Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Ce e cu Poc Romania?

Scris de Adrian Monoranu pe 6 februarie, 2010 116 comentarii

Ieri mergeam cu masina spre casa si am vazut 2 billboarduri pe care scrie POC si mai jos o adresa de internet. www.pocromania.ro. Ce-o fi? Stie careva despre ce e vorba? Ne dam cu parerea? E unul din teasingurile care mi-a atras atentia. Am ajuns acasa am intrat pe site si sincer n-am fost prea surprins cand am vazut aceeasi chestie ca si pe panou. POC si cica aflam mai  multe dupa 12 aprilie. Pai si pana atunci ce facem?

Asadar despre ce credeti ca e aceasta campanie? Astept idei.

More from my site

  • Deschidem, deschidem, dar ce?Deschidem, deschidem, dar ce?
  • Welcome Pack to College! (p)Welcome Pack to College! (p)
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Dragostea de carte schimba lumea!Dragostea de carte schimba lumea!
  • Vin la Oaie!Vin la Oaie!
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Promotions Etichete: campanie, poc romania, teasing

Comentarii

  1. ioanADoroftea a zis

    6 februarie, 2010 la ora 12:08 pm

    Si eu eram curioasa. Am cautat pe WordPress si toate cele si nu am gasit nimic despre. Cat despre dat cu parerile, nu ma pricep. Am mai incercat sa-mi dau cu parerea la o campanie de asta de teasing si nu am nimerit-o. Stie Leo Burnett ce face. O sa ne stoarca mintilecu asta. E posibil ca unii din cei interesati sa uite pana pe 12 aprilie. Mi se pare o perioada cam lunga…

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    6 februarie, 2010 la ora 12:25 pm

    @Ioana: Asa e, perioada e cam lunga. O sa se decoloreze si billboard-ul pana atunci. 🙂

    Răspunde
  3. mmrn a zis

    6 februarie, 2010 la ora 1:30 pm

    POC= piece of cake 😀 …lasand gluma la o parte , culorile ma cam duc cu gandul la JOE , deci ar putea face astia cu napolitanele vreo campanie..cel putin eu asa cred..de ce dupa 12 aprilie..asta ramane de vazut 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      6 februarie, 2010 la ora 1:33 pm

      @mmrn: sa stii ca la Joe m-am gandit si eu dar n-am vrut sa influentez. 🙂

      Răspunde
  4. mmrn a zis

    6 februarie, 2010 la ora 1:31 pm

    later : pe 12 aprilie 1994 , Senatul Romaniei a aprobat Legea privind taxele si impozitele…deci chiar e POC condus acum de Guv BOC pentru Romanica :))

    Răspunde
  5. mmrn a zis

    6 februarie, 2010 la ora 1:36 pm

    too late 🙂 poate lanseaza vreun produs nou cine stie ? stiu ca LeoBurnett a lucrat la chestiunea asta http://whois.domaintools.com/pocromania.ro 🙂

    Răspunde
  6. cipoc a zis

    6 februarie, 2010 la ora 6:12 pm

    si doar le-am zis sa scrie cipoc..dracu` sa`i ia, nu le mai dau banii:))

    Răspunde
  7. andrei sandu a zis

    6 februarie, 2010 la ora 6:38 pm

    Cu siguranta va fi pop-corn, sau cel putin asa ar trebui…

    Răspunde
  8. Scheme Pariuri a zis

    6 februarie, 2010 la ora 7:04 pm

    Eu cred ca e vorba de ceva despre vreun Supermarket… sau despre Boc – Poc :)))

    Răspunde
  9. alex negru a zis

    6 februarie, 2010 la ora 9:40 pm

    daca gaseste cineva o explicatie logica pentru care nu au bagat un formular gen „anunta-ma cand e 12 aprilie” sa imi spuna si mie.

    Răspunde
  10. Adrian Monoranu a zis

    6 februarie, 2010 la ora 10:00 pm

    @alex negru: pai scrie-le celor de la Leo fiindca se pare ca ei sunt autorii. poate e totusi un teasing gradual. vom vedea daca nu ne plictisim pana atunci. 2 luni e cam mult, zic si eu.

    Răspunde
  11. stef a zis

    6 februarie, 2010 la ora 10:37 pm

    si daca vreounul pune vreo bomba sau mai stiu eu ce nebunie (ca tot se grabesc unii sa avem scut antiracheta?)…si POC Romania :))??

    Răspunde
  12. Adrian Monoranu a zis

    6 februarie, 2010 la ora 11:27 pm

    @stef: chiar la scutul asta nenorocit nu m-am gandit dar acuma ca ai scris tu comentariul asta sigur o sa ajunga careva pe site la mine cautand „scut antiracheta” :)).

