Ieri mergeam cu masina spre casa si am vazut 2 billboarduri pe care scrie POC si mai jos o adresa de internet. www.pocromania.ro. Ce-o fi? Stie careva despre ce e vorba? Ne dam cu parerea? E unul din teasingurile care mi-a atras atentia. Am ajuns acasa am intrat pe site si sincer n-am fost prea surprins cand am vazut aceeasi chestie ca si pe panou. POC si cica aflam mai multe dupa 12 aprilie. Pai si pana atunci ce facem?
Asadar despre ce credeti ca e aceasta campanie? Astept idei.
ioanADoroftea a zis
Si eu eram curioasa. Am cautat pe WordPress si toate cele si nu am gasit nimic despre. Cat despre dat cu parerile, nu ma pricep. Am mai incercat sa-mi dau cu parerea la o campanie de asta de teasing si nu am nimerit-o. Stie Leo Burnett ce face. O sa ne stoarca mintilecu asta. E posibil ca unii din cei interesati sa uite pana pe 12 aprilie. Mi se pare o perioada cam lunga…
Adrian Monoranu a zis
@Ioana: Asa e, perioada e cam lunga. O sa se decoloreze si billboard-ul pana atunci. 🙂
mmrn a zis
POC= piece of cake 😀 …lasand gluma la o parte , culorile ma cam duc cu gandul la JOE , deci ar putea face astia cu napolitanele vreo campanie..cel putin eu asa cred..de ce dupa 12 aprilie..asta ramane de vazut 🙂
Adrian Monoranu a zis
@mmrn: sa stii ca la Joe m-am gandit si eu dar n-am vrut sa influentez. 🙂
mmrn a zis
later : pe 12 aprilie 1994 , Senatul Romaniei a aprobat Legea privind taxele si impozitele…deci chiar e POC condus acum de Guv BOC pentru Romanica :))
mmrn a zis
too late 🙂 poate lanseaza vreun produs nou cine stie ? stiu ca LeoBurnett a lucrat la chestiunea asta http://whois.domaintools.com/pocromania.ro 🙂
cipoc a zis
si doar le-am zis sa scrie cipoc..dracu` sa`i ia, nu le mai dau banii:))
andrei sandu a zis
Cu siguranta va fi pop-corn, sau cel putin asa ar trebui…
Scheme Pariuri a zis
Eu cred ca e vorba de ceva despre vreun Supermarket… sau despre Boc – Poc :)))
alex negru a zis
daca gaseste cineva o explicatie logica pentru care nu au bagat un formular gen „anunta-ma cand e 12 aprilie” sa imi spuna si mie.
Adrian Monoranu a zis
@alex negru: pai scrie-le celor de la Leo fiindca se pare ca ei sunt autorii. poate e totusi un teasing gradual. vom vedea daca nu ne plictisim pana atunci. 2 luni e cam mult, zic si eu.
stef a zis
si daca vreounul pune vreo bomba sau mai stiu eu ce nebunie (ca tot se grabesc unii sa avem scut antiracheta?)…si POC Romania :))??
Adrian Monoranu a zis
@stef: chiar la scutul asta nenorocit nu m-am gandit dar acuma ca ai scris tu comentariul asta sigur o sa ajunga careva pe site la mine cautand „scut antiracheta” :)).
DAM a zis
starneste curiozitatea si are timp sa se imprime in minte…si eu cred ca e vb de un nou produs de la Joe. napolitanele care fac „poc” in stomac?:)) si daca nu ma insel, se vor afla mai multe chiar dupa Postului Pastelui.. ceva dulce cu lapte .. hm
pisi a zis
aaaa!!..deci nu sunt singura careia i-a atras atentia aceste panouri … mmm…despre ce o fi vorba ?
