Fara sa imi dau seama am redus timpul alocat „statului pe Facebook” cu aproape 80%. Cred ca am maxim 20 50 de postari de la inceputul anului si pana acum (am numarat dupa ce am scris, dar daca le scad pe cele cu articole de pe blog si cele in care sunt tagged plus doua poze […]
Cea mai depresiva zi – Blue Monday!
N-am laudat de mult o campanie din Iasi, de oricare ar fi ea. Unele mi-au atras atentia dar nu m-au motivat suficient. Astazi insa una m-a facut sa astern cateva randuri aici, chiar daca mai scrisesem un post de dimineata, iar eu rareori scriu doua articole in aceeasi zi. Campania mi-a atras atentia nu neaparat […]
Like, dislike si manipulare online.
Cred ca a trecut deja mai bine de un an de cand a inceput pe facebook o isterie generala cauzata de zeci de site-uri aparute ca de nicaieri care distribuie tot felul de stiri care mai de care mai desprinse din context. Titlurile sunt bombastice si indeamna la click iar romanii se inghesuie sa le […]
Despre Mister Bizz si Miss Niss – ambasadorii FEAA Iasi!
Faceti cunostinta cu doua personaje despre care veti auzi multe lucruri interesante de-acum inainte! Sunt doua personas pe care le-am creat impreuna cu o echipa de studenti pentru a ajuta la promovarea brandului FEAA – Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Ideea a fost sa putem interactiona cu tinerii liceeni dar si sa […]
Cosmarul duplicatelor pe Facebook.
De curand am inceput sa administrez pagina oficiala de Facebook a Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Nu ma asteptam sa fie usor pentru ca publicurile cu care stam de vorba sunt foarte diferite. Discutam practic despre studenti dar si despre absolventi, despre liceeni si despre alti stakeholderi (sponsori, autoritati, conducere, public extern). […]
Eu ma bucur c-a scazut reach-ul.
Da, ma bucur. Pentru cei care nu inteleg despre ce-i vorba, Facebook a scazut reach-ul posturilor pe pagini cam la 2% din numarul fanilor. Asa ca daca ai 50.000 de fani pe pagina probabil data viitoare cand vei posta ceva vei vedea acolo in insights ca doar vreo 1000 au vazut postarea respectiva. E de […]
Hapsha – marketing afiliat direct prin Facebook.
Mi-a dat un mail Marius intr-o zi sa-mi zica despre Hapsha. Nu stiam ce-i asa ca l-am intrebat care-i faza. Am aflat ca e vorba despre un sistem nou de afiliere si am fost reticent pentru ca le-am cam studiat pe toate si nu prea cred ca sunt potrivite perioadei actuale pe piata din RO. […]
Chiar vrei sa fii consultant Social Media?
La ora la care apare acest post deja le-am vorbit celor 30 de persoane prezente la Social Media 4 Students Iasi 2013. Tema care mi s-a propus a fost Social Media pentru companii si desi s-a vorbit enorm de mult pe tema asta, am acceptat-o pentru ca vreau sa le explic celor prezenti un singur […]
De ce folosesc foursquare pentru check-in?
Ma intreaba unii amici pe retelele de socializare de ce folosesc foursquare in loc sa dau pur si simplu check-in pe facebook. Care-i diferenta? Probabil unii sunt putin suparati ca nu le dau tag in check-in-uri :)). Adevarul e ca mai folosesc si facebook pentru check-in dar fix in situatia in care vreau sa-i dau […]
Astazi am pornit TRIBUL.
Azi, de 1 mai, am creat primul meu grup de facebook. Mi-am luat inima in dinti si l-am inceput. Mi-am luat inima in dinti pentru ca nu stiu daca imi va iesi ce imi doresc. Dar am incredere ca se poate si sunt dator sa incerc. Sunt dator sa le dau romanilor o sansa. In […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 5
- Pagina următoare »
Comentarii recente