In ultima vreme singura emisiune pe care o vad dimineata inainte sa plec la munca este Neata de pe Antena si ma bucur. Nu doar pentru ca e Crudu in emisiune :)) ci si pentru ca e un loc bun pentru a depista subiecte de blogging. Drept urmare in dimineata asta am vazut o chestie care nu-mi suna bine deloc. Fix in mijlocul emisiunii apare un mesaj publicitar (din ala stresant care reduce ecranul la 2/3 din suprafata) de la … Orange.
Pai parca baietii astia doi de dimineata era angrenati intr-o campanie de la Vodafone. Si parca intreg postul Antena 1 era angrenat intr-o campanie Cosmote. Si-asa ca eram un pic confuzat de aparitia tinerei Crudu in printurile celor de la Vodafone dupa ce cu totii am remarcat-o in clipurile promo de la Cosmote. Acum sa mai vedem si promovare Orange? Mai lipseste Zapp dar nu stiu daca mai exista. 🙂
Sincer, cred ca foamea de bani a celor de la Antena a facut ca Orange sa apare pe post in timpul acestei emisiuni dar daca as fi in locul celor de la Vodafone as avea ceva de comentat. Mi se pare un pic missleading pentru consumator sa vada toate brandurile la un loc si mai ales in conditiile in care au oferte foarte asemanatoare. Ciudat!
Twitter Comment
E foame mare pe la Antena 1 | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]
– Posted using Chat Catcher
Trebuie sa compenseze cumva diferenta de audiente fata de ProTV, nu? Se stie ca cei de la Antene sunt foaaarte deschisi la proiecte speciale. Pentru toata lumea simultan se pare :))
Pai Crudu mai apare in spoturile celor de la Cosmote cu verde stop nu mai stiu ce si cum, Baietii cu Vodafone si dimineata reclama la Orange – pai foarte tare, echipa Neata cu Razvan si Dani au prins cam toti operatorii de telefonie mobila :))
cand e foame e foame…
sper sa nu le mai mearga cu prostii de genu asta…
chiar ma enerveaza astia de la antena 1. si cred ca 80% dintre barbatii care se uita la razvan si dani nu se uita pentru razvan si dani…ci pentru crudu:))
N-are de a face cu fairplay sau foame. Tot timpul cei doi mari operatori de telefonie mobila s-au vanat unul pe celalat, au fost simultan in campanii pe tv, si-au furat spatiile de outdoor, etc.
Miscarea celor de la orange, sa se bage exact pe emisiunea celor care apar in spoturile si pe mesh-urile Vodafone era oarecum de asteptat. In ceea ce priveste proiectul Cosmote, cu siguranta, fiind vb de bugete mari, au negociat cu mai multe statii. Probabil ca cel mai bun deal l-au obtinut cu Antena. In promovarea la tv nu este voie prin lege sa se ofere exclusivitate unui singur operator/companii/brand/etc. Se considera ingradirea dreptului la promovare a celorlalti competitori. Bineinteles ca exista portite, dar care necesita angrenajul unor bugete uriase, ceea ce cred ca cei de la Cosmote nu au dispus.
@anna: Cum ai spus si tu, cai pentru a asigura o „anumita” exclusivitate cred ca se gaseau. Evident cheltuielile ar fi fost mari si nu ma refer la Cosmote. Cred ca cei de la Vodafone ar fi putut face asta mai ales daca au recurs la chestii fine de strategie si la product placement, ceea ce spuneam si aici. 😛
Eu unu abia astept sa inceapa emisiunea cu Bendeac si Buzdugan la Antena1. Cred ca o sa iasa ceva bun.
Zapp-ul a fost inghitit de Cosmote, pentru licenta 3g si 4g. Cat despre faptul ca am ajuns sa vedem toti jucatorii de pe piata batandu-se pe un segment de audienta, cred (sa nu spun stiu) ca asta e raspunsul Antenelor la perioada de criza, mai exact la rectificarile de buget pe care le fac clientii lor. Asta se poate traduce intr-un fel de razbunare, speculand lacunele din contractele de promovare mult subtiate, pentru ca fii sigur ca Antena 1 nu da doi bani pe faptul ca va „baga in ceata” consumatorii de Vodafone, Cosmote sau Orange. Cred sincer ca din prisma preturilor incasate de media s-a ajuns la un prag de jos, destul de periculos pentru client: primeaza cantitatea, nu calitatea
avatare, vad ca esti un fan bendeac, intra-devar un baiat talentat, dar nu stiu de ce ii vad viitorul prin vreo 5 posturi de televiziune…
Ei spun numai despre cartelele GSM, dar nu au haba de cartelele 3G.