Bogdan Florin a zis
Imi vin in minte vreo 3 idei:
1. o palma peste fața lui Geoana sa se trezeasca din betia flacarii violet (ori purpuriu-roz cum s o mai vedea) concomitent cu adoptarea noii constitutii.(ori iese la iveala al doilea film cu Geoana)-ceva din zona asta
2. mesaj sec, campanie promovare produse alimentare – dulciuri mai degraba, posibil legat de taxa fast food
3. ciocnirea oualelor de pasti pe anul 2010 ori vreo pacaleala de 12 aprilie in loc de 1 aprilie 😀
Sunt mai bine de 2 luni, sigur ma pierd pana atunci. :))
Doru a zis
desi suna foaaarte amatoricesc, tinand cont de volumul actual de clienti al marilor jucatori din outdoor (Affichage, Euromedia s.a.), cei de la LB si-au permis sa dubleze perioada de expunere a campaniei de teasing cu inca o luna; altfel nu-mi explic de ce sa faci un teasing atat de agresiv pe o perioada atat de lunga. Nici eu, sincer, nu sunt convins de asta, dar e totusi o teorie, nu? 🙂
Oricum, aflu luni si revin.
stef a zis
@adrian si uite asa ti-am crescut traficul..nu ca ai avea neaparat nevoie…si poate le vine vreo idee de marketing in legatura cu acest S C U T 🙂 si trecand la lucruri „serioase” tot pe mana lui Joe merg iar daca se dovedeste a nu fi Joe atunci inseamna ca si-au ales cam prost cromatica si cateva alte elemente de design..si deci tot Joe iese in castig 🙂
mira a zis
nu stiu de voi dar eu zic ca e un proiect care vizeaza blogurile ,nu cred ca are treaba cu politica sau piata produselor alimentare ….e doar o abordare mai „ciudata” in promovare …a cui? vom afla
dar va rog sa-mi spuneti ca v-ati dat seama cand ati citit site-ul (POC) ca promoveaza Bucurestiul si nu numai ( modul de abordare e mai occidental), incearca si ei ceva.:)
Ioana a zis
Si eu sustin ca e un produs de la Joe. Pe langa culori…mai e si steluta din spatele POC-ului…sunt elemente foarte comune JOE…deci…vom vedea
mmrn a zis
mai ales ca 12 cade intr-o joi..atunci e cea mai puternica flacara violet 🙂 cei de la LeoBurnett o sa fie influentati energetic 😀 😀
bibire a zis
Joe trebuie sa fie…
cine stie ce tampenii mai scot astia:)
Doru a zis
Nu e Joe, si nu e nici o campanie comerciala. E doar o cercetare facuta de Asociatia Proprietarilor de Media Outdoor (nu stiu daca numele e cel corect), de tip „POW” (proving outdoor works)
http://www.bandt.com.au/news/b0/0c02f1b0.asp
Adrian Monoranu a zis
@Doru: N-ai sa ma crezi dar m-am gandit ca ar putea fi un experiment. Ma gandeam cu au de gand sa masoare si cat de relevante vor fi rezultatele avand in vedere ca mesajul este totusi unul destul de simplu si nu poate fi comparat cu vreo campanie per se. Tu esti sigur de faptul ca e o cercetare, adica ai informatii certe?
Tv Online a zis
Acum nu sunt un specialist dar cine o sa mai tina minte POC ROMANIA PUNCT RO in luna aprilie? Asa de mult trebuie sa tina perioada? Eu cred ca omul isi pierde interesul pt POC chiar daca o sa vada zilnic afislul ala pana in Aprilie. Poate doar cand o sa dispara „era ceva aici; poc…….. xar care era adresa ? ” 😀 Mi se pare prea mult si cred ca este legat de napolitanele JOE 😀
Alex a zis
dupa cum arata fundalul pare sa fie ceva legat de dulciuri, poate chiar un nou produs de la JOE. Parca ne-am uita la Lost 🙂
Adrian Monoranu a zis
@Alex: da, si blogul meu devine un soi de forum pe tema „ce e poc romania?” :))) tre sa imi caut hosting ma bun. :))
Doru a zis
@mono: 100% corecte, direct de la sursa. E o copie (nu stiu cat de corect adaptata) a campaniei din Australia.
