Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

… non Stop. Mi-e frica de spam!

Scris de Adrian Monoranu pe 6 mai, 2009 5 comentarii

Stiu ca multi l-ati vazut deja dar nu ma pot abtine. E prea tare. Si am gasit si o chichita de marketing in toata povestea asta. E vorba de impactul intercultural. Noi romanii suntem clienti destul de frecventi ai acestei statiuni si ne amuzam tare mult cand auzim denumirea. Am vazut pana si poze pe net cu romansi langa indicatorul care semnaleaza intrarea in localitate. Foarte amuzant nu?

Ei bine, da amuzant si nu prea. Dar totusi hai sa radem. Mai bine sa radem de panarama de campanie pe care nu vreau sa imi imaginez cati bani s-au cheltuit. The Land of Choice … NOT!

More from my site

  • Ce-am invatat lucrand pentru americani!Ce-am invatat lucrand pentru americani!
  • Capcana Craciunului la romani.Capcana Craciunului la romani.
  • 20 de ani mai tarziu.20 de ani mai tarziu.
  • Zeul român.Zeul român.
  • Cum si-au luat romanii libertatea inapoi?Cum si-au luat romanii libertatea inapoi?
  • Am stat 3 saptamani in Polonia.Am stat 3 saptamani in Polonia.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Blogging, consumer psychology, naming, romanisme Etichete: croatia, intercultural, land of choice, romani, turism

Comentarii

  1. Alex a zis

    6 mai, 2009 la ora 10:56 pm

    Awww! Ain’t that cute?! But it’s W..ierd…

    Desigur, e greu sa nu razi cand esti confruntat cu o utilizare atat de generoasa si variata a… denumirii. Sunt curios daca aceasta reclama va deveni un fel de var online al melodiei cu Boi si cabalo.

    Oricum, ne-am uitat si am dat mai departe la altii. Obiectiv de crestere a notorietatii – atins. Obiectiv de atragere a turistilor… nu stiu 🙂

    Răspunde
  2. Cristian Ignat a zis

    7 mai, 2009 la ora 10:21 am

    Imgineaza-ti ca astia se asteapta la o groaza de turisti romani acolo 🙂 tinand cont ca au trafic din Romania pe banda rulanta!

    Răspunde
  3. Webvertise a zis

    8 mai, 2009 la ora 12:44 pm

    Romania nu a fost, nu este si nu va fi „The land of choice” in ceea ce priveste turismul.

    Poate doar intr-o suta de ani, dar nu mai prindem noi vremurile astea.

    Răspunde
  4. Musca cu reactie a zis

    10 mai, 2009 la ora 12:36 am

    The land of choice…mie imi vine sa rad cand ma gandesc la piesa aia, e aiurea tare si in plus nu se potriveste absolut deloc cu turismul din Romania, era o vorba 🙂 Veniti la noi in tara ca noi oricum plecam in strainatate :d . Va invit sa vedeti melodia caterincoasa realizata de cei de la Happy Fish, daca nu ati ascultat-o inca – „The end of choice”, e mult mai sugestiva :))

    Răspunde
  5. Webvertise a zis

    14 mai, 2009 la ora 2:15 pm

    Am vazut clipul cu The end of choice. Tare. Uite link:
    http://www.youtube.com/watch?v=1FYl9p3VYNg&feature=related

    😛

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d