In urma cu vreo 18 ani ma mutam din Piatra Neamt in Bacau dupa o perioada de 5 ani petrecuti la poalele Pietricicai. Era pentru prima data cand urma sa locuiesc intr-un oras de campie si era naspa. Primi ani au fost ingrozitori insa apoi m-am acomodat si acum mi se pare un oras foarte placut.
Dezvoltarea economica e vizibila la tot pasul si pot sa spun cu convingere ca in ultimii ani totul s-a schimbat. Ceea ce este imbucurator insa e faptul ca si investitorii locali au contribuit la aceasta dezvoltare. E drept ca mare parte din dezvoltare se datoreaza investitiilor externe si asta se vede prin prezenta celor mai importante retele de retail.
Traditia post-decembrista arata ca Bacaul este un oras in care marile afaceri s-au dezvoltat in domeniul constructiilor dar mai ales in zona vanzarilor de materiale de constructii si bricolaj. Cel mai important jucator este Dedeman urmat pe piata locala de Vasion. Diferenta dintre cele doua se vede prin faptul ca Dedeman a investit si in afara judetului si mai mult in zona urbana, in timp ce rivalul sau a preferat orase mici si zona rurala.
Probabil ca va intrebati de unde vine titlul. Ei bine, in 1992, Dedeman era un magazin in capatul strazii pe care locuiesc parintii mei in Bacau. Un magazin de maxim 100 mp in care se vindeau cuie, suruburi, piulite, si in general articole de feronerie. A urmat un magazin mai mare la cateva strazi distanta, axat pe obiecte sanitare si gresie, fainta, etc.
Acum, dupa 17 ani, dupa ce au ajuns sa aiba hypermarketuri in toate orasele mari ale Moldovei si in alte zone din tara, Dedeman deschide primul hypermarket in Bucuresti. Desi intentia si-au manifestat-o inca de acum 4 ani, visul lor se transforma in realitate abia acum.
Si pentru ca acest eveniment trebuia anuntat cum se cuvine, Dedeman a ales o campanie de comunicare care incearca sa intre in strategia lansata acum 2 ani. Ideea cuplului este pastrata insa acum aluziile oarecum indecente sunt abandonate si apare ideea conflictului conjugal atat de prezent in orice cuplu. Motivul este fie centrala, fie gresia. (nu am inca spoturile, nu au aparut pe nicaieri prin online)
Poate ca barbatul este prea docil dar acesta pare a fi un trend in publicitatea din ultima vreme. Ma intreb oare daca acest trend chiar este si fondat sau vine de pe urma unor frustrari personale ale unor manageri(te). Ne-au luat berea si acum ne iau si amenajarile casei. Chiar acum de Paste sa tragem concluzia ca suntem un popor de barbati fara oua? Tu ce zici? Voteaza in sondajul din sidebar!
O sa se revina la reclame in trendurile de alta data. Cu manageri „misogini”. 🙂
Nu stiu cat de fondat e trendul. Nu cred ca va dura mult. Doar o zvacnire. Pe termen mediu si lung, barbatii raman cu ouale tari. Doar daca nu si le ciocnesc de Paste. 😀