Eugen a zis
O fi noua televiziune a lui Patriciu ? E cineva cu multi bani care a lansat questia asta. Sau cumva serviciile 3G de la Cosmote ?
ionut socol a zis
primele doua supozitii se indeapta spre popcorn si joe, semiotic vorbind…. poate fi plauzibila si partea cu unui studiu care sa masoare impactul unui billboard ad pe internet…. dar avand in vedere criza actuala cred ca pica.
cand am citit prima data POC m-am gandit la 2 chestii… pungutele de protectie folosite la ambalaje si la paintball, dar daca campania se desfasoara si in afara iasiului atunci pica si paintballul….
trangand o linie cred ca trebuie sa ne mai concentram…
@ioanADoroftea: te rog mult de tot, poti sa imi explici si mie cum ai cautat tu in wordpress despre campania asta, vreau sa imi incerc si eu norocul ? =))
Monoranu a zis
@ionut socol: am sa-ti raspund eu. intri pe wordpress.com si ai sus o fereastra de cautare pentru toate blogurile hostate pe wordpress.com. nu te mai da rotund ca te faci de ras si ai noroc ca nu ti-a dat ea peste nas desi cred ca o sa o faca in curand. u’re about to be bitchslapped. 🙂
Bogdan Florin a zis
bitchslapped = POC :))))damn it! vreau sa cred ca e din zona vreunui produs/serviciu for za people. nu e joe :))) flacara violent, 12 cade joi…..o fi luna plina? :)))))
Doru a zis
@ionut socol: studiul nu e o supozitie, e o certitudine. Din cate am inteles, va fi vorba de o cercetare sindicalizata (nu am intalnit termenul pana acum decat in teorie, deci te rog @mono sa ma corectez daca gresesc).
Tragand o linie la randu-mi, eu unul o sa ma „deconcentrez” [ 🙂 ] si o sa astept cu nerabdare rezultatele studiului, care sper ca vor fi o resuscitare binevenita a cumpararii de media outdoor.
Adrian Monoranu a zis
@doru: nu cred ca ai gresit. cercetarea sindicalizata presupune un efort colectiv al mai multor jucatori din aceeasi industrie cu scopul de a afla informatii de uz comun. in cazul de fata cred ca avem toate motivele sa credem ca e vorba despre asaceva. 🙂
@ionut: hai sa nu mai facem judecati cu „e corect” sau „e incorect”. chestiile astea sunt subiective in absenta unei reguli. eu ar trebui sa stiu avand in vedere profesia mea. 🙂
ionut socol a zis
@mono eu consider sa cred ca este incorect spus „Am cautat pe WordPress ” …. stiam si eu de blogurile de pe wp si compania…. am si eu… :p
@doru nu te-am contrazis, doar ca imi vine outin mai greu sa cred, nu poti sa imi schimbi asta, chiar da ma mai rogi inca odata
Doru a zis
@ionut: nu te-am rugat sa ma crezi si nici nu am insinuat ca ma contrazici; am dorit doar sa punctez faptul ca nu am aruncat o pastila ci informatia respectiva e 100% sigura (ca in jurnalism :)) )
pic-poc a zis
este vorba de relansarea retelei de hipermarket-uti PIC dar sub alt nume,Poc!;)
uau a zis
Adrian Monoranu Says:
@mmrn: sa stii ca la Joe m-am gandit si eu dar n-am vrut sa influentez. 🙂
Adrian Monoranu Says:
@Doru: N-ai sa ma crezi dar m-am gandit ca ar putea fi un experiment. Ma gandeam cu au de gand sa masoare si cat de relevante vor fi rezultatele avand in vedere ca mesajul este totusi unul destul de simplu si nu poate fi comparat cu vreo campanie per se.
:O orice idee aveti, adrian monoraru s-a gandit deja la ea si a analizat-o
Adrian Monoranu a zis
@uau: daca m-am gandit nu inseamna ca am si dreptate. si nu sunt singurul care are dreptul sa gandeasca dar am dreptul sa-mi exprim opiniile. si din cate stiu cred ca oricine poate avea mai multe opinii. sau tu te gandesti doar la cate un singur lucru pe rand? avand in vedere ca ii stiu si pe mmrn si pe doru cred ca nu i-am deranjat daca le-am zis ca m-am gandit si eu la asta. nu e ca si cum cineva ar trebui sa aiba monopol asupra unei idei. si cum si ei ma stiu pe mine, nu prea imi fac probleme. cat despre tine, data viitoare poate te semnezi cu un nume si un mail mai real ca sa nu mai ajungi in spam. si poate o sa fii in stare sa-mi scrii si numele corect. uau!
uau a zis
da, ma, ok, np, virgula.
