Azi am dat peste un clip interesant pe care l-am urmarit cu scepticism. E clar lucrurile pe care le-am vazut nu sunt foarte posibile luand in calcul legile fizicii asa cum le stim cu totii. La inceput m-am gandit ca poate fi vreo farsa a celor de la College Humour si ca vor sa vada cati cretini o sa incerce asta pe pielea lor. Iata si filmuletul de care ziceam.
Si ca sa fie treaba buna, aflati dragi prieteni ca nu e nimic altceva decat o campanie virala facuta pentru brandul Hi-TEC din Marea Britanie, producatori de … pantofi sport. Aveti aici cateva detalii direct de pe site-ul lor si de asemenea povestea intreaga pe un blog special creat cu o poveste interesanta si oarecum credibila in spate.
Succesul e demn de luat in seama desi nu se vede exact legatura dintre brand si clip ceea ce e bine si nu prea. Cred ca poate fi un case study extrem de reusit pentru cei care vor sa afle ce este si cum functioneaza o campanie virala. Cool nu?
doru a zis
crap! la asta nu m-am asteptat. cu toata rusinea, eu am luat de buna posibilitatea alergarii pe apa in anumite conditii 🙂
Iulian Lita a zis
Vrajeli… picioarele tot le intra in apa, desi nu foarte mult.. banuiesc ca-i trucat, dar na, cine stie.. or fi descoperit vreo noua lege a fizicii 😀
Alexandra a zis
Nice concept! daca aceasta campanie va avea succes poate mersul pe apa va fi urmatorul sport mondial 🙂
Raluca a zis
E trucaj, au o platforma montata in apa, picioarele lei ntra la aceeasi adancime in apa, e imposibil c’mon;))
Marius a zis
Adevarat sau trucaj, tot o sa incerc in strand
Trodat a zis
am vazut acum ceva timp filmul in varianta completa, in realitate sunt mult mai multe incercari nereusite…
Ana a zis
Eu chiar credeam ca e pe bune… In cazul asta, tare campanie.
CaliVita a zis
E o facatara clipul, cred ca era o platforma sau ceva de genul asta la 5 cm sub nivelul apei, dar e normal mai ales daca prin acel clip se intentioneaza promovare marcii. E o idee foarte buna