M-a intrebat cineva zilele trecute de ce n-am scris despre spotul cu fratele. Chiar, de ce n-am scris? E simplu, pentru ca nu sunt prea multe de scris. E un spot pe care nu-l inteleg si prin urmare n-am ce sa comentez. L-am vazut o data la tv si de vreo 2 ori pe net. M-am mai uitat azi de 2 ori la el si tot n-am inteles care e faza. Uitati-va si voi, in caz ca nu stiti despre ce vorbesc.
M-am mai uitat si eu odata acum cand l-am pus si tot nu ma prind care-i treaba. Prin urmare trag si eu concluzia clasica a publicitarului roman. Nu sunt in target. Nici nu vreau sa fiu. E adevarat ca eu chiar nu-s in target dar la fel de adevarat e ca macar teoretic, datorita preocuparii mele pt advertising, ar trebui sa inteleg ceva, sa ma prin de o chichita, dar nimic. Nimic nu ma provoaca la spotul asta, nimic nu ma atata. E atat de fad si sec incat aproape ca ma adoarme.
Nu inteleg ce ar trebui sa inteleaga cei din target, care e de fapt indemnul brandului, care e pozitionare, care e usp-ul, ce tre sa faci daca esti bautor de Neumarkt. Pot sa presupun ca incurajeaza socializare si apropierea dintre doi prieteni, pot sa ma gandesc ca e vreo metafora prin care li se sugereaza ca insusi brandul poate fi fratele lor sau pot sa ma gandesc ca e, in a sick twisted way, o „reincarnare” a conceptului de male bonding lansat in urma cu ceva ani de Bergenbier. Evident pot sa ma gandesc ca gresesc in tot ce am scris mai sus. Cam atat. Astept pareri!
Marius Danga a zis
or fi aflat ei dintr-un studiu pe bautorii de bere ca principala chestie pe care o apreciaza la o bere este „gustul puternic si amarui”. si tot repeta asta in toata reclama …
M.
Adrian Monoranu a zis
@Marius Danga: asta inteleg, e declaratia lor de pozitionare, dar care e faza cu fratele?
Andrei Danila a zis
Sunt curios daca berea asta chiar are un gust puternic si amarui 🙂 . Poate asta e ideea, sa faca fiecare roman sa mearga la alimentara sa cumpere o sticla si sa verifice gustul puternic si amarui. Si asa au vandut cateva milioane de sticle 🙂 . Glumesc. E o reclama cu buget de 12 Euro, cred, si cu target de genul ” bautori de bere cu putini bani ” care sa aprecieze ” gustul puternic si amarui” :)). Slaba.
Andrei Danila a zis
Oricum, daca acum ma intreaba cineva daca stiu o bere cu gust puternic si amarui… ii spun ca stiu.
Marius Danga a zis
faza cu fratele ar putea fi asa: mediile in care vin astia carora le place berea cu gust puternic si amarui sunt atat de diverse incat singura lor legatura (frate) este ca tuturor le place berea asta. zic si eu.
diana a zis
Cum ar veni ca, acum, acest spot chiar mi.a lasat un gust f puternic amarui…l-am mau vazut dar nu i-am dat impirtanta, dar acum…..e puternic amarui….
GarridoTravel a zis
Reclama fare sens,seaca si plictisitoare.Nu are pic de haz…dar prin aceste „calitati” deja cred ca stie toata lumea care este berea „cu gust puternic si amarui”
vacante reusite a zis
Marius, sunt de aceeasi parre cu tine.
Oricum, neumarkt e bere buna 😀
Dan a zis
intre timp a disparut filmul astfel ca daca dai play primest ”no video file”