Adrian Monoranu a zis
@uau: da, ma, ok, np, virgula, spam! adica tot acolo ai ajuns. mai incearca un alt email!
Ubalu a zis
desi nu stiu, si ala mi se parea ca avea destul de mult potential pentru a fi adresa de mail. cred ca-i numele de vina. poate fiindca „uau” are numai vocale dintre care una se repeta. acum chiar seamana cu un nume autentic.
Adrian Monoranu a zis
@ubalu: esti perseverent. merge!
Ubalu a zis
sa-ti povestesc ce-am mai descperit: las io un comentariu si imi zice „awaiting comment moderation”. reflectez un pic si-mi dau seama ca as avea ceva de adaugat si mai adaug un comentariu. cand ma uit apoi la comentarii vad doar ultimul comentariu cu pending moderation, iar celalalt a disparut. ma gandeam ca apare el dupa ce primeste acordul tau dar n-a aparut. tu esti in spatele acestei intamplari sau e un bug wordpress?
Monoranu a zis
@Ubalu: Unul l-am gasit in spam si unul in pending. Habar n-am cum. Aluia din spam nu i-am mai dat approve ca deja lamurisem problema.
skylark a zis
Este vorba de o mare teapa. Nu e o reclama la nici un serviciu sau produs, este doar o cercetare de popularitate a publicitatii outdoor facuta de firmele implicate.
Asemenea cercetari s-au mai facut si la altii, ia uite aici:
http://oma.org.au/media/Image/cache/R2200-pow.jpg
http://oma.org.au/media/Image/cache/R2200-powShop.jpg
La ei i-au zis POW = Proving Outdoor Works
La noi i-au zis POC = Proving Outdoor C…..
Mai bine i-ar fi zis POS = Proving Outdoor S..ks!
alexandrina a zis
Si eu care ma gandeam ca macar de aici aflu ce e cu POC pocul asta, deja am inceput sa ma plictisec de el…
Alex a zis
bani prin click`uri? 🙂
Alec a zis
Eu sunt de acord cu Doru. Mai ales ca se explica si durata foarte lunga a campaniei. Adica, mari jucatori din outdoor si-au pus la dispozitie resursele pentru a obtine niste date relevante despre outdoor-ul de pe piata romaneasca si consumatorul tipic.
Doru a zis
@skylark: OMG! In sfarsit cineva a deslusit misterul! 😛 :))
” Doru Says:
February 8th, 2010 at 5:37 pm
Nu e Joe, si nu e nici o campanie comerciala. E doar o cercetare facuta de Asociatia Proprietarilor de Media Outdoor (nu stiu daca numele e cel corect), de tip “POW” (proving outdoor works)
http://www.bandt.com.au/news/b0/0c02f1b0.asp„
Adrian Monoranu a zis
@Doru: Dar de alexandrina ce zici? Nici macar nu s-a chinuit sa citeasca comentariile. Cred ca la fel a facut si skylark. 🙁
Doru a zis
@mono: se pare ca au apus vremurile alea in care fiecare folosea internetul in primul rand pt a se informa 🙂
alina a zis
Cred ca e vorba despre „flacara violet”
Adrian Monoranu a zis
@alina: aoleu, asta-mi mai lipsea. :))))))
cristi a zis
pocromania.blogspot.com
Cris a zis
reclama e cu siguranta la Joe, Leo Burnett e fondatoru unei mari companii de publicitate care face spoturi si pentru Joe, pe langa alte marci la care nu ar avea rost „Poc”u
Adrian Monoranu a zis
@cris: tu nu ai citit comenturile anterioare? 🙂
voicu a zis
nu e nici o reclama la vreun produs.
va fi un nou partid politic.
initialele nu vi le dezvalui, dar P vine de la …partid! 🙂
Adrian Monoranu a zis
@voicu: hai ca asta cu partidul e noua. buna totusi! :))
marco a zis
e clar JOE. culorile tradeaza 🙂 – si asa face punga de napolitane cand se deschide: POC ! oricum, in ultima vreme vand mai mult aer decat napolitane…
sAD!q a zis
e reclama la prezervative cu diferite arome
ionut a zis
a iesit penescu de la inchisoaere…afacerile merg bine si pe langa PIC lanseaza un nou lant de supermarket-uri POC…merge??
