Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!

Scris de Adrian Monoranu pe 19 martie, 2009 2 comentarii

Uneori stau si ma minunez de simplitatea unui astfel de studiu si ma intreb cate mii de euro a costat. Poate sunt prea demanding dar cred ca nu s-au descoperit multe chestii noi. E drept ca scopul a fost mai degraba de actualizare insa cred ca se putea realiza un studiu putin mai extins. Stiu ca Manafu o sa zica iar ca ma iau de el fiind ca am mai facut-o in trecut dar scopul meu nu e de a scoate in evidenta minusuri ale studiului ci de a motiva absolventii mei de la MKTG sa puna osul la treaba si sa arate ca se poate mai bine. Trist este ca nu o fac si ca rateaza oportunitati importante de a face bani.

Studiu despre utilizarea Internetului in Romania

View more presentations from manafu.

More from my site

  • Research-ul, acest cosmar al marketerilorResearch-ul, acest cosmar al marketerilor
  • The generation gap.The generation gap.
  • Batalia pentru creativitate.Batalia pentru creativitate.
  • 10 semne care imi spun ca nu vreau sa lucrez cu tine.10 semne care imi spun ca nu vreau sa lucrez cu tine.
  • Focus Grup – simply surprising!Focus Grup – simply surprising!
  • Cum se imbraca vanzatoarele la magazine in trend?Cum se imbraca vanzatoarele la magazine in trend?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Marketing, online marketing, research Etichete: absolventi, cercetare, comportament, internet, manafu, Marketing, research, studiu

Comentarii

  1. Constantin a zis

    20 martie, 2009 la ora 1:01 am

    Studiile isi au rolul lor, insa realitatea face legea, iar realitatea internetului in Romania tine deocamdata de: jocuri pentru copii si siteuri pentru adulti. Succes!

    Răspunde
  2. Marble Host a zis

    20 martie, 2009 la ora 3:49 pm

    Cum zice si Constantin, internetul la noi se bazeaza doar pe siteuri erotice, jocuri, etc.Are dreptate, comparand cometul online de la noi si din alte tari spre exemplu, suntem jalnici.Romanul de obicei nu are incredere in platile online.Suntem cu mult in urma

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d