Probabil ati vazut deja de multe ori spotul cu tipele care se minuneaza de un dressing si baietii care se extaziaza la vederea unui frigider „walk in”, o camera frigorifica cum i-am zice noi. Intr-o piata a berii din RO in care niste pipite cu functii incearca sa ne indese pe gat ideea consumatorului de bere unisex, Heineken trage un semnal de alarma bine tintit. Berea adevarata e pentru barbati, la fel ca si fotbalul.
Si pentru ca un spot asa de bun trebuie continuat, ce alta modalitate mai buna decat o mica spoof-uire. De obicei nu-mi plac sequel-urile dar asta e prea tare. L-am gasit azi pe un site si n-am putut sa nu-l pun aici. Stiti ca de obicei scriu unul pe zi dar azi trebuia sa scriu doua. Krumel, nu te supara, am sa scriu maine despre Business Wings. 🙂
Si ca sa fie tacamul complet, iata niste nebuni de nemti cu un viral pe cinste pe baza aceluiasi spot. Moaaaaaaama ce tari sunt astia frate!
Si-acum la final iata si o varianta cu pipite si cocalari care combina gagici band bere. Un spoof nereusit in opinia mea, de la Bavaria. Cine naiba isi inchipuie ca poate cuceri o tipa band bere? Toata lumea stie ca femeile urasc berea pentru ca iti pute gura si ragai ca un porc dupa ce o bei. Foarte fals, dar fals tare de tot!
Da da…is bestial spoturile de la Heineken…:D
Foarte de cocalar reclama de la Bavaria.
In primul rand pentru simplul fapt ca toti oamenii pe care ii cunosc si care beau Bavaria sunt dintr-un motiv sau altul foarte pretentiosi.Genul de tipi (am spus tipi pentru ca tipele pretentioase beau Corona) care se uita atent la calitatea hameiului din care e facuta berea.
Un cocalar neras si …chubby nu aduce nici o canapea intreaga de femei, nici inghesuiala la frigiderul cu Bavaria.
Sau poate e o noua modalitate de selectare a clientelei.
Insa tipii care tipa in frigider si care ii ironizeaza pe cei de la Heineken ridica octava destul de sus si ii respect pentru asta.
He, he, he. Tare spuful lor, dar cei de la Bavaria lovesc sec si miseleste :))