Vali a zis
o fi vreo campanie de diversiune/dezinformare
Andrei M3 a zis
Eu am vazut pe unele panouri culoare de la poc. Panourile apartin paginii aurii. Si apoi am vazut la unul din ecranele amplasate prin oras, reclama de la paginii aurii . In timpul reclamei cand se deschide o carte apare poc in culorile de pe bannere. Poate asta o fi .
Mihaela a zis
Eu nu pot sa imi dau seama cum v-a putut duce cu gandul la Joe… Daca v-ar fi pus la scoala sa realizati vreodata un brand identity book sau macar sa analizati unul, ati fi inteles cat de importante sunt culorile pentru un logo. Ca are mov si galben? O avea, dar mai e si rosu. Plus ca nu e acel mov atat de popular, gasit pe ambalajele Joe.
Sincer, pe mine m-a dus cu gandul la ceva detergent, in prima instanta, insa dupa ce am stat si m-am gandit putin am realizat ca habar n-am pt ce naiba pot sa faca o asemenea campanie de teasing. Si da, perioada pe care se intinde campania e mult prea mare. O sa uitam de POC pana atunci :))
Adrian Monoranu a zis
Fratilor, cititi naibii comentariile de mai sus! Nu ca m-as supara ca imi dati comenturi dar poate asa aflati si voi despre ce e vorba. Au scris si Doru (de vreo 3 ori) si Skylark despre ce e vb.
Mihaela a zis
Urat te mai poti exprima. Am citit absolut toate comentariile de mai sus. Dezamagitor. Nu te cunosc da` macar respecta-ti cititorii… sa zicem asa. Nu pe mine personal, pt ca am nimerit din greseala aici.
Referitor la informatiile postate de respectivii useri, nu cred, pana nu vad. Punct.
andra a zis
e aceeasi chestie ca si cu „who is zu?”si a aparut radio zu…probabil apare un nou radio sau televizuine „poc”.iar cat despre grafica afisului ma duce cu gandu la ciocolata cu rom…
Adina a zis
Sunt de acord cu Mihaela.
Si eu am citit toate comentariile si cu toate astea nu e nimic sigur 100%,nu a intrat Leo Burnett sa va felicite ca ati descoperit misterul.. Asadar oamenii isi pot da in continuare cu parerea, lucru pe care de altfel l-ai cerut chiar tu: „Asadar despre ce credeti ca e aceasta campanie? Astept idei.”
doru a zis
…daca nu intra raposatul Leo sa posteze aici sa confirme, e clar ca argumentele sunt de prisos :))
Adrian Monoranu a zis
@doru: hai sa ne retragem. lasa lumea sa zica ce crede. pana la urma cred ca asta e si ideea intregului studiu. cu siguranta va exista si o perioada in care se va masura impactul si blogul meu va fi un instrument bun. 🙂
Mihaela a zis
Sunt dezamagita… Are dreptate Badea cu „blogarasii”. Merci Adina pt sustinere. Bafta cu blogul, sper sa ajunga #1 si sa il vedem in manualele de publicitate, marketing si asa mai departe.
Cezar a zis
Un lucru e clar, eu unul nu am retinut foarte bine mesajul cu „pocromania.ro” si am dat peste siteul „poc.ro” si mi-am dat seama cat de mult o sa ii creasca numarul de vizitatori respectivului.
shine a zis
Sa nu fie lantul de magazine PIC relansat sub numele de POC :))
Mara a zis
e f simplu…daca studiem atenti panoul vom vedea ca sunt culorile specifice napolitanei Joe…asa ca Poc asta renumit e un nou ambalaj,sau o noua promotie..sau ceva nou de la Joe
ioanADoroftea a zis
Revin in sfarsit la acest articol.
@Ionut Socol: Imi pare rau ca dintr-un motiv sau altul nu ai inteles ce am avut de spus (sau nu ai vrut). Daca stii cum functioneaza totul, de ce incerci sa faci lumea sa creada altceva? Poate crezi ca nu stiam eu despre ce vorbesc si ai vrut sa ma verifici. O fi si asta vreo tactica.
