Ultima data cand am scris n-aveam chef de nimic. Nici acum nu am chef de mare lucru dar am chef de scris si aici pe blog asta e important. Zilele astea ma lupt cu niste materii noi pe care trebuie sa le pregatesc pentru inceputul de an universitar si e destul de complicat pentru ca vreau sa-i surprind pe studenti cu chestii placute. Deocamdata sunt la etapa redactarii unor „course outlines” dar treaba merge.
Si pentru ca tot vorbim de inceputul anului universitar vazui zilele astea un clip nou pe Iqads care pica la fix. E vorba de unul din spoturile celei mai noi campanii JOE, semnata de cei de la Scala JWT. De fapt e o serie de 3 spoturi cu iz de provocare pentru consumatori. Se promoveaza un site aka concurs pentru consumatori si de asemenea, cred, un nou produs intitulat Joe Joyz. Ideea concursului e una destul de fada insa si spun asta pentru ca eu cred ca romanii s-au cam saturat de concursuri in care tre sa trimiti filmulete si poze cu tine doar doar vei castiga niste premii amarate.
Ceea ce lipseste la noi si culmea dintr-o campanie al carui tagline este „indrazneala” este chiar indrazneala. Da, stiu, tre sa trimiti filmulete in care sa demonstrezi ca esti indraznet. Asa si? Ia ganditi-va cate campanii din astea au mai fost in ultima vreme. Eu va zic una si va las pe voi sa continuati. KissFM. In fine, ideea e ca in ultima vreme suntem in rahat rau de tot si cred ca asta poate fi o sursa de inspiratie pentru cei care gandesc promotii. Daca tot suntem in rahat pana in gat, hai sa facem un concurs pentru looserii care ar face orice pentru 100 de euro si sa-i punem sa ne trimita tot felul de poze si filmulete in care se fac ei de rahat.
O sa spuneti ca e vorba de interactivitatea brandului si de faptul ca acesta vine mai aproape de utilizatori si va dau dreptate. Problema e ca filmuletele alea cerute sunt lipsite de demnitate frate, unele n-au pic de haz si pe deasupra mai sunt si unii care isi dau in petec. Bravo celor de la JOE ca au reusit sa scoata la iveala ce e mai bun in roman. Ca doar la asta ne pricepem cel mai bine, sa ne facem de cacao. Una peste alta ideea lor n-a fost prea rea doar ca unii au inteles-o gresit. Unde dai si unde crap(a)! En-joe!
Celelalte doua spoturi le vedeti la mine pe canal.
monoxid (Adrian Monoranu) a zis
Twitter Comment
JOE si Scala JWT – unde dai si unde crap(a) … | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]
– Posted using Chat Catcher