Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Cum se imbraca vanzatoarele la magazine in trend?

Scris de Adrian Monoranu pe 7 ianuarie, 2010 3 comentarii

Probabil o sa credeti c-am innebunit insa nu e nici pe departe asa. Sau poate putin, acolo de samanata. 🙂 N-am scris niciodata un post despre ce cauta surferii pe google si ajung la mine pe site. In general nu sunt un om al trendurilor, mai ales in materie de blogging. Arunc cate un ochi pe statistici dar nu prea ma intereseaza cautarile irelevante. De altfel, daca o sa aruncati o privire o sa vedeti ca majoritatea cauta chestii marketing related sau cel mult subject related.

Titlul postului este de fapt un string cautat de cineva si care nu stiu prin ce minune a ajuns la mine pe site. Am hotarat sa scriu despre asta pentru ca mi s-a parut absolut incredibila intrebarea si pentru ca incerc sa-mi imaginez ce anume a vrut sa afle „chestionatorul” si la ce i-ar folosi o asemenea intrebare. Aventurile mele prin cercetarea de marketing m-au facut sa caut obiective in fiecare intrebare pe care o intalnesc si drept urmare am incercat sa fac asta si in cazul de fata. Ce-am gasit …hmm! Iata presupunerile mele.

1. persoana care cauta asemenea chestii e femeie. (nu misoginul din mine spune asta, e doar o asociere intre genul feminin al subiectului)

2. e posibil sa fie vanzatoare la un magazin (desi aici e am o dilema. ar putea fi o tanara aspiranta la titlul de vanzatoare)

3. nu sunt sigur daca trendul e despre magazin sau despre modul in care se imbraca vanzatoarele (asta e un minus al formularii :)) )

4. banuiesc ca vrea sa afle care e „trend-ul” in materie de vestimentatie a vanzatoarelor (motivul poate fi cel enuntat la 2)

5. nu stiam ca e un trend in aceasta directie.

Sincer, nu stiu ce-a aflat ea de la mine de pe site insa eu am aflat ceva de la ea. Am aflat ca pentru aceasta categorie de persoane, trendul pare sa fie important si banuiesc ca in situatia in care fata se duce la un interviu acest lucru conteaza pentru ea. Pare sa fie un punct forte si asta inseamna ca ea se pregateste, ceea ce e bine. Am mai invatat ca presiunea colegilor poate fi un trigger pentru asemenea comportamente pentru ca in situatia in care este deja angajata, probabil a primit ceva semnale (nu neaparat verbale) si constientizeaza nevoia unei updatari a vestimentatiei.

In postul de ieri spuneam ca pe monoranu.ro o sa scriu mai mult chestii personale si cineva imi spunea intr-un comentariu ca ii place cum scriu si mai exact, deschiderea cu care relatez lucruri personale si maniera in care le imbin cu subiecte ce tin de marketing. O fi oare vreun fault de-al meu faptul ca nu pot sa scriu decat marketing related stuff?

More from my site

  • Research-ul, acest cosmar al marketerilorResearch-ul, acest cosmar al marketerilor
  • The generation gap.The generation gap.
  • Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!
  • Chiar nu ne pricepem toti la marketing.Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Vocabularul studentilor si curiozitatea.Vocabularul studentilor si curiozitatea.
  • We should get better at marketing over time!We should get better at marketing over time!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, Marketing, research Etichete: Marketing, research, trend, vanzatoare

Comentarii

  1. Yoyo a zis

    7 ianuarie, 2010 la ora 2:09 pm

    e bine si frumos ce scrii, din punctul meu de vedere. si daca e sa ne gandim nitel, daca nu ai scrie si lucruri personale pe blog, ar mai fi atatia cititori? e normal sa mai fie un post cu si despre tine, altfel ar fi prea serios. avea dreptate persoana care spunea ca imbini foarte bine partea personala cu marketingul. eu iti urez la cat ai multe posturi de acum inainte 🙂

    Răspunde
  2. Yoyo a zis

    7 ianuarie, 2010 la ora 2:13 pm

    cat despre vestimentatie (vorbeste o femeie), e normal sa fie toata lumea preocupata de cum se imbraca la job…stim cu totii ca nu mai e o noutate faptul ca suntem criticati sau admirati pentru modul in care ne imbracam…am ajuns sa cred ca haina face pe om, desi lucrurile nu ar trebui sa stea asa. si ca sa completez, nu e vorba doar de vanzatori, desi e foarte important pentru ca intra in contact cu multa lume, e vorba de mai toate job-urile, pentru ca, cum am spus mai sus, in ziua de azi se pune foarte mult accent pe asa ceva…si daca gresesti, esti taxat foarte dur…

    Răspunde
  3. marius a zis

    8 ianuarie, 2010 la ora 12:09 am

    succes in continuare si la cat mai multe posturi

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d