Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Edukid – un proiect care creste, creste, creste!

Scris de Adrian Monoranu pe 17 februarie, 2010 2 comentarii

Cand mi-am inceput blogul aveam de gand sa scriu despre toate proiectele in care gaseam o chestie de marketing foarte tare. De asta mi-am si denumit blogul Marketing in Cuvinte si Imagini. Si asta am si facut. In ultima vreme insa, o fac din ce in ce mai rar. Am inceput sa scriu mai mult chestii punctuale legate de experientele mele si spre surprinderea mea lucrurile astea prind mai bine.

Totusi n-am de gand sa renunt la unul din motivele principale pentru care am facut acest blog. Voi continua sa analizez proiecte cu potential si voi aprecia sau critica marketingul din ele. Si cum azi am petrecut o buna bucata de timp (online) in compania lui Razvan Girmacea, am decis sa analizez ultimul sau proiect lansat. E vorba de magazinul online de jucarii Edukid.

Il stiu pe Razvan de vreo 2 ani de la blogmeet si e unul dintre cei mai placuti oameni pe care i-am cunoscut vreodata. Intotdeauna m-am intrebat cum poate sa fie un om atat de bine dispus tot timpul. Apoi mi-am dat seama ca Razvan e unul dintre aceia care face cu adevarat ce-i place. Si asta cred ca il face cu adevarat fericit.

Mai demult citisem intr-o carte ca poti regasi intr-un business multe dintre caracteristicile psihografice ale omului care se afla in spate. Ei bine, Razvan este un programator. Si business-urile lui v-ati astepta sa fie complicate si incalcite. Aici o sa va intrebati de ce v-am mai zis ce-am citit pentru ca nu se aplica. Razvan a deschis recent un magazin online cu jucarii educative pentru copii. Nu e nimic incalcit in asta.

Razvan este insa funny si relaxat, sincer si bine intentionat. Si astea sunt calitati pe care rareori le gasesti la o persoana acum. Sunt mai degraba calitati pe care le gasesti la un copil iar alegerea lui de a intra pe aceasta nisa pare acum mai mult decat naturala. Nu e singurul care s-a gandit sa-si deschida un magazin online pentru copii si nici primul. Cu siguranta ii este greu, dar Razvan mai are ceva ce multi copii au, incapatanarea de a crede in reusita lui. Tocmai de asta business-ului lui creste, creste, creste.

Probabil ca v-ati fi asteptat sa disec strategia lui de marketing, comunicarea sau alte elemente la care ma pricep. Am decis insa sa nu fac asta. Azi am dorit sa va arat ce inseamna pasiunea in business. Deunazi, intr-un interviu pentru IasiCampus spuneam ca pasiunea poate fi si periculoasa pentru ca uneori investesti mult in proiecte a caror finalitate o vezi doar tu. Poate multi credeau asta si despre Edukid. Un alt magazin de jucarii. Si? Diferenta o face faptul ca Razvan vinde jucarii de si cu placere.

La ultimul blogmeet ne-a surprins pe toti cu puzzle-ul sau si cu concursul la care din pacate nu am mai putut sta sa particip. Stiu insa ca multi si-au regasit putin din bucuria copilariei, chiar daca majoritatea suntem stresati, apasati de griji, probleme si tot asa. Razvan a venit, a zambit, a ras, a provocat si lumea s-a distrat. De asta cred ca Edukid o sa mearga. Pentru ca e distractiv.

Probabil multi se intreaba de ce un design atat de simplu cand ar fi putut sa gaseasca o tema de magazin online gata facuta si cu mult mai multe detalii. Edukid insa nu vrea sa fie complicat. Pentru ca daca ar fi, cei care intra aici n-ar mai zambi. Si-ar incrunta sprancelene si s-ar scarpina in cap incercand sa afle cum sa adauge un produs in cos sau cum sa plateasca. Edukid insa e simplu, copilaresc si placut. Eficient!

More from my site

  • De unde invata copiii tampenii!De unde invata copiii tampenii!
  • Lasati copiii sa se maturizeze la timp!Lasati copiii sa se maturizeze la timp!
  • Cu Dumnezeu in ghiozdan.Cu Dumnezeu in ghiozdan.
  • Hackducation – cautati propriile raspunsuri!Hackducation – cautati propriile raspunsuri!
  • Despre mame care isi pierd simtul ratiunii.Despre mame care isi pierd simtul ratiunii.
  • Diferenta dintre pasiune si experienta.Diferenta dintre pasiune si experienta.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: internet, Marketing, online marketing, studii de caz Etichete: copii, creste, edukid, jucarii, proiect

Comentarii

  1. Lucian a zis

    18 februarie, 2010 la ora 11:56 am

    Felicitari pt. Razvan Girmacea care are curajul sa vanda jucarii in conditiile in care majoritatea parintilor sunt atat de idioti incat isi invata copii sa foloseasca calculatorul de pe la 3-4 ani. Eu cred ca jucariile clasice (devin melancolic si imi aduc aminte de copilarie) ar trebui promovate mai bine. As vrea sa nu mai vad copii costumati in Spider Man sau alte vietati de la Hollywood si as vrea sa-i vad ca-si pun mintea la contributie, ca isi dezvolta imaginatia si au un proces de invatare corect.
    Acum problema este cum va demonstra Razvan Girmacea ca jucariile educative sunt mai ,,cool” decat Spider Man, Ben Ten si alte personaje fantastice.
    Oricum, ii urez succes si il felicit din nou pentru initiativa si curaj!

    Răspunde
  2. Ana a zis

    18 februarie, 2010 la ora 3:12 pm

    O idee foarte draguta. Succes!

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d