    Răspunde
  13. DAM a zis

    7 februarie, 2010 la ora 12:02 am

    starneste curiozitatea si are timp sa se imprime in minte…si eu cred ca e vb de un nou produs de la Joe. napolitanele care fac „poc” in stomac?:)) si daca nu ma insel, se vor afla mai multe chiar dupa Postului Pastelui.. ceva dulce cu lapte .. hm

    Răspunde
  14. pisi a zis

    7 februarie, 2010 la ora 12:07 am

    aaaa!!..deci nu sunt singura careia i-a atras atentia aceste panouri … mmm…despre ce o fi vorba ?

    Răspunde
  15. Bogdan Florin a zis

    7 februarie, 2010 la ora 12:17 am

    Imi vin in minte vreo 3 idei:
    1. o palma peste fața lui Geoana sa se trezeasca din betia flacarii violet (ori purpuriu-roz cum s o mai vedea) concomitent cu adoptarea noii constitutii.(ori iese la iveala al doilea film cu Geoana)-ceva din zona asta
    2. mesaj sec, campanie promovare produse alimentare – dulciuri mai degraba, posibil legat de taxa fast food
    3. ciocnirea oualelor de pasti pe anul 2010 ori vreo pacaleala de 12 aprilie in loc de 1 aprilie 😀
    Sunt mai bine de 2 luni, sigur ma pierd pana atunci. :))

    Răspunde
  16. Doru a zis

    7 februarie, 2010 la ora 12:18 am

    desi suna foaaarte amatoricesc, tinand cont de volumul actual de clienti al marilor jucatori din outdoor (Affichage, Euromedia s.a.), cei de la LB si-au permis sa dubleze perioada de expunere a campaniei de teasing cu inca o luna; altfel nu-mi explic de ce sa faci un teasing atat de agresiv pe o perioada atat de lunga. Nici eu, sincer, nu sunt convins de asta, dar e totusi o teorie, nu? 🙂
    Oricum, aflu luni si revin.

    Răspunde
  17. stef a zis

    7 februarie, 2010 la ora 12:48 am

    @adrian si uite asa ti-am crescut traficul..nu ca ai avea neaparat nevoie…si poate le vine vreo idee de marketing in legatura cu acest S C U T 🙂 si trecand la lucruri „serioase” tot pe mana lui Joe merg iar daca se dovedeste a nu fi Joe atunci inseamna ca si-au ales cam prost cromatica si cateva alte elemente de design..si deci tot Joe iese in castig 🙂

    Răspunde
  18. mira a zis

    7 februarie, 2010 la ora 6:38 pm

    nu stiu de voi dar eu zic ca e un proiect care vizeaza blogurile ,nu cred ca are treaba cu politica sau piata produselor alimentare ….e doar o abordare mai „ciudata” in promovare …a cui? vom afla
    dar va rog sa-mi spuneti ca v-ati dat seama cand ati citit site-ul (POC) ca promoveaza Bucurestiul si nu numai ( modul de abordare e mai occidental), incearca si ei ceva.:)

    Răspunde
  19. Ioana a zis

    8 februarie, 2010 la ora 3:09 pm

    Si eu sustin ca e un produs de la Joe. Pe langa culori…mai e si steluta din spatele POC-ului…sunt elemente foarte comune JOE…deci…vom vedea

    Răspunde
  20. mmrn a zis

    8 februarie, 2010 la ora 4:41 pm

    mai ales ca 12 cade intr-o joi..atunci e cea mai puternica flacara violet 🙂 cei de la LeoBurnett o sa fie influentati energetic 😀 😀

    Răspunde
  21. bibire a zis

    8 februarie, 2010 la ora 4:46 pm

    Joe trebuie sa fie…
    cine stie ce tampenii mai scot astia:)

    Răspunde
  22. Doru a zis

    8 februarie, 2010 la ora 5:37 pm

    Nu e Joe, si nu e nici o campanie comerciala. E doar o cercetare facuta de Asociatia Proprietarilor de Media Outdoor (nu stiu daca numele e cel corect), de tip „POW” (proving outdoor works)
    http://www.bandt.com.au/news/b0/0c02f1b0.asp

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      8 februarie, 2010 la ora 6:07 pm

      @Doru: N-ai sa ma crezi dar m-am gandit ca ar putea fi un experiment. Ma gandeam cu au de gand sa masoare si cat de relevante vor fi rezultatele avand in vedere ca mesajul este totusi unul destul de simplu si nu poate fi comparat cu vreo campanie per se. Tu esti sigur de faptul ca e o cercetare, adica ai informatii certe?

