Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Ce poate fi mai simplu decat atat?

Scris de Adrian Monoranu pe 21 noiembrie, 2009 8 comentarii

Azi la cursul de branding am ajuns din intamplare sa discutam evolutia brandului VW si mai ales a Golf-ului. Am pornit de fapt de la Beetle si de la dorinta nemtilor de a se distanta de gandacelul hipiot si drogat si am ajuns la un brand cool si extrem de apreciat de catre conducatorii auto din toata lumea. Golf-ul este „prima masina” ideala pentru orice sofer. Cred ca nu exista un sofer care sa nu-si fi dorit un Golf la inceput de sofat.

Cu toate acestea Golf este mult mai mult. Este ceea ce VW a reusit sa creeze pentru toate modelele sale. Este o filosofie de viata, un mod de a te exprima in trafic si nu numai. Drept pentru care Golf-ul este prezent pe piata intr-o sumedenie de modele special adaptate pentru orice tip de conducator auto. De la simplele hatchback-uri la variante combi, de la motoare de 1,4 la motoare de 3,2 l supraalimentate, de la masini calme pana la nervosul GTI si intrigantul R32 si cred ca exemplele pot continua.

Discutia de azi s-a oprit la un moment dat la ceea ce inseamna R32 ca brand separat fata de GTI. Daca GTI inseamna sportivitate pentru oricine, R32 este o alternativa manevrabila si comoda la ceea ce americanii numesc „pure muscle”. E drept ca nu se poate compara cu un V8 pur sange dar e o masina care iti produce surprize placute. Si pentru ca avantajul de comunicat catre consumator e unul foarte simplu, de ce nu un spot ca acesta?

Ce mai poti sa zici? Eu unul m-am apucat de strans bani. 🙂

More from my site

  • The best Super Bowl Ad in 2018.The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!Bergenbier, Minculescu si Cheloo – nici prietenii nu mai stiu de ce!
  • It’s supposed to be simple.It’s supposed to be simple.
  • Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA.Sacul fara fund de la ING a fost interzis de CNA.
  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • Get Happy.Get Happy.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, auto, insight, studii de caz Etichete: fast, gti, r32, reclama, simplu, sportivitate, volks, volkswagen

Comentarii

  1. Cristian Nistor a zis

    21 noiembrie, 2009 la ora 4:25 pm

    Da , frate pentru masina asta merita!Vezi cu pusculita sa fie incapatoare 🙂

    Răspunde
  2. Ana a zis

    21 noiembrie, 2009 la ora 9:00 pm

    Buna Teach!!!! scuze ca nu comentez la subiect dar am gasit ceva tare fain pe net si m-am gandit ca ar fi un bun subiect de discutie pe blog….
    http://www.youtube.com/watch?v=paFYuHu-SHA

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      21 noiembrie, 2009 la ora 9:04 pm

      @Ana: Regret sa te dezamagesc dar video-ul este vechiut si s-a scris deja destul despre el. 🙂

      Răspunde
  3. Trodat a zis

    23 noiembrie, 2009 la ora 1:49 pm

    nu ma omor dupa golf, mi se par lipsite de personalitate, nu contest puterea, fiabilitatea, etc
    mi se pare cam anost sa ma sui aproape zi de zi intr-o masina „fada” fara nimic surprinzator, frumos….si asta 1-2 ani pana la urmatoarea masina

    cred ca prefer, alfa, honda, bmw etc

    Răspunde
  4. Advsam09 a zis

    26 noiembrie, 2009 la ora 12:53 pm

    Cred ca nu exista un sofer care sa nu-si fi dorit un Golf la inceput de sofat. Foarte adevarat. Vreau un Golf:)))) Sunt ideale, pur si simplu….

    Răspunde
  5. Gusty a zis

    26 noiembrie, 2009 la ora 7:11 pm

    Subscriu si eu la Golf. Uite chiar acum o sa ma uit dupa unul, din moment ce test drive-ul cu mini nu mi-a placut. Poate scrii si ceva despre Mini.

    Răspunde
  6. eBogdan a zis

    29 noiembrie, 2009 la ora 9:22 pm

    Initial Golful pornise de la ideea de masina ieftina pe care sa si-o permita tot poporul german. Dar stiti cum e atunci cand si-o permite oricine trebuie scoase si variante mai frumoase, mai puternice si asa mai departe. IN decursul timpului au fost si variante Golf Forest ( un fel de sandero stepway), Golf Plus de astazi, GTI, GT, R32, cu motorizari si echipari in functie de necesitati si de numarul de zerouri din conturile bancare.
    Am avut un VW Golf si am fost multumit de masina, adevarul este ca nu putem compara modelele din anii’70 si ’80 cu cele de astazi, cand brandul de Golf era mult mai conturat ca in zilele noastre.
    Am avut ocazia sa conduc un R32 si mi-a placut, dar .. se poate si mai bine sincer sa fiu 😛

    Răspunde
  7. adrianmonoranu (Adrian Monoranu) a zis

    14 decembrie, 2009 la ora 1:19 pm

    FriendFeed Comment


    Ce poate fi mai simplu decat atat? | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post] http://friendfeed.com/e/bb300cfb-2125-4a7d-8a67-3cc29831b633

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d