@Mono: Tnx pentru sustinere. 😉
valy valy a zis
Este vorba despre o campanie impotriva firmelor mici din outdoor facuta de marii jucatori ,ptr a-i scoate de pe piata pe cei mici,cred………………
Radu a zis
Asa cum ziceam si Andrei M3, sigura este la Pagini Aurii.
fratele a zis
E? sunteti multumiti? da , da ! voi ! de la leo!
uitati cate comentari s-au strans aici!
va apucati voi sa puneti semne din benzi desenate prin oras.
normal ca toti sunt curiosi, sa nu credeti ca e un succes nebanuit, asa e natura omului.
oricum, daca nu face ceva „poc” chiar si la modul figurat in aprilie… lumea o sa isi schimbe parerea despre voi.
Asa ca, sa va ganditi bine ce faceti cand faceti poc!
the finder a zis
http://www.smvgroup.com/offices/bucharest.html
unul din marii clienti este http://www.kraftfoodscompany.com/pages/welcome.aspx
raspuns final….. produs alimentar de la KRAFT
P.S. http://www.kraftrecipes.com/home.aspx
Adrian Monoranu a zis
@the finder: nu am publicat tot comentariul pentru ca nu vreau sa dau nastere unor discutii cu privire la ceea ce inseamna privacy. cine vrea le poate gasi de pe rotld. de altfel au mai zis altii mai sus chestiile astea. nu e chiar ok sa public si mailul celui care l-a inregistrat. cine stie ce nebuni mai sunt pe lumea asta, poate se apuca vreunul sa-l ia la intrebari. :))
andrei a zis
Eu cred ca trebuie sa faca poc la propriu, daca nu…nasol. Nu poti face orice sa poc!neasca, decat daca ai un „bici” din (stiti voi ce). Sigur se lanseaza un produs care face poc! la propriu.POP-CORN oare? Ar fi perfect… see ya
kiki a zis
o prostia poc asta
kiki a zis
ce mai mare prostie
silvia a zis
Poate vine de la Publicitatea Outdoor Conteaza…. ceva de genul acesta
daniel a zis
E o branduire nimic mai mult..deja brandu capata interes. de acest brand se va putea lipi ce vor muschii celui care l-a creat..Asta e tot.
Il patentezi, apoi bagi bani in reclama, creezi astfel un brand, dupa care il vinzi daca vrei . Piata e ca buretele dupa acest brand deja.Cine stie ce va fi chibrite, blugi, biscuiti, tigari orice care se ataseaza bine de aceasta nume.
Succes
Mihai a zis
O luna de zile si nici un raspuns exact.
Lucreaza cineva in publicitate?
POC – Poate Outdoor-ul Convinge, campanie realizata de retelele de afisaj outdoor
POCROMANIA – Poate Outdoor-ul Convinge Romania
Simplu si la obiect, nu?
Adrian Monoranu a zis
@Mihai: Raspunsul a aparut de la Doru inca de pe la inceputul campaniei. Ba mai mult cred ca unii au pus si link catre dovezi ale altor campanii similare de afara. Se vede in comentarii. Eu am lasat lumea sa vorbeasca in continuare pentru ca va fi un un bun barometru pentru ceea ce va urma, adica studiul de care vb Florin. 🙂
Florin a zis
e o campanie publicitara, pentru a vedea rezultatele outdoorului. se monitorizeaza vizitatorii pe site si se vede unde a avut cel mai mare impact campania, in ce oras.
campanii de acest gen s-au facut si in alte tari, sub alt nume. De exemplu, PAC.
Mihai a zis
Ok, asa este, am vazut ce a scris Doru, am vrut numai sa dau denumirea exacta a campaniei, ce inseamna POC.
doru a zis
cred ca abrevierea vine de la Publicitatea Outdoor Conteaza, asa cum a mentionat @silvia.