      Răspunde
  23. Tv Online a zis

    8 februarie, 2010 la ora 5:53 pm

    Acum nu sunt un specialist dar cine o sa mai tina minte POC ROMANIA PUNCT RO in luna aprilie? Asa de mult trebuie sa tina perioada? Eu cred ca omul isi pierde interesul pt POC chiar daca o sa vada zilnic afislul ala pana in Aprilie. Poate doar cand o sa dispara „era ceva aici; poc…….. xar care era adresa ? ” 😀 Mi se pare prea mult si cred ca este legat de napolitanele JOE 😀

    Răspunde
  24. Alex a zis

    8 februarie, 2010 la ora 6:13 pm

    dupa cum arata fundalul pare sa fie ceva legat de dulciuri, poate chiar un nou produs de la JOE. Parca ne-am uita la Lost 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      8 februarie, 2010 la ora 6:15 pm

      @Alex: da, si blogul meu devine un soi de forum pe tema „ce e poc romania?” :))) tre sa imi caut hosting ma bun. :))

      Răspunde
  25. Doru a zis

    8 februarie, 2010 la ora 6:17 pm

    @mono: 100% corecte, direct de la sursa. E o copie (nu stiu cat de corect adaptata) a campaniei din Australia.

    Răspunde
  26. Eugen a zis

    9 februarie, 2010 la ora 10:26 am

    O fi noua televiziune a lui Patriciu ? E cineva cu multi bani care a lansat questia asta. Sau cumva serviciile 3G de la Cosmote ?

    Răspunde
  27. ionut socol a zis

    10 februarie, 2010 la ora 12:32 am

    primele doua supozitii se indeapta spre popcorn si joe, semiotic vorbind…. poate fi plauzibila si partea cu unui studiu care sa masoare impactul unui billboard ad pe internet…. dar avand in vedere criza actuala cred ca pica.

    cand am citit prima data POC m-am gandit la 2 chestii… pungutele de protectie folosite la ambalaje si la paintball, dar daca campania se desfasoara si in afara iasiului atunci pica si paintballul….

    trangand o linie cred ca trebuie sa ne mai concentram…

    @ioanADoroftea: te rog mult de tot, poti sa imi explici si mie cum ai cautat tu in wordpress despre campania asta, vreau sa imi incerc si eu norocul ? =))

    Răspunde
  28. Monoranu a zis

    10 februarie, 2010 la ora 12:39 am

    @ionut socol: am sa-ti raspund eu. intri pe wordpress.com si ai sus o fereastra de cautare pentru toate blogurile hostate pe wordpress.com. nu te mai da rotund ca te faci de ras si ai noroc ca nu ti-a dat ea peste nas desi cred ca o sa o faca in curand. u’re about to be bitchslapped. 🙂

    Răspunde
  29. Bogdan Florin a zis

    10 februarie, 2010 la ora 1:01 am

    bitchslapped = POC :))))damn it! vreau sa cred ca e din zona vreunui produs/serviciu for za people. nu e joe :))) flacara violent, 12 cade joi…..o fi luna plina? :)))))

    Răspunde
  30. Doru a zis

    10 februarie, 2010 la ora 2:09 am

    @ionut socol: studiul nu e o supozitie, e o certitudine. Din cate am inteles, va fi vorba de o cercetare sindicalizata (nu am intalnit termenul pana acum decat in teorie, deci te rog @mono sa ma corectez daca gresesc).
    Tragand o linie la randu-mi, eu unul o sa ma „deconcentrez” [ 🙂 ] si o sa astept cu nerabdare rezultatele studiului, care sper ca vor fi o resuscitare binevenita a cumpararii de media outdoor.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      10 februarie, 2010 la ora 9:02 am

      @doru: nu cred ca ai gresit. cercetarea sindicalizata presupune un efort colectiv al mai multor jucatori din aceeasi industrie cu scopul de a afla informatii de uz comun. in cazul de fata cred ca avem toate motivele sa credem ca e vorba despre asaceva. 🙂
      @ionut: hai sa nu mai facem judecati cu „e corect” sau „e incorect”. chestiile astea sunt subiective in absenta unei reguli. eu ar trebui sa stiu avand in vedere profesia mea. 🙂

      Răspunde
  31. ionut socol a zis

    10 februarie, 2010 la ora 2:18 am

    @mono eu consider sa cred ca este incorect spus „Am cautat pe WordPress ” …. stiam si eu de blogurile de pe wp si compania…. am si eu… :p

    @doru nu te-am contrazis, doar ca imi vine outin mai greu sa cred, nu poti sa imi schimbi asta, chiar da ma mai rogi inca odata

    Răspunde
  32. Doru a zis

    10 februarie, 2010 la ora 2:31 am

    @ionut: nu te-am rugat sa ma crezi si nici nu am insinuat ca ma contrazici; am dorit doar sa punctez faptul ca nu am aruncat o pastila ci informatia respectiva e 100% sigura (ca in jurnalism :)) )

    Răspunde
  33. pic-poc a zis

    11 februarie, 2010 la ora 3:16 pm

    este vorba de relansarea retelei de hipermarket-uti PIC dar sub alt nume,Poc!;)

    Răspunde
  34. uau a zis

    11 februarie, 2010 la ora 6:08 pm

    Adrian Monoranu Says:

    @mmrn: sa stii ca la Joe m-am gandit si eu dar n-am vrut sa influentez. 🙂

    Adrian Monoranu Says:

    @Doru: N-ai sa ma crezi dar m-am gandit ca ar putea fi un experiment. Ma gandeam cu au de gand sa masoare si cat de relevante vor fi rezultatele avand in vedere ca mesajul este totusi unul destul de simplu si nu poate fi comparat cu vreo campanie per se.

