 !

    Răspunde
  14. Adrian Matei a zis

    6 decembrie, 2008 la ora 7:03 pm

    1. Mda… Looserii se inscriu pe liste, nu vin si apoi cauta niste scuze penibile ca nu au putut veni (faza de justify).
    2. Evident, mai aproape e stomacul decât creierul. Mai bine percepi avantajele la free food& drink decat sa ai „parte de carte”.
    3. Dar sincer, Mono, ti se pare ca studentii tai arata o asa mare sete de cunoastere la ore, incat sa vrea ceva in plus, un eveniment de genul ZIELE MARKETERULUI?
    Cred ca nu, iar daca s-au incris, majoritatea au facut-o din reflex, ca nu dadea cool sa nu se inscrie si ei. Si aici apare faza cu seriozitatea romanului, diferentele culturale intre popoare, dar pana la urma aici se face diferenta intre oameni. Cei sub mediocri si cei de cuvant, pentru care principiile nu sunt doar niste vorbe aruncate in vant sau niste promisiuni facute doar pentru ca sa fie in randul lumii.

    Răspunde
  15. Ciprian, September a zis

    7 decembrie, 2008 la ora 3:26 pm

    Buna Mono!
    In primul rand, felicitari pentru cei 2 ani de blogging si pentru blog implicit.
    In al doilea rand, iti recomand sa nu-ti faci prea multe ganduri urate cu ZM. In AIESEC de exemplu, am trecut si noi prin foarte multe astfel de situatii. Chiar si cand veneau multinationale, chiar si cand dadeam premii.
    Culmea e, ca atunci cand pui taxa de intrare, si chiar una considerabila, numarul de participanti creste considerabil.
    Sunt sigur ca cei care l-au organizat au castigat foarte multa experienta, iar cei care au participat, au avut foarte multe de invatat.
    Personal, abia astept editiile de anul urmator pe care le-ati planuit, si dorim foarte mult sa le sustinem.
    Mult succes in continuare si felicitari pentru initiative!

    Răspunde
  16. Alexandra Ursu a zis

    7 decembrie, 2008 la ora 6:04 pm

    Chestia asta se intampla peste tot in lume, nu conteaza ca e roman sau e german sau e american. In princiu cand exista o valoare financiara atasata evenimentului, si participantul ii ofera mai multa greutate si atentie. Dar cand organizatorul a spus ca e gratis (valoare financiara 0)… i s-a parut si participantului ca „ei na… nu e mare scofala acolo, daca o-i avea timp m-oi duce” .

    La mkt invatam ca pretul e importanta cand plasezi un produs/serviciu pe piata: consumatorul face o corelatie intre pret si calitate.

    Nu s-a intamplat nimic special la evenimentul vostru. Doar ati facut greseala sa va vindeti evenimentul pe „cuvant de onoare”. o lectie…

    Bafta maxima!

    Răspunde
  17. Adrian Matei a zis

    7 decembrie, 2008 la ora 8:03 pm

    True … cum au scris cele 2 persoane inaintea mea si cum am spus si eu mai sus … ce e gratis nu-mi arata calitate, consistenta, valoare.
    La anul ar fi bine sa fie o taxa de intrare modica, iar cei participanti sa primeasca la sfarsitul evenimentului ceva de valoare simbolica. Poate fi suficienta o diploma de participare semnata de Adrian Monoranu (asa ai sa te simti ca presedintele cand da cu subsemnatul 🙂 ). Un plus valoare. 😉

    Răspunde
  18. cristian a zis

    8 decembrie, 2008 la ora 12:39 am

    Eu am patit o chestie total opusa. Am dat la liber acces la un eveniment organizat de noi si a fost bataie pe invitatii. Partea mai rea a fost ca multi au privit evenimentul ca pe o chestie mondena nu o sesiune de discursuri educative. In concluzie au venit oameni care nu au inteles nimic dar au tinut cu orice pret sa fie acolo. Oameni pe care din diverse motive nu i-am putut refuza. In concluzie, pretul filtreaza oamenii cu adevarat interesati. Si prefer sa fie 10 oameni cu adevarat interesati, care au facut eforturi sa fie acolo, decat 100 cu gandurile aiurea.

    Răspunde
  19. Ovidiu Cocieru a zis

    22 decembrie, 2008 la ora 10:05 pm

    Tarziu, dar salut intiativa celor de la Marketing. De altfel, salut orice iesire inspre partea experimentala. Cu atat mai mult ma bucur pentru tine, Mono. Cred, totusi, ca a da vina pe cei care trebuiau sa vina, pe „clienti” e o greseala. Am invatat asta de la domnul Izzo. Daca oamenii nu vin, sau daca nu vin la timp etc. etc. atunci este vina organizatorului. Undeva, cumva a gresit in strategie. Sa dam vina pe clienti e poate cea mai usoara solutie. Sunt snobi, needucati, fomisti, nerecunoscatori, etc. Adevarul e ca nu le pasa. Asa cum nici noua nu ne pasa cat au muncit cei de la Nokia pentru noul telefon. Daca nu iese (chiar spus doar in numele proactivitatii) e vina organizatorului. Si asta nu este ceva negativ. Inseamna ca s-a intamplat o greseala, si, slava Domnului, din greseli invatam. Se cheama „sistemul de invatare prin feed-back negativ la adulti”. Va salut si te salut Mono! La cat mai multe evenimente!

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      23 decembrie, 2008 la ora 12:50 am

      Se pare ca in primavara vom face Suporting 2. Care to help?

      Răspunde
  20. Ovidiu Cocieru a zis

    23 decembrie, 2008 la ora 7:28 pm

    Super tare!!!! Sigur! In limita timpului disponibil, bineinteles! Ma bucur sa aud ca ce a facut domnul Izzo si generatia noastra va avea continuitate. Tinem legatura. Ovidiu

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d