Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

E foame mare pe la Antena 1

Scris de Adrian Monoranu pe 30 septembrie, 2009 10 comentarii

In ultima vreme singura emisiune pe care o vad dimineata inainte sa plec la munca este Neata de pe Antena si ma bucur. Nu doar pentru ca e Crudu in emisiune :)) ci si pentru ca e un loc bun pentru a depista subiecte de blogging. Drept urmare in dimineata asta am vazut o chestie care nu-mi suna bine deloc. Fix in mijlocul emisiunii apare un mesaj publicitar (din ala stresant care reduce ecranul la 2/3 din suprafata) de la … Orange.

Pai parca baietii astia doi de dimineata era angrenati intr-o campanie de la Vodafone. Si parca intreg postul Antena 1 era angrenat intr-o campanie Cosmote. Si-asa ca eram un pic confuzat de aparitia tinerei Crudu in printurile celor de la Vodafone dupa ce cu totii am remarcat-o in clipurile promo de la Cosmote. Acum sa mai vedem si promovare Orange? Mai lipseste Zapp dar nu stiu daca mai exista. 🙂

Sincer, cred ca foamea de bani a celor de la Antena a facut ca Orange sa apare pe post in timpul acestei emisiuni dar daca as fi in locul celor de la Vodafone as avea ceva de comentat. Mi se pare un pic missleading pentru consumator sa vada toate brandurile la un loc si mai ales in conditiile in care au oferte foarte asemanatoare. Ciudat!

More from my site

  • Marea Ieseala la Radio este putin comparativaMarea Ieseala la Radio este putin comparativa
  • I hate to be the one who says „I told you so!”I hate to be the one who says „I told you so!”
  • Cosmote si curentul EMO – cine sunt looserii?Cosmote si curentul EMO – cine sunt looserii?
  • CRM de calitate la Orange – NOOOOT CRM de calitate la Orange – NOOOOT
  • Vodafone – intre strategie si coincidenta?Vodafone – intre strategie si coincidenta?
  • Vodafone aduce in Romania iPhone 7!Vodafone aduce in Romania iPhone 7!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, strategic planning, telecom Etichete: cosmote, crudu, foame de bani, neata, orange, razvan si dani, vodafone

Comentarii

  1. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    30 septembrie, 2009 la ora 10:07 am

    Twitter Comment


    E foame mare pe la Antena 1 | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde
  2. Bia a zis

    30 septembrie, 2009 la ora 10:07 am

    Trebuie sa compenseze cumva diferenta de audiente fata de ProTV, nu? Se stie ca cei de la Antene sunt foaaarte deschisi la proiecte speciale. Pentru toata lumea simultan se pare :))

    Răspunde
  3. BOgdan a zis

    30 septembrie, 2009 la ora 1:17 pm

    Pai Crudu mai apare in spoturile celor de la Cosmote cu verde stop nu mai stiu ce si cum, Baietii cu Vodafone si dimineata reclama la Orange – pai foarte tare, echipa Neata cu Razvan si Dani au prins cam toti operatorii de telefonie mobila :))

    Răspunde
  4. shop a zis

    30 septembrie, 2009 la ora 2:12 pm

    cand e foame e foame…
    sper sa nu le mai mearga cu prostii de genu asta…
    chiar ma enerveaza astia de la antena 1. si cred ca 80% dintre barbatii care se uita la razvan si dani nu se uita pentru razvan si dani…ci pentru crudu:))

    Răspunde
  5. anna a zis

    30 septembrie, 2009 la ora 4:04 pm

    N-are de a face cu fairplay sau foame. Tot timpul cei doi mari operatori de telefonie mobila s-au vanat unul pe celalat, au fost simultan in campanii pe tv, si-au furat spatiile de outdoor, etc.
    Miscarea celor de la orange, sa se bage exact pe emisiunea celor care apar in spoturile si pe mesh-urile Vodafone era oarecum de asteptat. In ceea ce priveste proiectul Cosmote, cu siguranta, fiind vb de bugete mari, au negociat cu mai multe statii. Probabil ca cel mai bun deal l-au obtinut cu Antena. In promovarea la tv nu este voie prin lege sa se ofere exclusivitate unui singur operator/companii/brand/etc. Se considera ingradirea dreptului la promovare a celorlalti competitori. Bineinteles ca exista portite, dar care necesita angrenajul unor bugete uriase, ceea ce cred ca cei de la Cosmote nu au dispus.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      30 septembrie, 2009 la ora 5:25 pm

      @anna: Cum ai spus si tu, cai pentru a asigura o „anumita” exclusivitate cred ca se gaseau. Evident cheltuielile ar fi fost mari si nu ma refer la Cosmote. Cred ca cei de la Vodafone ar fi putut face asta mai ales daca au recurs la chestii fine de strategie si la product placement, ceea ce spuneam si aici. 😛

      Răspunde
  6. Avatare a zis

    30 septembrie, 2009 la ora 9:18 pm

    Eu unu abia astept sa inceapa emisiunea cu Bendeac si Buzdugan la Antena1. Cred ca o sa iasa ceva bun.

    Răspunde
  7. Doru a zis

    1 octombrie, 2009 la ora 1:08 am

    Zapp-ul a fost inghitit de Cosmote, pentru licenta 3g si 4g. Cat despre faptul ca am ajuns sa vedem toti jucatorii de pe piata batandu-se pe un segment de audienta, cred (sa nu spun stiu) ca asta e raspunsul Antenelor la perioada de criza, mai exact la rectificarile de buget pe care le fac clientii lor. Asta se poate traduce intr-un fel de razbunare, speculand lacunele din contractele de promovare mult subtiate, pentru ca fii sigur ca Antena 1 nu da doi bani pe faptul ca va „baga in ceata” consumatorii de Vodafone, Cosmote sau Orange. Cred sincer ca din prisma preturilor incasate de media s-a ajuns la un prag de jos, destul de periculos pentru client: primeaza cantitatea, nu calitatea

    Răspunde
  8. sorin a zis

    1 octombrie, 2009 la ora 3:10 pm

    avatare, vad ca esti un fan bendeac, intra-devar un baiat talentat, dar nu stiu de ce ii vad viitorul prin vreo 5 posturi de televiziune…

    Răspunde
  9. telefoane mobile a zis

    18 octombrie, 2009 la ora 6:54 pm

    Ei spun numai despre cartelele GSM, dar nu au haba de cartelele 3G.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d