    :O orice idee aveti, adrian monoraru s-a gandit deja la ea si a analizat-o

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      11 februarie, 2010 la ora 7:09 pm

      @uau: daca m-am gandit nu inseamna ca am si dreptate. si nu sunt singurul care are dreptul sa gandeasca dar am dreptul sa-mi exprim opiniile. si din cate stiu cred ca oricine poate avea mai multe opinii. sau tu te gandesti doar la cate un singur lucru pe rand? avand in vedere ca ii stiu si pe mmrn si pe doru cred ca nu i-am deranjat daca le-am zis ca m-am gandit si eu la asta. nu e ca si cum cineva ar trebui sa aiba monopol asupra unei idei. si cum si ei ma stiu pe mine, nu prea imi fac probleme. cat despre tine, data viitoare poate te semnezi cu un nume si un mail mai real ca sa nu mai ajungi in spam. si poate o sa fii in stare sa-mi scrii si numele corect. uau!

      Răspunde
  35. uau a zis

    11 februarie, 2010 la ora 7:24 pm

    da, ma, ok, np, virgula.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      11 februarie, 2010 la ora 7:30 pm

      @uau: da, ma, ok, np, virgula, spam! adica tot acolo ai ajuns. mai incearca un alt email!

      Răspunde
  36. Ubalu a zis

    11 februarie, 2010 la ora 8:04 pm

    desi nu stiu, si ala mi se parea ca avea destul de mult potential pentru a fi adresa de mail. cred ca-i numele de vina. poate fiindca „uau” are numai vocale dintre care una se repeta. acum chiar seamana cu un nume autentic.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      11 februarie, 2010 la ora 8:07 pm

      @ubalu: esti perseverent. merge!

      Răspunde
  37. Ubalu a zis

    11 februarie, 2010 la ora 9:04 pm

    sa-ti povestesc ce-am mai descperit: las io un comentariu si imi zice „awaiting comment moderation”. reflectez un pic si-mi dau seama ca as avea ceva de adaugat si mai adaug un comentariu. cand ma uit apoi la comentarii vad doar ultimul comentariu cu pending moderation, iar celalalt a disparut. ma gandeam ca apare el dupa ce primeste acordul tau dar n-a aparut. tu esti in spatele acestei intamplari sau e un bug wordpress?

    Răspunde
  38. Monoranu a zis

    12 februarie, 2010 la ora 12:45 am

    @Ubalu: Unul l-am gasit in spam si unul in pending. Habar n-am cum. Aluia din spam nu i-am mai dat approve ca deja lamurisem problema.

    Răspunde
  39. skylark a zis

    12 februarie, 2010 la ora 8:50 am

    Este vorba de o mare teapa. Nu e o reclama la nici un serviciu sau produs, este doar o cercetare de popularitate a publicitatii outdoor facuta de firmele implicate.
    Asemenea cercetari s-au mai facut si la altii, ia uite aici:
    http://oma.org.au/media/Image/cache/R2200-pow.jpg
    http://oma.org.au/media/Image/cache/R2200-powShop.jpg
    La ei i-au zis POW = Proving Outdoor Works
    La noi i-au zis POC = Proving Outdoor C…..
    Mai bine i-ar fi zis POS = Proving Outdoor S..ks!

    Răspunde
  40. alexandrina a zis

    13 februarie, 2010 la ora 8:48 pm

    Si eu care ma gandeam ca macar de aici aflu ce e cu POC pocul asta, deja am inceput sa ma plictisec de el…

    Răspunde
  41. Alex a zis

    13 februarie, 2010 la ora 10:45 pm

    bani prin click`uri? 🙂

    Răspunde
  42. Alec a zis

    14 februarie, 2010 la ora 6:57 am

    Eu sunt de acord cu Doru. Mai ales ca se explica si durata foarte lunga a campaniei. Adica, mari jucatori din outdoor si-au pus la dispozitie resursele pentru a obtine niste date relevante despre outdoor-ul de pe piata romaneasca si consumatorul tipic.

