Vineri si sambata a fost IMTO adica stiti voi, Internet Myths Trends and Opportunities, editia a II-a. S-a strans o groaza de lume, care mai decare mai priceput in ale online-ului si marketingului pentru ca asta a si fost tema de discutie, marketingul online. A fost foarte misto, si asa cum se cade oricarui eveniment, a fost mai fain la a doua editie decat la prima (nu ca atunci n-a fost cool).
Ce-am facut eu … pai in prima zi am fost, ca de obicei, moderator, prezentator, host si toate cele iar in a doua am fost moderator in sesiunea de dimineata si de asemenea speaker. Drept sa spun, a fost mai challanging pentru mine ca speaker pentru ca am schimbat publicul cu unul mai profi (fata de cel in fata caruia vorbesc in fiecare zi). E frumos si cu studenti pentru ca ai parte de o groaza de intrebari si setea de cunoastere e mai mare dar in zona de business se vede focusarea pe solutii. Oamenii vin la evenimente pentru a primi sfaturi si asta e foarte bine. Ce bine ar fi daca ar fi si dispusi sa plateasca pentru consultanta si research in particular …
In fine, eu am vorbit despre ce inseamna marketing online in afara de promovare pentru ca se vede un trend in directia asta in ultima vreme. Am incercat sa dezgrop notiunile de baza si sa trezesc lumea la realitate. Am sa pun prezentarea si pe slideshare si aici insa fara discutiile de pe marginea fiecarui slide nu prea are farmec.
Ceea ce mi-a placut most a fost diversitatea oamenilor din sala si focusarea lor pe solutii. Am aflat in premiera despre niste start-up-uri pe care o sa le vedeti si voi curand si de asemenea am reusit sa cunosc persoane care pe viitor m-ar putea sau pe care le-as putea ajuta. E foarte placut sa vezi ca lumea isi noteaza cu interes ce spui si de asemenea ca ti se multumeste la sfarsit. In final, va las cu prezentarea. Pentru cei care vor sa vada pareri, opinii si poze cred ca cel mai bine ar fi sa urmariti lista asta. Veti vedea si cine a fost si ce feedback a dat. E mai usor decat sa cauti intr-o mie de locuri.
As vrea sa le multumesc organizatorilor si in primul rand lui Ciprian Gavriliu pentru oportunitatea de a hosta iarasi acest eveniment si de asemenea de a vorbi ca speaker. Am obtinut o groaza de awareness si la eveniment si datorita promovarii facute in toate mediile. Merci.
maria a zis
pana la urma care sunt fericitii castigatori ai concursului lansat in urma cu putin timp?
Adrian Monoranu a zis
@maria: Te referi la concursul de pe AdCritics sau la faptul ca am spus ca se dau 5 invitatii moca la scoala? In primul caz, concurentii castigatori au fost confirmati prin email adresat fiecaruia de catre Ioana de la AdCritics iar in al doilea caz au fost confirmati de Ciprian Gavriliu tot prin email, el fiind decidentul.