Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Da viata PC-ului tau – un proiect interesant

Scris de Adrian Monoranu pe 25 martie, 2010 14 comentarii

In lista mea de mess sunt cam 580 de persoane. Multi nu? E drept ca nu vad online in acelasi timp decat vreo 20% din ei insa chiar si-asa inca mai consider yahoo messenger o sursa buna de informatii. Cum? Pai pentru ca lumea pune linkuri la status iar aceasta practica a devenit foarte populara in ultima vreme.

Ieri, in timp ce derulam lista de mess in cautarea unui amic am dat peste un link interesant la un fost coleg de liceu. Coincidenta a facut ca acest coleg sa ma contacteze aseara si sa mai stam un pic de vorba. Inevitabil a venit vorba despre postarea linkul respectiv. Uite-asa am aflat ca e vorba de o campania neconventionala pentru promovarea licentierii PC-ului. Site-ul cu pricina este aici.

Cosmin, colegul meu mi-a dat mai multe detalii si despre partea neconventionala si evident cateva poze pe care vi le arat si voua mai jos. Ideea este de a realiza un cross-promo impreuna cu Cumpana pentru o targetare mai eficienta ceea ce mi se pare extraordinar. Cumpana, pentru cine nu stie, este o companie care livreaza apa imbuteliata pentru companii. In felul acesta, targeturile se suprapun foarte bine.

E clar ca o companie care doreste sa acceseze angajatii altor companii poate folosi ca mijloc de promovare rezervoarele de apa, paharele, etc. Indoor advertisingul este mult mai eficient pentru ca publicul este captiv si asta ajuta, evident. Oamenii se plictisesc insa de panourile din lift, toaleta sau de pe holurile companiilor insa cu siguranta li se face sete si ori de cate ori vor merge sa ia un pahar cu apa vor vedea un mesaj pe care il vor si lua cu ei.

In concluzie, ideea mi se pare extrem de eficienta din cel putin 2 motive. Asa cum am spus, targetarea e evidenta si de asemenea captivitatea publicului. Nu laud prea multe proiecte de advertising insa de data asta ideea merita toate felicitarile. Stiu, e ideea unui coleg si normal ca o sa credeti ca e un advertorial insa eu zic sa-l luati mai degraba ca pe un studiu de caz. Si-asa e foarte greu sa gasesti o companie care sa-ti dea inside info despre campanii … E o veche problema a romanilor. 🙂



More from my site

  • Diferenta dintre pasiune si experienta.Diferenta dintre pasiune si experienta.
  • Orbital – Blog Sales.Orbital – Blog Sales.
  • Un nou drum.Un nou drum.
  • Am lansat un nou blog – Trei MotiveAm lansat un nou blog – Trei Motive
  • Cum sa vindecam companiile de autism in marketing?Cum sa vindecam companiile de autism in marketing?
  • Bun venit pe Experti Online!Bun venit pe Experti Online!
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, online marketing, Pozitionare, studii de caz Etichete: cumpana, da viata pc-ului tau, neconventional, proiect

Comentarii

  1. Trodat a zis

    25 martie, 2010 la ora 10:53 am

    -sunt sigur ca multi nu or sa fie atenti la pahare sau la reclama de pe bidon dar per total cred ca isi atinge tinta chiar daca in Romania nu e prea bine inteles conceptul de a da bani pe un program la care au muncit multi oameni

    Răspunde
  2. alina a zis

    25 martie, 2010 la ora 12:36 pm

    Aceasta campania a demarat deja? Sau urmeaza in viitorul apropiat?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      25 martie, 2010 la ora 2:04 pm

      @alina: pai din moment ce site-ul e functional eu cred ca a demarat deja.

      Răspunde
  3. Gyony a zis

    25 martie, 2010 la ora 2:25 pm

    Foarte interesant proiectul.

    Răspunde
  4. alina a zis

    25 martie, 2010 la ora 2:30 pm

    Nu stiu daca e sigur ca a demarat, din moment ce exista si alte site-uri, precum cel al campaniei poc…site care e de ceva timp.

    Răspunde
  5. alina a zis

    25 martie, 2010 la ora 2:31 pm

    de asta am intrebat, acum nu stiu daca raspunsul a fost sau nu ironic 🙂

    Răspunde
  6. Cosmin a zis

    25 martie, 2010 la ora 2:51 pm

    @alina: Campania a inceput pe 15 martie si tine pana pe 15 iunie. Este o campanie B2B avand ca target companii ce au intre 10-100 PC-uri. In linii mari, acolo unde clientii Cumpana se suprapun cu potentialii clienti pentru acest tip de licentiere Microsoft -> poc :)… primesc bidon si pahare branduite.

    Răspunde
  7. alina a zis

    25 martie, 2010 la ora 3:10 pm

    Merci mult de informatii.

    Răspunde
  8. manu a zis

    26 martie, 2010 la ora 2:03 pm

    @Cosmin
    felicitari, interesanta idee, site-ul e destul de clar si transmite rapid mesajul

    problema mea este alta: culoarea aleasa de voi. Am avut nevoie de cel putin 3 secunde sa-mi dau seama ca bidoanele de apa si paharele au pe ele un mesaj care nu este eticheta La Cumpana (care foloseste tot albastru). Cred ca ar fi fost mult mai eficient sa folositi o alta culoare … imi imaginez ca foarte multi pur si simplu nu vor observa mesajele.

    Răspunde
  9. Alex a zis

    26 martie, 2010 la ora 6:11 pm

    Bravo, nu cred ca am mai văzut ideea asta în România până acum. Textul mi se pare vizibil şi bine aşezat pe bidon, cred că conta asta, acum depinde şi cum işi toarnă fiecare în pahar, probabil că are culorile de la „La Cumpăna” pentru că apa şi bidonul sunt de la „La Cumpăna”. Mi se pare greu să nu observi mesajul de pe bidon oricum. Sunt curios unde aş putea vedea proiectul pe viu.

    Răspunde
  10. oana a zis

    27 martie, 2010 la ora 2:28 pm

    O observatie: este Cumpana si nu „La Cumpana”. Si Alex are dreptate: culorile sunt Cumpana pt ca apa si paharele sunt de la Cumpana. Proiectul este un parteneriat si imaginea diferita (si implicit mesajul) se observa f usor, mai ales cand esti client Cumpana. Crede-ma ca toti clientii care au primit bidonul au observat mesajul (am primit feed-back prin agentii de livrare, agentii de vanzare si call-center).

    Răspunde
  11. OnlineZZ a zis

    28 martie, 2010 la ora 4:39 pm

    Mda… interesanta asocierea, cred ca e o idee foarte buna!

    Răspunde
  12. Raluca a zis

    29 martie, 2010 la ora 2:15 pm

    F interesant! Eu nu auzisem de campanie pana acum insa alturarea de inmagine si abordarea este cel putin interesanta. Sa speram ca o sa prinda:)

    Răspunde

Trackbacks

  1. Tweets that mention Da viata PC-ului tau - un proiect interesant | Marketing in cuvinte si imagini -- Topsy.com spune:
    27 martie, 2010 la 7:20 am

    […] This post was mentioned on Twitter by mariussescu. mariussescu said: Da viata PC-ului tau – un proiect interesant http://ff.im/-i4ZXt […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d