    Răspunde
  43. Doru a zis

    15 februarie, 2010 la ora 3:37 pm

    @skylark: OMG! In sfarsit cineva a deslusit misterul! 😛 :))

    ” Doru Says:
    February 8th, 2010 at 5:37 pm

    Nu e Joe, si nu e nici o campanie comerciala. E doar o cercetare facuta de Asociatia Proprietarilor de Media Outdoor (nu stiu daca numele e cel corect), de tip “POW” (proving outdoor works)
    http://www.bandt.com.au/news/b0/0c02f1b0.asp„

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      15 februarie, 2010 la ora 3:46 pm

      @Doru: Dar de alexandrina ce zici? Nici macar nu s-a chinuit sa citeasca comentariile. Cred ca la fel a facut si skylark. 🙁

      Răspunde
  44. Doru a zis

    15 februarie, 2010 la ora 4:16 pm

    @mono: se pare ca au apus vremurile alea in care fiecare folosea internetul in primul rand pt a se informa 🙂

    Răspunde
  45. alina a zis

    15 februarie, 2010 la ora 8:37 pm

    Cred ca e vorba despre „flacara violet”

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      15 februarie, 2010 la ora 8:47 pm

      @alina: aoleu, asta-mi mai lipsea. :))))))

      Răspunde
  46. cristi a zis

    17 februarie, 2010 la ora 1:50 am

    pocromania.blogspot.com

    Răspunde
  47. Cris a zis

    17 februarie, 2010 la ora 2:45 am

    reclama e cu siguranta la Joe, Leo Burnett e fondatoru unei mari companii de publicitate care face spoturi si pentru Joe, pe langa alte marci la care nu ar avea rost „Poc”u

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      17 februarie, 2010 la ora 8:37 am

      @cris: tu nu ai citit comenturile anterioare? 🙂

      Răspunde
  48. voicu a zis

    17 februarie, 2010 la ora 11:22 am

    nu e nici o reclama la vreun produs.
    va fi un nou partid politic.
    initialele nu vi le dezvalui, dar P vine de la …partid! 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      17 februarie, 2010 la ora 2:01 pm

      @voicu: hai ca asta cu partidul e noua. buna totusi! :))

      Răspunde
  49. marco a zis

    17 februarie, 2010 la ora 12:47 pm

    e clar JOE. culorile tradeaza 🙂 – si asa face punga de napolitane cand se deschide: POC ! oricum, in ultima vreme vand mai mult aer decat napolitane…

    Răspunde
  50. sAD!q a zis

    18 februarie, 2010 la ora 11:46 pm

    e reclama la prezervative cu diferite arome

    Răspunde
  51. ionut a zis

    20 februarie, 2010 la ora 1:48 am

    a iesit penescu de la inchisoaere…afacerile merg bine si pe langa PIC lanseaza un nou lant de supermarket-uri POC…merge??

    Răspunde
  52. Vali a zis

    20 februarie, 2010 la ora 9:15 am

    o fi vreo campanie de diversiune/dezinformare

    Răspunde
  53. Andrei M3 a zis

    21 februarie, 2010 la ora 10:15 pm

    Eu am vazut pe unele panouri culoare de la poc. Panourile apartin paginii aurii. Si apoi am vazut la unul din ecranele amplasate prin oras, reclama de la paginii aurii . In timpul reclamei cand se deschide o carte apare poc in culorile de pe bannere. Poate asta o fi .

    Răspunde
  54. Mihaela a zis

    22 februarie, 2010 la ora 2:04 am

    Eu nu pot sa imi dau seama cum v-a putut duce cu gandul la Joe… Daca v-ar fi pus la scoala sa realizati vreodata un brand identity book sau macar sa analizati unul, ati fi inteles cat de importante sunt culorile pentru un logo. Ca are mov si galben? O avea, dar mai e si rosu. Plus ca nu e acel mov atat de popular, gasit pe ambalajele Joe.
    Sincer, pe mine m-a dus cu gandul la ceva detergent, in prima instanta, insa dupa ce am stat si m-am gandit putin am realizat ca habar n-am pt ce naiba pot sa faca o asemenea campanie de teasing. Si da, perioada pe care se intinde campania e mult prea mare. O sa uitam de POC pana atunci :))

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      22 februarie, 2010 la ora 9:31 am

      Fratilor, cititi naibii comentariile de mai sus! Nu ca m-as supara ca imi dati comenturi dar poate asa aflati si voi despre ce e vorba. Au scris si Doru (de vreo 3 ori) si Skylark despre ce e vb.

      Răspunde
  55. Mihaela a zis

    23 februarie, 2010 la ora 7:53 am

    Urat te mai poti exprima. Am citit absolut toate comentariile de mai sus. Dezamagitor. Nu te cunosc da` macar respecta-ti cititorii… sa zicem asa. Nu pe mine personal, pt ca am nimerit din greseala aici.
    Referitor la informatiile postate de respectivii useri, nu cred, pana nu vad. Punct.

