Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Despre ce a fost la IMTO 2009

Scris de Adrian Monoranu pe 25 octombrie, 2009 7 comentarii

Vineri si sambata a fost IMTO adica stiti voi, Internet Myths Trends and Opportunities, editia a II-a. S-a strans o groaza de lume, care mai decare mai priceput in ale online-ului si marketingului pentru ca asta a si fost tema de discutie, marketingul online. A fost foarte misto, si asa cum se cade oricarui eveniment, a fost mai fain la a doua editie decat la prima (nu ca atunci n-a fost cool).

Ce-am facut eu … pai in prima zi am fost, ca de obicei, moderator, prezentator, host si toate cele iar in a doua am fost moderator in sesiunea de dimineata si de asemenea speaker. Drept sa spun, a fost mai challanging pentru mine ca speaker pentru ca am schimbat publicul cu unul mai profi (fata de cel in fata caruia vorbesc in fiecare zi). E frumos si cu studenti pentru ca ai parte de o groaza de intrebari si setea de cunoastere e mai mare dar in zona de business se vede focusarea pe solutii. Oamenii vin la evenimente pentru a primi sfaturi si asta e foarte bine. Ce bine ar fi daca ar fi si dispusi sa plateasca pentru consultanta si research in particular …

In fine, eu am vorbit despre ce inseamna marketing online in afara de promovare pentru ca se vede un trend in directia asta in ultima vreme. Am incercat sa dezgrop notiunile de baza si sa trezesc lumea la realitate. Am sa pun prezentarea si pe slideshare si aici insa fara discutiile de pe marginea fiecarui slide nu prea are farmec.

Ceea ce mi-a placut most a fost diversitatea oamenilor din sala si focusarea lor pe solutii. Am aflat in premiera despre niste start-up-uri pe care o sa le vedeti si voi curand si de asemenea am reusit sa cunosc persoane care pe viitor m-ar putea sau pe care le-as putea ajuta. E foarte placut sa vezi ca lumea isi noteaza cu interes ce spui si de asemenea ca ti se multumeste la sfarsit. In final, va las cu prezentarea. Pentru cei care vor sa vada pareri, opinii si poze cred ca cel mai bine ar fi sa urmariti lista asta. Veti vedea si cine a fost si ce feedback a dat. E mai usor decat sa cauti intr-o mie de locuri.

Do I Need To Go Online

View more presentations from Adrian Monoranu.

As vrea sa le multumesc organizatorilor si in primul rand lui Ciprian Gavriliu pentru oportunitatea de a hosta iarasi acest eveniment si de asemenea de a vorbi ca speaker. Am obtinut o groaza de awareness si la eveniment si datorita promovarii facute in toate mediile. Merci.

More from my site

  • Despre event planning corect si prezentari „bune”.Despre event planning corect si prezentari „bune”.
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Pauza de pandemie.Pauza de pandemie.
  • Nu abuza de intrebari.Nu abuza de intrebari.
  • Cum sa supravietuiesti examenului de licenta / disertatie!Cum sa supravietuiesti examenului de licenta / disertatie!
  • Sunt speaker la Business Days Iasi, 1-2 iulie 2015.Sunt speaker la Business Days Iasi, 1-2 iulie 2015.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Blogging, evenimente, Marketing, Multumiri, online marketing, Public speaking Etichete: imto2009, marketing online, monoranu, offline, prezentare, speaker

Comentarii

  1. maria a zis

    27 octombrie, 2009 la ora 10:30 pm

    pana la urma care sunt fericitii castigatori ai concursului lansat in urma cu putin timp?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      27 octombrie, 2009 la ora 11:36 pm

      @maria: Te referi la concursul de pe AdCritics sau la faptul ca am spus ca se dau 5 invitatii moca la scoala? In primul caz, concurentii castigatori au fost confirmati prin email adresat fiecaruia de catre Ioana de la AdCritics iar in al doilea caz au fost confirmati de Ciprian Gavriliu tot prin email, el fiind decidentul.

      Răspunde

Trackbacks

  1. IMTO 2009 – Marketing Online | Everzor's Blog spune:
    25 octombrie, 2009 la 12:35 pm

    […] mai scris şi Adrian Monoranu. var fbShare = {url: 'http://everzor.com/2009/10/imto-2009-marketing-online/', title: 'IMTO 2009 – […]

    Răspunde
  2. Poze si feedback IMTO 2009 | Marius Sescu spune:
    25 octombrie, 2009 la 1:38 pm

    […] scris despre cum a fost la eveniment eBogdan, Everzor si Mono AKPC_IDS += […]

    Răspunde
  3. Sa-ti para rau ca nu ai ajuns la IMTO 2009 | Comunicarea este Nonverbala spune:
    26 octombrie, 2009 la 12:13 am

    […] IMTO vazute la: Marius, Everzor, Mono si la […]

    Răspunde
  4. trafic.ro la IMTO | trafic blog spune:
    27 octombrie, 2009 la 1:19 pm

    […] pentru ca au facut-o deja altii bine: Adriana Iordan, Dorin Boerescu, Daniel Damian, Marius Sescu, Adrian Monoranu, Vlad Lazar (everzor), E-Bogdan … (in cazul in care am omis pe cineva lasati un link catre […]

    Răspunde
  5. Şi a fost IMTO 2009 … - IMTO 2009 spune:
    27 octombrie, 2009 la 7:17 pm

    […] Despre ce a fost IMTO – Adrian Monoranu […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d