Nu cu mult timp in urma am facut un modul de coaching pe marketing online cu angajatii IuliusMall impreuna cu prietenul Andrei Danila de la Code932. A iesit super. Lumea a fost entuziasmata si rezultatele s-au vazut imediat. Au inceput sa aiba activitate pe Facebook, Twitter si nu a trecut mult pana a aparut prima campanie in adevaratul sens al cuvantului.
Ideea e foarte simpla. Un eveniment, de-acum cunoscut, al celor de la Iulius Mall a primit o extensie foarte binevenita. Nu face altceva decat sa exploateze un trend tot mai vizibil in ultima vreme. Astfel, Iulius Mall Timisoara si Iulius Mall Cluj au decis ca anul acesta Noaptea Reducerilor sa fie sub semnul online-ului si mai ales al Facebook-ului.
Ideea principala a campaniei este de a crea buzz pentru paginile de FB ale celor doua centre comerciale. Tehnica e un program din categoria pro-cauza. Fiecare like dat de vizitatori la paginile celor doua mall-uri aduce 1 Ron pentru doua cauze nobile. Daca dai like la pagina de FB a Iulius Mall Timisoara, ajuti la dotarea laboratorului multimedia din cadrul Scolii nr 27 din Timisoara in timp ce daca dai like la pagina de FB a Iulius Mall Cluj Napoca ajuti la dotarea Gradinitei si Scolii din satul Ghirolt, comuna Alunis.
De asemenea Iulius Mall incearca si aducerea vizitatorilor la mall in noaptea de 13 pentru cumparaturi la preturi reduse iar fiecare dintre cei care au dat like in prealabil primeste o pereche de ochelari fashion pe loc. Ideea nu e rea, cu atat mai mult cu cat se apeleaza si la latura emotionala a vizitatorilor. Chiar si sloganul e bun „1 Like = 1 Zambet” desi eu prefer varianta mercantilista „1 Like = 1 Ron” pentru ca se vede mai bine rezultatul solid al campaniei.
Eu le doresc succes celor de la Iulius Mall si ma bucur ca modulul nostru al celor de la 1,2,3 Internet le-a fost de ajutor. Trebuie totusi sa precizez ca o parte din creditul pentru aceasta campanie merge si la Andrei Danila care a stat cu ochii pe ei in timpul implementarii.
claudiu a zis
destul de buna ideea
FIlme Noi a zis
Dai un ban si macar stiic a nu-l mai primesti inapoi 🙂
Ana a zis
Macar ceva bun sa iasa cu Facebookul asta 🙂
Razvan a zis
Din pacate, toate aceste strategii de marketing, aplicate in social networks, au functionat candva, acum nu mai au randamentul intitial din cauza supra saturatiei… totusi daca investitiile sunt minime orice plus este binevenit, nu ?
Adrian Monoranu a zis
@Razvan: Eu cred ca nici nu traim inca inceputul exploatarii adevarate a social media. Lumea e inca reticenta dar se mai educa in timp si e si rolul nostru, al marketerilor, sa contribuim la acest proces. Totusi, campania de fata a mers bine din moment ce s-au strans peste 7000 de like-uri la ambele mall-uri.
Centrale termice pe gaz a zis
Cu un site de socializare gen Facebook poti promova orice afacere intr-un timp foarte scurt si acum e de abia inceputul..Facebook o sa fie mic copil in cativa ani.
Calivita a zis
Felicitari tuturor pentru initiativa, in alta oriden de idei sunt de acord cu adrian piata din romania nu e nici pe departe la un maxim, e in continua crestere
alex a zis
Si eu sustin astfel de cauze, la mine insa nu a ajuns mesajul 🙁