    Răspunde
  56. andra a zis

    23 februarie, 2010 la ora 11:40 pm

    e aceeasi chestie ca si cu „who is zu?”si a aparut radio zu…probabil apare un nou radio sau televizuine „poc”.iar cat despre grafica afisului ma duce cu gandu la ciocolata cu rom…

    Răspunde
  57. Adina a zis

    24 februarie, 2010 la ora 8:01 pm

    Sunt de acord cu Mihaela.
    Si eu am citit toate comentariile si cu toate astea nu e nimic sigur 100%,nu a intrat Leo Burnett sa va felicite ca ati descoperit misterul.. Asadar oamenii isi pot da in continuare cu parerea, lucru pe care de altfel l-ai cerut chiar tu: „Asadar despre ce credeti ca e aceasta campanie? Astept idei.”

    Răspunde
  58. doru a zis

    25 februarie, 2010 la ora 12:57 am

    …daca nu intra raposatul Leo sa posteze aici sa confirme, e clar ca argumentele sunt de prisos :))

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      25 februarie, 2010 la ora 9:59 am

      @doru: hai sa ne retragem. lasa lumea sa zica ce crede. pana la urma cred ca asta e si ideea intregului studiu. cu siguranta va exista si o perioada in care se va masura impactul si blogul meu va fi un instrument bun. 🙂

      Răspunde
  59. Mihaela a zis

    25 februarie, 2010 la ora 10:07 am

    Sunt dezamagita… Are dreptate Badea cu „blogarasii”. Merci Adina pt sustinere. Bafta cu blogul, sper sa ajunga #1 si sa il vedem in manualele de publicitate, marketing si asa mai departe.

    Răspunde
  60. Cezar a zis

    25 februarie, 2010 la ora 8:53 pm

    Un lucru e clar, eu unul nu am retinut foarte bine mesajul cu „pocromania.ro” si am dat peste siteul „poc.ro” si mi-am dat seama cat de mult o sa ii creasca numarul de vizitatori respectivului.

    Răspunde
  61. shine a zis

    1 martie, 2010 la ora 11:22 am

    Sa nu fie lantul de magazine PIC relansat sub numele de POC :))

    Răspunde
  62. Mara a zis

    1 martie, 2010 la ora 7:12 pm

    e f simplu…daca studiem atenti panoul vom vedea ca sunt culorile specifice napolitanei Joe…asa ca Poc asta renumit e un nou ambalaj,sau o noua promotie..sau ceva nou de la Joe

    Răspunde
  63. ioanADoroftea a zis

    1 martie, 2010 la ora 11:25 pm

    Revin in sfarsit la acest articol.

    @Ionut Socol: Imi pare rau ca dintr-un motiv sau altul nu ai inteles ce am avut de spus (sau nu ai vrut). Daca stii cum functioneaza totul, de ce incerci sa faci lumea sa creada altceva? Poate crezi ca nu stiam eu despre ce vorbesc si ai vrut sa ma verifici. O fi si asta vreo tactica.

    @Mono: Tnx pentru sustinere. 😉

    Răspunde
  64. valy valy a zis

    2 martie, 2010 la ora 9:59 pm

    Este vorba despre o campanie impotriva firmelor mici din outdoor facuta de marii jucatori ,ptr a-i scoate de pe piata pe cei mici,cred………………

    Răspunde
  65. Radu a zis

    3 martie, 2010 la ora 10:58 am

    Asa cum ziceam si Andrei M3, sigura este la Pagini Aurii.

    Răspunde
  66. fratele a zis

    3 martie, 2010 la ora 2:08 pm

    E? sunteti multumiti? da , da ! voi ! de la leo!
    uitati cate comentari s-au strans aici!
    va apucati voi sa puneti semne din benzi desenate prin oras.
    normal ca toti sunt curiosi, sa nu credeti ca e un succes nebanuit, asa e natura omului.
    oricum, daca nu face ceva „poc” chiar si la modul figurat in aprilie… lumea o sa isi schimbe parerea despre voi.
    Asa ca, sa va ganditi bine ce faceti cand faceti poc!

    Răspunde
  67. the finder a zis

    3 martie, 2010 la ora 6:33 pm

    http://www.smvgroup.com/offices/bucharest.html
    unul din marii clienti este http://www.kraftfoodscompany.com/pages/welcome.aspx

    raspuns final….. produs alimentar de la KRAFT

    P.S. http://www.kraftrecipes.com/home.aspx

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      3 martie, 2010 la ora 11:16 pm

      @the finder: nu am publicat tot comentariul pentru ca nu vreau sa dau nastere unor discutii cu privire la ceea ce inseamna privacy. cine vrea le poate gasi de pe rotld. de altfel au mai zis altii mai sus chestiile astea. nu e chiar ok sa public si mailul celui care l-a inregistrat. cine stie ce nebuni mai sunt pe lumea asta, poate se apuca vreunul sa-l ia la intrebari. :))

