Stiu ca si tu la fel ca si mine te-ai trezit in multe dimineti cu idei care ti s-au parut geniale. E posibil ca tu, sa lucrezi sau sa fi lucrat vreodata pentru o agentie de publicitatea, design sau branding si ca unele dintre aceste idei sa fi fost in legatura cu diverse proiecte.
E de altfel, foarte posibil, ca multe dintre aceste idei sa nu fi fost acceptate de catre clientul tau si ca ele sa fi ramas prafuite undeva pe harddisk-ul unui computer, pe un DVD sau intr-un vraf de hartoage intr-un dulap. Acum insa a venit momentul sa stergi praful de pe ele si sa le inscrii intr-un concurs foarte tare. E vorba de Open Creativity. Iata mai jos si despre ce e vorba. Eu iti urez succes!
Pentru a putea fi inscrise in festival ideile trebuie sa nu fi aparut pana la data de 1 iunie 2009 pe nici un canal mass media. Inscrierile pot consta in vizualuri draft sau in forma finita si de asemenea se accepta story board-uri pentru categoria Spot TV.
Pentru a pastra conceptul de “open”, de “deschidere” si “transparenta” jurizarea se va face prin votare. Votare realizata chiar de participanti + publicul vizitator al siteului opencreativity.ro
Am ales aceasta varianta tocmai pentru ca ideile creative, desi nu au fost alese de catre clienti, pot acum sa primeasca un feedback real chiar din partea publicului pentru care au fost gandite.
Fiecare participant la festival va avea un cont pe acest site si va vota toate lucrarile inscrise in festival, mai putin cea personala. De asemenea publicul nu va putea vota decat daca se autentifica prin crearea unui cont pe site. Ponderea voturilor publicului este 25%. Votarea se va realiza pe siteul www.opencreativity.ro si va consta in acordarea unei note de la 1 la 5 pentru “creativitate”.
Iata mai jos si afisul de promovare:
Scrie un comentariu!