Stiu ca multi l-ati vazut deja dar nu ma pot abtine. E prea tare. Si am gasit si o chichita de marketing in toata povestea asta. E vorba de impactul intercultural. Noi romanii suntem clienti destul de frecventi ai acestei statiuni si ne amuzam tare mult cand auzim denumirea. Am vazut pana si poze pe net cu romansi langa indicatorul care semnaleaza intrarea in localitate. Foarte amuzant nu?
Ei bine, da amuzant si nu prea. Dar totusi hai sa radem. Mai bine sa radem de panarama de campanie pe care nu vreau sa imi imaginez cati bani s-au cheltuit. The Land of Choice … NOT!
Awww! Ain’t that cute?! But it’s W..ierd…
Desigur, e greu sa nu razi cand esti confruntat cu o utilizare atat de generoasa si variata a… denumirii. Sunt curios daca aceasta reclama va deveni un fel de var online al melodiei cu Boi si cabalo.
Oricum, ne-am uitat si am dat mai departe la altii. Obiectiv de crestere a notorietatii – atins. Obiectiv de atragere a turistilor… nu stiu 🙂
Imgineaza-ti ca astia se asteapta la o groaza de turisti romani acolo 🙂 tinand cont ca au trafic din Romania pe banda rulanta!
Romania nu a fost, nu este si nu va fi „The land of choice” in ceea ce priveste turismul.
Poate doar intr-o suta de ani, dar nu mai prindem noi vremurile astea.
The land of choice…mie imi vine sa rad cand ma gandesc la piesa aia, e aiurea tare si in plus nu se potriveste absolut deloc cu turismul din Romania, era o vorba 🙂 Veniti la noi in tara ca noi oricum plecam in strainatate :d . Va invit sa vedeti melodia caterincoasa realizata de cei de la Happy Fish, daca nu ati ascultat-o inca – „The end of choice”, e mult mai sugestiva :))
Am vazut clipul cu The end of choice. Tare. Uite link:
http://www.youtube.com/watch?v=1FYl9p3VYNg&feature=related
😛