Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Brokeback mountain in Bucegi pentru TIFF 2009

Scris de Adrian Monoranu pe 17 mai, 2009 Lasă un comentariu

Festivalul International de Film Transilvania, editia 2009, are un spot de promovare nou nout. Este un spoof dupa Brokeback Mountain, destul de reusit zic eu.

Nu sunt un mare cunoscator al fenomenului cinematografic insa imi plac filmele iar cand filmele au legatura cu advertisingul atunci devin subiect de interes pentru mine. N-aveam cum sa ratez ocazia de a comenta un pic acest clip. Va las sa-l urmariti si vorbim dupa.

Spotul nu e rau si avand in vedere ca e un spoof, respecta „regulile”. Firul epic este asemanator cu filmul original, personajele isi pastreaza calitatea iar umorul este prezent pe tot parcursul. Cu toate acestea, trimiterea catre ideea de festival de film este poate putin cam fada.

Replica de final trezeste reactii placute insa poate ca merita o replica din partea celui de-al doilea personaj. In plus, cei doi baci, bine intruchipati de altfel, ar fi putut avea un accent sau o vorba mai mocaneasca si nu una mai degraba intelectuala.

E drept ca festivalul de film nu e pentru mocani dar mie mi-ar fi placut sa aud un grai ardelenesc pur. Poate mergea si o adaptare a Mioritei cu cei doi ciobani care traiesc o poveste de amor si unul este ucis de al treilea din gelozie. :))) Sick, sick, sick!

More from my site

  • Bucegi da umorul pe legenda!Bucegi da umorul pe legenda!
  • Hitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclameHitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclame
  • Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!
  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Idei genitale, insight, Personal s@#t! Etichete: brokeback mountain, bucegi, clip, spot, tiff 2009

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d