      Răspunde
  68. andrei a zis

    3 martie, 2010 la ora 6:58 pm

    Eu cred ca trebuie sa faca poc la propriu, daca nu…nasol. Nu poti face orice sa poc!neasca, decat daca ai un „bici” din (stiti voi ce). Sigur se lanseaza un produs care face poc! la propriu.POP-CORN oare? Ar fi perfect… see ya

    Răspunde
  69. kiki a zis

    3 martie, 2010 la ora 8:13 pm

    o prostia poc asta

    Răspunde
  70. kiki a zis

    3 martie, 2010 la ora 8:13 pm

    ce mai mare prostie

    Răspunde
  71. silvia a zis

    3 martie, 2010 la ora 8:30 pm

    Poate vine de la Publicitatea Outdoor Conteaza…. ceva de genul acesta

    Răspunde
  72. daniel a zis

    3 martie, 2010 la ora 9:54 pm

    E o branduire nimic mai mult..deja brandu capata interes. de acest brand se va putea lipi ce vor muschii celui care l-a creat..Asta e tot.
    Il patentezi, apoi bagi bani in reclama, creezi astfel un brand, dupa care il vinzi daca vrei . Piata e ca buretele dupa acest brand deja.Cine stie ce va fi chibrite, blugi, biscuiti, tigari orice care se ataseaza bine de aceasta nume.
    Succes

    Răspunde
  73. Mihai a zis

    4 martie, 2010 la ora 11:25 am

    O luna de zile si nici un raspuns exact.
    Lucreaza cineva in publicitate?

    POC – Poate Outdoor-ul Convinge, campanie realizata de retelele de afisaj outdoor

    POCROMANIA – Poate Outdoor-ul Convinge Romania

    Simplu si la obiect, nu?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      4 martie, 2010 la ora 12:01 pm

      @Mihai: Raspunsul a aparut de la Doru inca de pe la inceputul campaniei. Ba mai mult cred ca unii au pus si link catre dovezi ale altor campanii similare de afara. Se vede in comentarii. Eu am lasat lumea sa vorbeasca in continuare pentru ca va fi un un bun barometru pentru ceea ce va urma, adica studiul de care vb Florin. 🙂

      Răspunde
  74. Florin a zis

    4 martie, 2010 la ora 11:50 am

    e o campanie publicitara, pentru a vedea rezultatele outdoorului. se monitorizeaza vizitatorii pe site si se vede unde a avut cel mai mare impact campania, in ce oras.
    campanii de acest gen s-au facut si in alte tari, sub alt nume. De exemplu, PAC.

    Răspunde
  75. Mihai a zis

    4 martie, 2010 la ora 12:08 pm

    Ok, asa este, am vazut ce a scris Doru, am vrut numai sa dau denumirea exacta a campaniei, ce inseamna POC.

    Răspunde
  76. doru a zis

    4 martie, 2010 la ora 1:26 pm

    cred ca abrevierea vine de la Publicitatea Outdoor Conteaza, asa cum a mentionat @silvia.

    Răspunde
  77. Andrei M3 a zis

    8 martie, 2010 la ora 12:53 pm

    Am vazut astazi in Constanta pe un televizor amplasat in centrul orasului, reclama de la paginii aurii in culorile poc si inclusiv a aparut POC ! deci gata…am solutionat problema. POC vineimpreuna cu paginii aurii 😀

    Răspunde
  78. valy valy a zis

    9 martie, 2010 la ora 12:18 am

    nu are nicio legatura cu paginii auri sau joe …..o sa vedeti

    Răspunde
  79. anca a zis

    10 martie, 2010 la ora 10:06 am

    este o strategie de marketing..parerea mea…asa a facut si moevenpick…a scris numele sau peste tot prin america ..toata lumea se intreba ce este si dupa o perioada de reclame peste reclame…s-a dus la nestle si a cerut o intalnire cu directorul…cand s-a prezentat, directorul de la nestle a fost foarte mirat ca respectivul este moevenpick si a intrebat ce este de fapt cu aceste reclame…la care barbatul a raspuns ‘orice vrei tu’ si asa a vandul numele celor de la nestle, care au lansat o inghetata…deci…nu e o idee rea cea cu poc

    Răspunde
  80. KkK#@LoVe_U-CoNvErSe a zis

    12 martie, 2010 la ora 7:44 pm

    Nu PrEa PoT sA vA zIk Asa DaR U pOt Sa GhIcEsC … CeL PuTiN Yo Cred ca e un supermarcket un mall ceva ca in romanica noastra numai deastea se fac ca cica suntem si noi in criza .. prostii!!!

    Răspunde
  81. Alex a zis

    17 martie, 2010 la ora 6:40 pm

    POC ROMANIA , POCNITI-VA 😡

    Răspunde
  82. Nicco a zis

    17 martie, 2010 la ora 9:10 pm

    Nu cumva e vorba de o greseala? Cred ca vom afla ceva in plus pe 1 aprilie!

