Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Un spoof Heineken marca Heineken – Walking fridge!

Scris de Adrian Monoranu pe 3 iunie, 2009 3 comentarii

Probabil ati vazut deja de multe ori spotul cu tipele care se minuneaza de un dressing si baietii care se extaziaza la vederea unui frigider „walk in”, o camera frigorifica cum i-am zice noi. Intr-o piata a berii din RO in care niste pipite cu functii incearca sa ne indese pe gat ideea consumatorului de bere unisex, Heineken trage un semnal de alarma bine tintit. Berea adevarata e pentru barbati, la fel ca si fotbalul.

Si pentru ca un spot asa de bun trebuie continuat, ce alta modalitate mai buna decat o mica spoof-uire. De obicei nu-mi plac sequel-urile dar asta e prea tare. L-am gasit azi pe un site si n-am putut sa nu-l pun aici. Stiti ca de obicei scriu unul pe zi dar azi trebuia sa scriu doua. Krumel, nu te supara, am sa scriu maine despre Business Wings. 🙂

Si ca sa fie tacamul complet, iata niste nebuni de nemti cu un viral pe cinste pe baza aceluiasi spot. Moaaaaaaama ce tari sunt astia frate!

Si-acum la final iata si o varianta cu pipite si cocalari care combina gagici band bere. Un spoof nereusit in opinia mea, de la Bavaria. Cine naiba isi inchipuie ca poate cuceri o tipa band bere? Toata lumea stie ca femeile urasc berea pentru ca iti pute gura si ragai ca un porc dupa ce o bei. Foarte fals, dar fals tare de tot!

More from my site

  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • Au si ei impotentii lor.Au si ei impotentii lor.
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • Despre impotenta strategica si creativaDespre impotenta strategica si creativa
  • Hitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclameHitler, Saddam si Stalin creeaza valva in reclame
  • Costache reloaded – incepe sa-mi placa GrafittiCostache reloaded – incepe sa-mi placa Grafitti
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Idei genitale, spoof Etichete: heineken, reclama, spoof, spot, walk in fridge, walking

Comentarii

  1. jocuri a zis

    4 iunie, 2009 la ora 8:10 pm

    Da da…is bestial spoturile de la Heineken…:D

    Răspunde
  2. Broasca a zis

    22 iulie, 2009 la ora 7:14 pm

    Foarte de cocalar reclama de la Bavaria.
    In primul rand pentru simplul fapt ca toti oamenii pe care ii cunosc si care beau Bavaria sunt dintr-un motiv sau altul foarte pretentiosi.Genul de tipi (am spus tipi pentru ca tipele pretentioase beau Corona) care se uita atent la calitatea hameiului din care e facuta berea.
    Un cocalar neras si …chubby nu aduce nici o canapea intreaga de femei, nici inghesuiala la frigiderul cu Bavaria.
    Sau poate e o noua modalitate de selectare a clientelei.
    Insa tipii care tipa in frigider si care ii ironizeaza pe cei de la Heineken ridica octava destul de sus si ii respect pentru asta.

    Răspunde
  3. nişte unii a zis

    8 octombrie, 2009 la ora 4:26 pm

    He, he, he. Tare spuful lor, dar cei de la Bavaria lovesc sec si miseleste :))

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d