Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Dedeman in Bucuresti – de la cuie la hypermarket dar fara oua!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 aprilie, 2009 Un comentariu

In urma cu vreo 18 ani ma mutam din Piatra Neamt in Bacau dupa o perioada de 5 ani petrecuti la poalele Pietricicai. Era pentru prima data cand urma sa locuiesc intr-un oras de campie si era naspa. Primi ani au fost ingrozitori insa apoi m-am acomodat si acum mi se pare un oras foarte placut.

Dezvoltarea economica e vizibila la tot pasul si pot sa spun cu convingere ca in ultimii ani totul s-a schimbat. Ceea ce este imbucurator insa e faptul ca si investitorii locali au contribuit la aceasta dezvoltare. E drept ca mare parte din dezvoltare se datoreaza investitiilor externe si asta se vede prin prezenta celor mai importante retele de retail.

Traditia post-decembrista arata ca Bacaul este un oras in care marile afaceri s-au dezvoltat in domeniul constructiilor dar mai ales in zona vanzarilor de materiale de constructii si bricolaj. Cel mai important jucator este Dedeman urmat pe piata locala de Vasion. Diferenta dintre cele doua se vede prin faptul ca Dedeman a investit si in afara judetului si mai mult in zona urbana, in timp ce rivalul sau a preferat orase mici si zona rurala.

Probabil ca va intrebati de unde vine titlul. Ei bine, in 1992, Dedeman era un magazin in capatul strazii pe care locuiesc parintii mei in Bacau. Un magazin de maxim 100 mp in care se vindeau cuie, suruburi, piulite, si in general articole de feronerie. A urmat un magazin mai mare la cateva strazi distanta, axat pe obiecte sanitare si gresie, fainta, etc.

Acum, dupa 17 ani, dupa ce au ajuns sa aiba hypermarketuri in toate orasele mari ale Moldovei si in alte zone din tara, Dedeman deschide primul hypermarket in Bucuresti. Desi intentia si-au manifestat-o inca de acum 4 ani, visul lor se transforma in realitate abia acum.

Si pentru ca acest eveniment trebuia anuntat cum se cuvine, Dedeman a ales o campanie de comunicare care incearca sa intre in strategia lansata acum 2 ani. Ideea cuplului este pastrata insa acum aluziile oarecum indecente sunt abandonate si apare ideea conflictului conjugal atat de prezent in orice cuplu. Motivul este fie centrala, fie gresia. (nu am inca spoturile, nu au aparut pe nicaieri prin online)

Poate ca barbatul este prea docil dar acesta pare a fi un trend in publicitatea din ultima vreme. Ma intreb oare daca acest trend chiar este si fondat sau vine de pe urma unor frustrari personale ale unor manageri(te). Ne-au luat berea si acum ne iau si amenajarile casei. Chiar acum de Paste sa tragem concluzia ca suntem un popor de barbati fara oua? Tu ce zici? Voteaza in sondajul din sidebar!

More from my site

  • #EnjoyBucharest – prima editie.#EnjoyBucharest – prima editie.
  • Heineken Open Your City a ajuns la final!Heineken Open Your City a ajuns la final!
  • Bucurestii descoperiti la pas.Bucurestii descoperiti la pas.
  • Mika Hakkinen si Johnnie Walker promoveaza consumul responsabil de alcool.Mika Hakkinen si Johnnie Walker promoveaza consumul responsabil de alcool.
  • Dati-mi voie sa fiu suspicios mai intai.Dati-mi voie sa fiu suspicios mai intai.
  • Stiu pe cineva care cauta marketing manager de top.Stiu pe cineva care cauta marketing manager de top.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Cei Patru Pe, Marketing, retail Etichete: Bucuresti, cuie, Dedeman, fara oua, hypermarket

Comentarii

  1. Adrian Matei a zis

    22 aprilie, 2009 la ora 8:57 am

    O sa se revina la reclame in trendurile de alta data. Cu manageri „misogini”. 🙂
    Nu stiu cat de fondat e trendul. Nu cred ca va dura mult. Doar o zvacnire. Pe termen mediu si lung, barbatii raman cu ouale tari. Doar daca nu si le ciocnesc de Paste. 😀

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d