    Răspunde
  83. Nicco a zis

    17 martie, 2010 la ora 9:12 pm

    Si inca ceva. Accesarea paginii poate arata cat de multi suntem cei interesati de NIMIC!

    Răspunde
  84. ganditorul a zis

    21 martie, 2010 la ora 5:52 pm

    dupa cum vad spune poc romania deci trebuie sa existe un poc si pt. alta tara

    Răspunde
  85. Flaviu Pastor a zis

    23 martie, 2010 la ora 12:51 am

    publicitatea outdoor conteaza

    Răspunde
  86. a name a zis

    23 martie, 2010 la ora 1:17 am

    @ Cezar: poc.ro este al prietenului meu..si cred ca dupa vreo 2 zile de la aparitia panourilor publicitare au sarit toti prietenii pe el: „Ce ma iti faci reclama prin oras?” :))
    Ar fi trebuit sa-l inregistreze…caci el foloseste nickname-ul asta cu mult inainte de pocromania 😛

    Răspunde
  87. a name a zis

    23 martie, 2010 la ora 1:18 am

    ps: Publicitatea Outdoor Conteaza nu suna a…snobism? :)) adica totusi..2 cuvinte in romana si unul in engleza? Nasol si total neinspirat

    Răspunde
  88. I N L a zis

    24 martie, 2010 la ora 10:57 pm

    cred si sunt oarecum sigur

    ce brand de pe piata isi face in momentul de fata f multa reclama

    pagini aurii

    in mod sigur ar vrea sa fie un fel de cautare, ceva de genu 11x xxx de la romtelecom

    om trai si om vedea

    Răspunde
  89. cvic a zis

    27 martie, 2010 la ora 4:19 pm

    Eu….eu cred…că……eu cred că e o vrăjeală:D

    Răspunde
  90. Omu cu raspunsu a zis

    30 martie, 2010 la ora 10:12 pm

    Cautati pe google.com Pops cereal 😉 Izbitoare asemanarea de sigle!

    Răspunde
  91. Anna a zis

    31 martie, 2010 la ora 2:17 pm

    Am 2 idei:

    1)Teapa,ceva de aceste gen.

    2)Intrarea in carte recordurilor cu cea mai mare bomba. 😉

    Răspunde
  92. EU a zis

    31 martie, 2010 la ora 9:02 pm

    deci eu cred ca e cv de genul : CEA MAI MARE TZEAPA

    Răspunde
  93. Attitude a zis

    1 aprilie, 2010 la ora 5:27 pm

    Eu cred ca au vrut sa semnalizeze gropile din Bucuresti :)) mai dai intr-o groapa mai faci POC mai mergi ce mai mergi iar POC!!! :))))

    Răspunde
  94. ttttttttttt a zis

    8 aprilie, 2010 la ora 9:51 am

    poc poc urmeaza dupa poc

    Răspunde
  95. ttttttttttt a zis

    11 aprilie, 2010 la ora 11:23 am

    romania va avea 8 pasi de facut incepand cu poc .

    Răspunde
  96. joe a zis

    12 aprilie, 2010 la ora 8:50 am

    este romtelecom
    se rebranduieste in T mobile.

    a aparut si la tv cu familia Telcu bla bla

    si apoi o sa umbple toate reclamele din oras cu t mobile

    Răspunde
  97. Alex Danu a zis

    14 aprilie, 2010 la ora 11:26 pm

    Intrati pe site, stergeti cookieurile si o sa va apara noul text in partea de jos. POC inseamna Publicitatea Outdoor Conteaza, a fost o cercetare de piata iar pe 1 mai se asteapta rezultatele!
    Adica nu Joe, nu T Mobile, nu Pagini Aurii (si ei au folosit un POC pentru m.paginiaurii.ro), nu alte bazaconii, ci asa cum au spus unii, POC e POW!
    Q.E.D!

    Răspunde
  98. Mikyutzz a zis

    5 mai, 2010 la ora 5:19 pm

    >.> da pe site scrie k din 5 mai apar noi informatii…umm…tot nu inteleg :)) :”> 😀

    Răspunde
  99. poc a zis

    29 iunie, 2010 la ora 6:36 pm

    poate imi fac mie reclama 😀
    http://poc-graphix.workspace.ro/

    Răspunde
  100. friv a zis

    5 august, 2010 la ora 10:02 am

    inca un poc pentru tara

    Răspunde

Trackbacks

  1. Poc Romania reloaded! | Marketing in cuvinte si imagini spune:
    6 martie, 2010 la 2:16 pm

    […] ca a inteles toata lumea care a citit postul asta si mai ales comentariile, ca e vorba despre o campanie de monitorizare a interesului pe care il dezvolta panotajul Outdoor […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Masoara-ti puterile cu Ion Oncescu.
  • Second Life the newest playground for major brands
  • Hai sa ne batem joc de noi!
  • Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.
  • Learn to crop!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d