Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

SpartShop – cum sa te diferentiezi prin concept?

Scris de Adrian Monoranu pe 16 iulie, 2009 7 comentarii

Ieri pe cand coboram Copoul am remarcat, cei drept mai degraba datorita coloritului foarte strident, un nou magazinas, sa-i zicem chiosc. M-am uitat curios sa vad despre ce e vorba, prins fiind in ambuteiajul care se face la coborarea batranului bulevard si ma gandesc ca e un weedshop. Unul dintre zecile ce au aparut in Iasi in ultima jumatate de an. Ceea ce m-a facut sa zambesc a fost numele acestuia. Va las singuri sa vedeti despre ce e vorba in poza de mai jos.

Image Hosting

De fapt nu e vorba de numele de brand care nu e chiar deosebit. Unii ar putea spune banal dar sunt sigur ca altii pot gasi tot felul de conotatii. E vorba de schimbarea conceptului de nume de magazin. Cum toata lumea le cunoaste sub denumirea de weedshop-uri, cei de la Ping Pong au adus in prim plan ideea starii pe care o dobandesti dupa ce cumperi produsele de acolo si anume, spart.

E ciudata ideea dar judecand strict din pdvd de marketing eu cred ca e o idee buna. Nu e primul caz de schimbare a conceptului folosit in numele magazinului dar nici nu pot sa spun ca sunt prea multe. Ideea e ca aceasta schimbare e un mod bun de a te diferentia fata de concurenti, orin piata lor, concurenta este destul de acerba. Nu vreau sa scot din exemplul acesta un studiu de caz desi ar putea fi, deoarece nu sunt de acord cu consumul acestor plante.

Stiu, stiu le fac publicitate moka si s-ar putea interpreta ca promovez ideea dar va asigur ca nu o fac. Tocmai de asta in acest ultim paragraf vreau sa spun ca nu incurajez in vreun fel consumul de substante ce pot afecata judecata si comportamentul indiferent ca sunt de origine vegetala, sintetizate chimic sau obtinute in alt mod.

More from my site

  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!Inscrie-te la Gradinita de Manageri!
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Hangouts – Gist Iasi.Hangouts – Gist Iasi.
  • Hangouts – BinduHangouts – Bindu
  • Hangouts – August no.2Hangouts – August no.2
  • Hangouts – Moshe Studio.Hangouts – Moshe Studio.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, insight, Marketing, naming, Pozitionare, romanisme, studii de caz Etichete: concept, diferentiere, iasi, nume, spartshop, weedshop

Comentarii

  1. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    16 iulie, 2009 la ora 4:54 pm

    Twitter Comment


    cel mai tare nume de weedshop [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. ArTiStul (ArTiStul) a zis

    16 iulie, 2009 la ora 6:00 pm

    Twitter Comment


    RT @proro: RT: @monoxid: cel mai tare nume de weedshop [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  3. proro (proro) a zis

    16 iulie, 2009 la ora 6:33 pm

    Twitter Comment


    RT: @monoxid: cel mai tare nume de weedshop [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
    • monoxid (Adrian Monoranu) a zis

      16 iulie, 2009 la ora 8:04 pm

      Twitter Comment


      @proro thx pt RT man. 🙂

      – Posted using Chat Catcher

      Răspunde
  4. m3rsu a zis

    7 august, 2009 la ora 4:46 pm

    va astept la …

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      7 august, 2009 la ora 5:04 pm

      @m3rsu: din pacate nu iti pot lasa comentariul pentru ca se poate interpreta ca incurajez consumul acestor produse si nu imi doresc asta. te astept cu alte comentarii legate de subiecte. merci!

      Răspunde
  5. magazin online a zis

    24 august, 2009 la ora 5:08 pm

    spartshop 😛 un nume special, totusi nu-l uiti asa repede:P

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d