Andrei M3 a zis
Am vazut astazi in Constanta pe un televizor amplasat in centrul orasului, reclama de la paginii aurii in culorile poc si inclusiv a aparut POC ! deci gata…am solutionat problema. POC vineimpreuna cu paginii aurii 😀
valy valy a zis
nu are nicio legatura cu paginii auri sau joe …..o sa vedeti
anca a zis
este o strategie de marketing..parerea mea…asa a facut si moevenpick…a scris numele sau peste tot prin america ..toata lumea se intreba ce este si dupa o perioada de reclame peste reclame…s-a dus la nestle si a cerut o intalnire cu directorul…cand s-a prezentat, directorul de la nestle a fost foarte mirat ca respectivul este moevenpick si a intrebat ce este de fapt cu aceste reclame…la care barbatul a raspuns ‘orice vrei tu’ si asa a vandul numele celor de la nestle, care au lansat o inghetata…deci…nu e o idee rea cea cu poc
KkK#@LoVe_U-CoNvErSe a zis
Nu PrEa PoT sA vA zIk Asa DaR U pOt Sa GhIcEsC … CeL PuTiN Yo Cred ca e un supermarcket un mall ceva ca in romanica noastra numai deastea se fac ca cica suntem si noi in criza .. prostii!!!
Alex a zis
POC ROMANIA , POCNITI-VA 😡
Nicco a zis
Nu cumva e vorba de o greseala? Cred ca vom afla ceva in plus pe 1 aprilie!
Nicco a zis
Si inca ceva. Accesarea paginii poate arata cat de multi suntem cei interesati de NIMIC!
ganditorul a zis
dupa cum vad spune poc romania deci trebuie sa existe un poc si pt. alta tara
Flaviu Pastor a zis
publicitatea outdoor conteaza
a name a zis
@ Cezar: poc.ro este al prietenului meu..si cred ca dupa vreo 2 zile de la aparitia panourilor publicitare au sarit toti prietenii pe el: „Ce ma iti faci reclama prin oras?” :))
Ar fi trebuit sa-l inregistreze…caci el foloseste nickname-ul asta cu mult inainte de pocromania 😛
a name a zis
ps: Publicitatea Outdoor Conteaza nu suna a…snobism? :)) adica totusi..2 cuvinte in romana si unul in engleza? Nasol si total neinspirat
I N L a zis
cred si sunt oarecum sigur
ce brand de pe piata isi face in momentul de fata f multa reclama
pagini aurii
in mod sigur ar vrea sa fie un fel de cautare, ceva de genu 11x xxx de la romtelecom
om trai si om vedea
cvic a zis
Eu….eu cred…că……eu cred că e o vrăjeală:D
Omu cu raspunsu a zis
Cautati pe google.com Pops cereal 😉 Izbitoare asemanarea de sigle!
Anna a zis
Am 2 idei:
1)Teapa,ceva de aceste gen.
2)Intrarea in carte recordurilor cu cea mai mare bomba. 😉
EU a zis
deci eu cred ca e cv de genul : CEA MAI MARE TZEAPA
Attitude a zis
Eu cred ca au vrut sa semnalizeze gropile din Bucuresti :)) mai dai intr-o groapa mai faci POC mai mergi ce mai mergi iar POC!!! :))))
ttttttttttt a zis
poc poc urmeaza dupa poc
ttttttttttt a zis
romania va avea 8 pasi de facut incepand cu poc .
joe a zis
este romtelecom
se rebranduieste in T mobile.
a aparut si la tv cu familia Telcu bla bla
si apoi o sa umbple toate reclamele din oras cu t mobile
Alex Danu a zis
Intrati pe site, stergeti cookieurile si o sa va apara noul text in partea de jos. POC inseamna Publicitatea Outdoor Conteaza, a fost o cercetare de piata iar pe 1 mai se asteapta rezultatele!
Adica nu Joe, nu T Mobile, nu Pagini Aurii (si ei au folosit un POC pentru m.paginiaurii.ro), nu alte bazaconii, ci asa cum au spus unii, POC e POW!
Q.E.D!
Mikyutzz a zis
>.> da pe site scrie k din 5 mai apar noi informatii…umm…tot nu inteleg :)) :”> 😀
poc a zis
poate imi fac mie reclama 😀
http://poc-graphix.workspace.ro/
friv a zis
inca un poc pentru tara